Iki kaulų smegenų susinervinęs „Tesla Model S“ savininkas padarė neįsivaizduojamą - ėmė remontuoti savo automobilį (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-09-02 19:52
AC elektriniai varikliai yra amzini pagal konstrukcija, isskyrus du guolius ir elektroizoliacines medziagas. problemos ten ne konstrukcines, o surinkimo. apvijas renka automatais - subraizo visokias izoliacinias dangas , pertempia apviju vijas sulenkimuose ir atsiranda silpnu vietu. vdv turi daug ilgaamziskumo bedu, bet ten visi kiti mazgai patvarus. ir dar turi privaluma - genda valdomoj aplinkoj. galima prognozuot nusidevejima. elektromobilyje valdymo ir elektros paskirstymo dalys neatsparios, elektronikos komponentai trumpaamziai pilna momentiniu katastrofiniu gedimu. ir dar padaro lieva akumuliatoriu... kad mazai nepasirodytu... prie elektros varikliu tai galit nesiknist - tobula technologija artejanti prie 100% naudingumo... ten Teslinis tiesiog kaip suprantu per daug ant ribos islengvintos serdies. matyt spaude maksimuma aukodami perkrovimu atsarga. situs dalykus nesunku pataisyt-modifikuoit net garaziniams ir pervyniotojams. kad ten amerikieciams kreivos rankos - tai nereiskia kad pas mus tas pats bus. pas mus remonto lygis smarkiai aukstesnis. pigios elektronikos pakaitalu irgi manau bus pasirinkimo pas kiniecius, kai isplis elektromobiliai labiau. ten tipiniai komponentai - vos ne kaip modulinius blokus galima gamint ir keist. irgi manau nebus bedu. bet va su akumais tai bus problemois... ir dabar pilna senesnio tipo elektromobiliu, kai dar ant nikelio vazinejo - idek tik nauja akuma ir vaziuok,,, kol nebus patvariu ir pigesniu akumu - manau niekas taip ir nepersivers automobilizme... cia vienintele reali problema. o dar juos juk reikes perdirbinet - kad neterst masiskai...siuo aspektu irgi Tesliniai akumai - slamstas konkretus... kad ten kazkokie tarpeliai nevienodi ar plastikai apdailos barska - cia man isvis vienodai sviecia...
immortallt 2018-09-02 20:05
Ir kokios gi tavo praktinės žinios?
apvalus 2018-09-02 20:16
Cia tik tuo atveju, jei inzinieriai nepadare esminiu klaidu projektuodami. Jei padare (o tokiu padaro ir labai patyre gamintojai, tokie kaip VW, BMW ir t.t.), tai tu nieko prognozuot negali. Jei tai kreivos inzinieriu rankos, belieka rasyti peticijas ir tiketis, kad gamintojas padarys "atsaukima" ir sutaisys dykai.
AAA000 2018-09-02 20:28
kas tau trukdo persidet paprastesni ar patikimesni varikli? ten gi buna modifikaciju eile ant tos pacios bazes. su elektriniais ten uzsimerkes varikli galesi persidet ar ten pasiturbint ka nors, nes ten viskas gal maziausiai 10 kartu paprasciau pasikartosiu - bedos bus tik akumuose. ir cia busimi elektromobiliu vartotojai turetu but ypac atsargus ir priekabus.
R35P3CT 2018-09-02 20:37
Immortallt - na man įdomi yra technika mėgstu pamatyti tai praktikoje, bei sužinoti kaip veikia, ar kas atsitinka su technika kai ji realiai naudojama. Ar gi tai neįdomu ? Man įdomiau, nei, kad teoriškai pamoduliavus ar paskaičiavus atrodo, kad taip ir turi būti, bet visgi kai daiktas veikia ar naudojamas įvairiai - atsiranda nemažai įdomių atvejų. Teorija ir praktika turi būti kartu, o ne kad tik teorija. Teko ir man su tesla pavažinėti su P90(neilgai), pažįstamas šiek tiek užsiimą teslomis, tai papasakojo kokios bėdos lysti pradeda ir žinoma nemenka bėda su dalimis(youtube taip pat galima rasti gerų kanalų kur žmonės tvarko ar rebuild'ina teslas) O be to TESLOS forumuose galima pasiskaityti, kaip žmonės realiai susiduria su techninėm problemom ir kokios jos yra. Taip gal tu ir geriau žinai apie rinkas ar ten pardavimus ir jų efektyvumą ir t.t.(aš nelabai tuo domiuosi).Žodžiu noriu pasakyti, kad nepigu yra taisyti teslą. Gero vakaro, nes nebematau prasmės tęsti be prasmę diskusiją.
immortallt 2018-09-02 20:59
Nepigu taisyti kiekvieną automobilį, kurių pagaminama mažai. Nori pigiai - perki ne per <5s įsibėgėjantį automobilį, o ekonominės klasės. Ir tai niekaip nesusiję su pačiu automobiliu, ar tuo labiau elektromobiliais.