„Tesla Roadster“ galutinai pribaigs vidaus degimo variklį? Įsibėgėjimo rodikliai daugeliui jau sukėlė tikrą šoką, „Koenigsegg“ vadovas pareiškė, kad pradžioje nepatikėjo, jog tai iš vis įmanoma, o paskui tapo „tikra gėda“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

audriusn 2018-09-11 22:14
va cia ir islenda kiti dalykai, kad neuztenka padaryt greitai isibegejanti, nes reikia ir posukiais kartais vaziuot. o gerai posukiais vaziuojanti padaryt reikia ziniu, patirties ir idirbio. ir dar, tas grazus vruum vruum yra viena is dedamuju vaziavimo daliu. https://www.youtube.com/watch?v=4ienk3gWgOI
gytis13 2018-09-12 12:18
Žinot, E-formulių lenktynės irgi visai neblogai atrodo, bet labiausiai patinka scena kai lenktynininkas vidury lenktynių persėda į kitą automobilį nes nusėda akumuliatoriai...
HardAxe 2018-09-12 13:11
Va šitiem tai būtų liuks jeigu ne mašinas keistų, o perpiltų elektrolitą
sub 2018-09-12 16:54
Ką jūs čia bandot palygint nepalyginamus dalykus. Tesla niekada nebus Konigsegg, nes tai du skirtingi dalykai. Teslas perka paprasti pasiturintys žmonės, kurie nori sutaupyti. Kionigsegg perka turtingi auto fanai. Kionigsegg nėra tik greitis, tai ir kokybė, no plastic. Kionigsegg įkurta 1994, turi nupirkę Saab kompanija, gamina išskirtinai tik supercar'rus, aukštos klasės ir viensu greičiausių supercar'us. Tesla įkurta 2003 metais, nežinau kad būtų nupirkę kitą kompaniją, gamina išskirtinai tik elektrinius automobilius.
Pilkasis 2018-09-12 22:56
Pažiūrėjau tą drago video. Sakykit ką norit, gal ir smagu kai traukia, bet vairuoti vdv muscle car ir Tesla yra tas pats kas miegoti su tikra moterim ir silikonine...
bahuriux 2018-09-13 15:44
R35P3CT 2018-09-13 21:27
Jo, bet teslos svoris tai labai didelis kaip ji posukiuose valdysis, arba stabdžių apkrovos ? Beje kalbant apie komfortiškus sedanus, tai kaip ir minėjau BMW M5 F90 drage (1/4 mile)nuo teslos model S (P100D) gavo vos 0,3s antru bandymu šiek tiek tesla geriau sustartavo gavo kažas apie 0,4s (nors tesla šovė tikrai įspūdingai) ir toliau jau tesla pradėjo atsilikinėti, nors BMW deklaruoja 3,4s iki šimto, o tesla 2,8. O trasoje M5 ji iš vis kosmosas nors dabartinis M5 4 varomi, bet priekis vienu mygtuku atsijunge. Komfortu ir medžiagų kokybė tikrai geresnė už Teslą. BMW M5 kaina 125 000€, o teslos model S P100D 145 000€. Tesla torkas šiektiek geresnis, bet greičio atžvilgiu, jau nekalbu apie komforta stabiluma kelyje(ką kolkas dar išlaikė BMW savo modeliuose ypač M serijose nors ir 4 varomi), tai tesla nusileidžia stipriai. Tiesa pasakius norėčiau turėti elektrinę miestui ir VDV ilgesnėm kelionėm arba laisvalaikiui.
audriusn 2018-09-16 16:49
Cia ir yra priezastis kodel Leaf yra gerausiai parduodamas elektromobilis. Zmones perka ta kibira vaziuot mieste i darba, apsipirkt. Ir turi dar viena.