Kaip nenužudyti savo automobilio: kodėl dyzeliniam ir benzininiam varikliui negalima pilti tos pačios alyvos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

R35P3CT 2018-09-17 20:45
Na aš beveik 9 metus važinėju su savo auto(atsivariau pats tiesiai iš Bavarios miesto) ir pilu ką gamintojas rekomenduoja. Tik vieninteliu dalyku nesivadovauju ką gamintojas leidžia, tai jog ale galima keisti kas 25 000km, manau paslėpta nauda servisui - remontuoti variklius.
Vytax 2018-09-17 21:59
Pirmas skaičius nurodo tirštėjimo (užšalimo) koeficientą prie žemų temperatūrų. 0W* skirta Sibirui. 5W* ar 10W* mūsų kraštams. 15W* ar 20W* šiltiems kraštams. Antras skaičius nurodo alyvos klampą. Kuo šis skaičius didesnis, tuo alyva tirštesnė. Ir čia reikėtų paisyti variklio gamintojų reikalavimų. Jei įpilsime tirštesnę alyvą nei reikalaujama, tai variklio tepalo siurblys nesugebės prapompuoti reikiamo kiekio tepalo ir tepimas galbūt bus blogesnis. Jei įpilsime skystesnę alyva, ji galbūt neturės pakankamų tepimo savybių prie darbinės temperatūros ir pan. *W30 naudojama daugumoje benzininių ir mažų dyzelinių variklių. *W40 naudojama dideliuose dyzeliniuose varikliuose. Pvz.: sunkvežimiuose, traktoriuose ir t.t. Tad 5W30 alyva turėtų tikti didžiausiai daliai lengvųjų automobilių.
audriusn 2018-09-17 22:43
Ne, jokiu problemu, tai vienas is esminiu API ir SAE reikalavimu. Gamintoju yra labai nedaug, pilna cikla turi tik du Exon-mobil ir Shell, nuo zaliavos iki priedu. Dalis gaminasi bazes patys, priedus perka, pvz. SK lubricants (ZIC prekinis zenklas), Neste daro su nuosava nexbase, JS Nippon (Eneos). Kiti tik blenderiai, perka bazes, perka priedus, daznai net gatavus paketus. Priedus gamina tik penkios kontoros - Infineum (Shell ir Exon-Mobil bendras, didziausias gamintojas), Lubrizol, Afton chemicals, Chemtura, ir Exon-mobil. Exon savo murzilkose raso, kad nedidele teorine galimybe yra, kad priedai sureaguos tarpusavy, bet ji nykstamai maza. drasiai gali pilt kas po ranka yra ir ramiai toliau vaziuot. Nes jei nebutu galima maisyt, as neisivaizduoju kaip turetu atrodyt variklio valymo procedura. Tarkim mano moce gamykliniam manuale: "Quantity Total amount 4.2 L Without oil filter element replacement 3 L With oil filter element replacement 3.35 L" Beveik litras lieka net keiciant filtra. Paskui yra kitas mitas "negalima mineralkos maisyt su sintetika". Cia yra visiski kliedesiai is tu kurie nezino kas yra sinta, o kas mineralka. Tikra sinta yra tik 4 ir 5 grupes - PAO ir esteriai. PAO visada maisoma su 2 ar 3 grupes mineralka, nes joje netirpsta priedai. "0W* skirta Sibirui. " ne tik, dabartines Resource conserving alyvos daznai buna butent 0W klases salto su 20, 30 darbines indeksais.
R35P3CT 2018-09-17 23:42
O castrol'is kaip gaminasi ? kažkada gamindavo BMW tepalus, dabar jau sutartis yra su shell'u - jie gamina BMW tepalus. (čia aišku aš iš savo varpinės, nžn kas gamina kitiems auto brand'ams).
audriusn 2018-09-18 09:03
Auto gamintojai daro konkursus ir kas geriausia pasiulo tas ir gamina. MB pirmam uzpilimui dabar jau pora metu tiekia Lukoil. Castrol su BMW susiede ir BMW kita tiekeja rado. Patys Castrol yra labiau technologiju kompanija, bazes perkasi, priedus pagal ju recepturas paruosia kazkas is ketveriukes. Jie dar uzdirba tas technologijas pardavinedami. Japonu auto gamintojai didziausia dali alyvu uzsiperka is Idemitsu.