Dar vienas rusiškas „šedevras“ - bus parduodamas dar vienas žurnalistų atgrasiu pavadintas „Marussia F2“ visureigis  ()

Bankrutavusio rusų gamintojo „Marussia“ neparduotus likusius automobilius praėjusiais metais įsigijo Novosibirske įsikūrusi kompanija „VIP-Service“.  Neseniai šalia jos dirbtuvių esančiame kieme buvo pastebėtas įdomus egzempliorius.  Tai itin egzotiško dizaino visureigis „Marussia F2“. Automobiliui reikalingas kosmetinis remontas ir nedideli patobulinimai, tačiau skelbiama, kad jis važiuoja. 


Visi šio ciklo įrašai

  • 2018-08-20 Dar vienas rusiškas „šedevras“ - bus parduodamas dar vienas žurnalistų atgrasiu pavadintas „Marussia F2“ visureigis  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Dizainas nustebino visus

Primename, kad septynias sėdimas vietas turintį padidinto pravažumo modelį dabar jau neegzistuojanti „Marussia“ kompanija pristatė dar 2010 metais.

Gamintojo inžinieriai iki tol specializavosi tik konstruodami pavienius superautomobilius, todėl toks sprendimas rinkos apžvalgininkams buvo itin netikėtas.  Itin daug prieštaringų vertinimų sulaukė neįprastas visureigio išorės dizainas. 

Netgi patys rusų žurnalistai pripažino, kad jis yra atgrasus, o galinė dalis primena elegantišku stiliumi negarsėjantį „Buick Rendevous“. 

Sutvarkys ir parduos

Rusų socialiniame tinkle skelbiama, kad nuotraukoje įamžintas būtent parodoje demonstruotas automobilis. Pastaruosius septynerius metus jis kažkur stovėjo pamirštas.

F2 buvo pagamintas „SsangYong Rexton“ pagrindu. Priekyje sumontuotas 2,9 litro dyzelinis „Mercedes-Benz“ variklis, kuris visus keturis ratus suko per septynių laipsnių automatinę transmisiją.

Sprendžiant pagal anksčiau skelbus planus, „VIP-Service“ ruošiasi sutvarkyti nublukusį visureigio kėbulą ir šiek tiek patobulinę konstrukciją automobilį parduoti.  Orientacinė visureigio kaina kol kas neskelbiama.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(4)
(12)
(-8)

Komentarai ()