Automobilių parkas keičiasi - ar ir lietuviai kada nors ims pirkti mažus automobilius? Kokie automobiliai perkamiausi Vakaruose?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-09-23 13:24
buduliskumas yra aiskint, kad kazkokia skyle, neturinti alternatyvios infrastrukturos pilnavercio pakaitalo yra miestas keli miestietiski rajonai nepadaro visos teritorijos miestu. likusi dalis islieka kaimu. tas labai gerai matosi pvz Vilniuje kazkokie keli kaimai su autostradom, tarp kuriu vazineja kaimieciai su atseit "eko" kibirais miestu salyginai galima pavadint nebent centrine dali, visa kita net priemiescio statuso netempia...
mch0lic 2018-09-23 15:50
Pliusas perkantiems naujus "eko kibirus", niekas lempu ir airbag'ų neišlupinės (bent jau kol kas).
immortallt 2018-09-23 17:14
Dėl saugumo kai kalbat, tai man biški šypseną kelia. 20 metų kažkada prabangus sedanas nebus saugesnis nei naujas, kad ir kibiriukas. Pirma, niekada nežinai ar konstrukcija nebuvo pažeista. Antra, laikas konstrukcijoms kenkia. Trečia, medžiagos ir projektavimas stipriai patobulėjo. Ketvirta, tai tos pačios oro pagalvės. Senose gali būti tikras, kad nešaus. Ir žinau, dabar ištrauksit, kur mašina nauja, o nešovė. Bet nešovė ne dėl to, kad jų nebuvo, o dėl to kad avarija labai netipiška ir nekliudė jokio daviklio. Vėlgi 1/10,000 ar 9,999 imsit?
SaMaras 2018-09-23 17:50
https://www.youtube.com/watch?v=wbqZPW-Qhsw aišku, dabartiniai 20m senumo automobiliai ne tokie baisūs.. bet kas sako, kad didesnė, sunkesnė visada geriau..
mch0lic 2018-09-23 19:13
Kibiriukai turi 2 pagrindines problemas, (1) vietos trūkumas smugio sugerimo zonoms (crumple zone), (2) jie paprastai kurti su mintim, kaina svarbiau nei saugumas (pagrinde dėl fakto jog didžioji dalis parduodama trečio pasaulio šalyse). Tas pats Swift įvertinas tik 3/5...
immortallt 2018-09-23 19:30
Tas pats Toyota Yaris 5 žvaigždutės savo kategorijoje. Manau paieškojus ir tarp didelių rasi ne vieną, kur bus 3/5. Ir kitas dalykas, senas, velniai žino kaip daužtas, vargu ar tą originalų savo reitingą pasiekti gali. Taip kad kibiriukas su 3/5 gali būti vis tiek ne blogiau nei sena didelė gelda, kuri turėjo kažkada 4 ar net 5.
mch0lic 2018-09-23 19:56
Priklausomai ką laikai sena gelda, realiai mieliau sedėčiau <10 metų sedane/SUV nei naujam supermini.
apvalus 2018-09-23 20:48
Taip, jei modeliuotum situacija, kuomet kaktomusa susiduria labai didelis ir labai mazas automobiliai. Sakyciau, cia dar viena problema, susijusi su saugumu: didele dalis miestuose vazineja tankais, o tuomet pasidaro nebesaugu mieste vazinet miesto automobiliu. Nesaugu tiek mazesniu automobiliu vairuotojams, tiek dviratininkams, tiek pestiesiems, tiek motociklininkams. Nedidelis automobilis yra is esmes saugus, jei modeliuoji avarija, kurios metu trenkiamasi i aplinkos objektus, verciamasi ar pan. Nesvarbu, kad deformacijos zonos trumpos, bet ir mase - santykinai maza.
Endless Nameless 2018-09-23 21:37
Nesaugu dviratininkams ir pėstiesiems ne dėl "tankų", o dėl pačio fakto, kad aplamai juda motorinė priemonė ir yra infrastruktūra, čia pirma. Antra jokio skirtumo ar 4/5 ar 3/5 ar supermini 1t ar universalas 1.6t susidūrimo atveju sumalami kaulai, skirtumai ten procentiniai. Pagrindiniai elementai saugumui yra tvarkinga stabdymo sistema/padangos, vairuotojo budrumas/atsakingumas ir sėkmė. Nesekmės atveju į gero vairuotojo 5/5 saugumo mašina iš priešpriešinės atlėkusi mašina viską užbaigs. Nors man ir nepatinka, kai nemažai dyzelistų paspaudžia ir juodais dūmai viskas apsipila (senesnius dyzelius aukštom apsukom taip pramankština kad suodžiai pasišalintų), bet pagrinde per nervus kerta tie kurie nerodo posūkių, nestoja prie perėjų ir spinduliuoja ego darydami nesamomes. Pastarasias kiek susiduriu dažniausiai daro brangių automobilių savininkai. Nieko neturiu prieš vairuotojas moteris, tačiau per savo mažą patirtį keliuose taip jau užtaikau kad nepraleidimas perėjose ir dešinės rankos taisyklės (ypač su brangiais automobiliais) nesilaikymas labiau matomas su moterimis, juostų kirtimai/lenkimai/spaudimai su vyrais. Ir neįsivaizduoju kokia statistika, bet kiek pažiūriu į parketinio džipo vairuotoją 4iš5 - moterys, visgi psichologiškai jaučiasi saugesnės jos džipukuose.
AAA000 2018-09-23 21:48
nu tai paime kazkokia ubagine ford siera visiskai be nieko. tegu su kokiu scorpio sukala, kur ten jau ir airbagai buvo ir komplektacija sunkesne, ir pvz kokiu nors masyvesniu V formos varikliu. sustums tame "siuolaikiniam" kibire visus taip, kad ir galiniai keleiviai gatavi lavonai bus. ilgiausiai islieka vartojime butent prabangesni modeliai, maziau sudrozti ir su daugiau pribambasu. o ne kazkokie lygiaverciai kibirai. beprasmiskas toks testas. jis visiskai nerodo saugumo. jis terodo kazkokios naujos sistemos galimybes. ir pagal mane tos galimybes labai apgailetinos. testuot reikia ne teoriskas automobiliu situacijas kuriu nebus, o realius auto is rinkos. o realybej arba susidurs du identiski kibirai, arba kibiras su kokia nors senstelejusia liuks klase ar dzipu-tanku, ar net su reminiu auto. as pvz isvis pagrinde vazineju visokiais busikais - beveik krovininem. ta prasme jau B kategorija ten tik salygine. imones parkas didelis tokiu ir visokiu modeliu esu isbandes. tai pvz situacija - kebulinis kibiras uzkliude kokia tvora - kibirui sakes... tvora tik apibraize... uzkliude tas senas reminis trantas - tvorai sakes...senas trantas toliau vaziuoja biski apibraizytas... imonej koki lopa prie uzlenkto buferio pavirina - kad nenukristu ir i avarijas patenka - nes kruva ziopliu... nu ir gyvi visi - nors bukle situ auto apgailetina - tik vairuot niekas nebenori - visokios moralines poavarines traumos jautriai psichologinei naturai matai...
Berserkas 2018-09-23 22:03
3/5 surinko dėl blogo "Safety Assist", su papildomo paketu galima surinkti 4/5, paprastai 83% "Adult Occupant", o kartu su paketu 88%, tai pat reikia priminti jog tas pats Ford Mustang surinko 2/5 ir 72% "Adult Occupant", BMW 6 GT 5/5 86% Adult Occupant, Toyota Yaris 5/5 83%, Jaguar E Pace 5/5 86%. Aišku svorio kategorijos skiriasi, bet dažniausiai tie patys 3/5 būna dėl blogo asistavimo. https://www.euroncap.com/en/results/suzuki/swift/26927 https://www.euroncap.com/en/results/suzuki/swift/26928 https://www.euroncap.com/en/results/BMW ... 20GT/30116 https://www.euroncap.com/en
apvalus 2018-09-23 22:15
Endless Nameless, bet kuris, kuris mokesi mokykloj fizika supranta, kiek daugiau zalos gali padaryti BMW X5 sveriantis 2.2t ir Toyota Yaris sverianti 1t, kai vaziuojama tuo paciu greiciu. T.y. kiek stulpu, stoteliu, medeliu, kitu automobiliu ir kitu objektu BMW nunes, pries sustodamas, palyginus su Yaris? Ka jau kalbeti apie auksta "snuki", kuomet zmogus gauna tiesu smugi i gyvybiskai svarbius organus.
Endless Nameless 2018-09-23 22:45
Vistiek prie vieno elemento sustojai. Be X5 gatvėse egzistuoja sunkasvoriai: maršrutiniai taxi, prekybcentrių furgonai, "kablukai", autobusai, tech įstaigų automobiliai ir t.t. Logiką, kad ne sunkesnės transporto priemonės diskrimimuoja pėsčiuosius ar mažas mašinas jau praeitam poste rašiau. Pats vairuoju kibiriuką ir asmeniškai dideli auto man netrugdo, tegu tik vairuotų visi kuo tvarkingiau.
apvalus 2018-09-23 23:14
Nuo techninio, aptarnaujancio transporto mieste neissiversi, bet lengvieji automobiliai (kuriu mieste yra pati didziausioji dalis), kurie vidutiniskai matyt 1.5 zmogaus veza, nebutinai turi buti dideli. Juolab, kad ir greiciai, kuriais vaziuoja marsrutiniai taksi neprilygsta "lengviesiems" tankams, kurie neretai dar ir virsija leistina greiti.
audriusn 2018-09-27 10:51
Fukcyou. Tegu tas entelektualas ismokstas zodi Entelektas teisingai uzrasyt.
audriusn 2018-09-27 10:57
blem, kazkodel ne i ten Behemoth nupostinau
immortallt 2018-09-29 19:54
Mieste, darbo dieną, automobilyje sėdi vidutiniškai duok die 1,1 žmogaus (be autobusų ir taksi). Šiaip arčiau 1,05. Ir šitas rodiklis prastėja. Mėgstu rytais paskaičiuoti kiek mašinų, kuriose sėdi daugiau nei 1 žmogus. Retai jau beprieinu "1". Aišku, tai mano subjektyvi nuomonė, bet ukmergės pl. ir geležinio vilko susikirtimas - tai daugiau nei pusės miesto gyventojų srautas. Pakankamai reprezentatyvi vieta. Ir baikit apie "vaikus į mokyklą nuvežti". Tiek vaikų visame Vilniuje nėra, kiek veža neva su mašinomis. Beje, čia dabar rimtai užėjo mada, palikti mašiną bet kur ir tada vaiką vesti iki klasės durų, net 14-inius? Kodėl policija nelaukia prie mokyklų ir tokių tėvelių neskalpuoja baudomis, nes dėl jų susidaro kamščiai ir avarinės situacijos.
audriusn 2018-09-29 21:32
Tamsuoli, supermamasu tokie dalykai ne#^sa, mokyklos pacios kaltos, kad nera privaziavimo iki klases duru. Nes "уменяжеребенок"