Naujasis „Mercedes-Benz GLE“ - 5 svarbiausi dalykai apie svarbiausias visureigio naujoves (Video)  ()

„Mercedes-Benz“ Paryžiaus automobilių parodoje ruošiasi pristatyti naująjį miesto visureigių gamos modelį GLE. Prekybos salonuose jis atsiras 2019 m. pradžioje JAV ir Europoje bei 2019 m. pavasarį Kinijoje. O prieš oficialų pristatymą gamintojas paviešino penkias svarbiausias GLE naujoves.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„E-active body control“

Tai - kompiuteriu valdoma hidropneumatinė, 48 V pagrindu veikianti aktyvi pakaba, veikianti kartu su taip pat naujai sukurta pneumatine pakaba. Tai vienintelė rinkoje esanti sistema, kurioje galima atskirai valdyti kiekvieno rato spyruoklių ir amortizatorių jėgas.  Tai reiškia, kad saugoma ne tik nuo kėbulo pasvirimo, bet ir nuo išilginio svyravimo bei automobilio galinės dalies „tūptelėjimo“ stipriai greitėjant.
 

Aktyvi pagalba transporto spūstyje

Ši pagalbinė vairavimo sistema leidžia GLE iš anksto atpažinti transporto spūstis, judant maždaug iki 60 km/val. greičiu, aktyviai padeda vairuotojui sustoti, pajudėti iš vietos ir net pagelbėja formuojant avarinę eismo juostą, kai reikia pasitraukti į šalį, paliekant vietos pagalbos tarnyboms pravažiuoti.

Aktyvaus stabdymo pagalbininko šalutiniame kelyje funkcija

Jeigu išsukant iš važiuojamosios kelio dalies kyla pavojus susidurti su atvažiuojančiomis iš priekio transporto priemonėmis, GLE gali būti sustabdytas esant tokiems manevrams būdingam greičiui.

4MATIC

Pirmą kartą naudojama modeliuose su šešių ir aštuonių cilindrų varikliais bei hibridiniame iš elektros tinklo įkraunamame automobilyje, visiškai reguliuojama visų ratų pavara (Torque on Demand („TonD“), priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, sukimo momentą tarp priekinio ir galinio tiltų paskirsto nuo 0 iki 100 procentų.  Su papildomu bekelės paketu ja galima pasinaudoti lėtinančiąja ir greitinančiąja pavaromis. Todėl GLE galimybės bekelėje padidėja kaip niekada iki šiol.

Sėdėjimo erdvė

Naujasis GLE turi 8 cm ilgesnę važiuoklės bazę ir dėl to daugiau erdvės salone. Patogumą padidina papildomai užsakomas visiškai elektrinis antrosios eilės sėdynių reguliavimas. Taip pat galima papildomai užsisakyti trečią sėdynių eilę.

„Mercedes-Benz“ GLE 450 4MATIC yra benzininis šešių cilindrų variklio varomas šios markės modelis, kuris naudoja švelnaus hibrido 48 voltų elektros technologiją ir, gamintojo teigimu, vartoja 9,6–8,3 l/100 km.

Jo eksploataciniai duomenys: 270 kW (367 AG) ir 500 Nm sukimo momentas, kuriuos trumpam, panaudojant „EQ Boost“, galima padidinti dar 250 Nm ir 16 kW/22 AG. Integruotas starteris-generatorius (ISG) atlieka tokias hibridines funkcijas kaip „EQ Boost“ ar energijos rekuperacija ir taip pat leidžia taupyti degalus.

Naujasis GLE debiutuoja su naujausios kartos „Mercedes-Benz“ pagalbinėmis važiavimo sistemomis. Gamintojo teigimu, palyginus su ankstesniuoju modeliu ne tik pagerėjo aktyvios saugos lygis, bet ir tam tikros „Intelligent Drive“ funkcijos.

Video reportažas apie naująjį GLE

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(2)
(1)
(1)

Komentarai ()

Susijusios žymos: