„Model 3“ mechanizmai nesusidėvi? Paviešintos įspūdingos nuotraukos, kaip atrodo elektromobilio variklis ir pavarų sistema nuvažiavus 1 mln. mylių

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

R35P3CT 2018-11-16 20:01
Teko man pravažiuoti su p90 ir pažįstu, kas juos tvarko Lietuvoje. Problemų tikrai nemažai ypač kai su jais palaksto tais pagreičiais. Tiesa pasakius pakankamai netyliai dirba/važiuoja tesla elektros variklis, o garso įzoliacija tai kol neleki kokiu 90+ tai visai nieko, bet kai paspaudi tai nepykite, bet man pasirodė žiauriai nekaip, ūžia, pradeda ošti... O kodėl eskaluojamos problemos teslos ? ogi todėl, kad labai giriamas ir visaip kaip aukštinamas, kad ir menkiausias dalykas tesloje, nors kai kitur jau seniai vienoks ar kitoks dalykas yra, tai kažkaip niekas nekreipia dėmesio, o va tesloje tai wow kokia naujiena. Tai tada žmonės youtube kanaluose ir rodo wtf - naujas automobilis, o net durelės nesueina, arba po 42,2 atnaujinimo kai lyja lietaus daviklis neveikia, arba model 3 - 270 milių ir nusprogo motoras, kitam (model 3) 2200 mylių ir galinė pavara atsisakė... Taip gesta ir kiti automobiliai, bet esmė, kad labai aukštinama tesla, nors realiai kai pastūdini nieko ten nėra tokio wow. Pagal USA patikimumo reitinga tesla 27 vietoje (beveik paskutinėje). Va problemų pas žmonės kiek nori - https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... ed.107879/
AAA000 2018-11-16 20:21
visa sita tinka bet kuriam elektromobiliui. jie visi pakankamai ilgaamziski mazguose, isskyrus akumuliatoriu. ir tylumas del tankesniu darbo taktu. elektros variklyje cilindra mazdaug atitinka viena variklio apvija, o ten ju buna bent kokiu 50 vienetu. VDV su 50 cilindru irgi dirbtu aukstesniais dazniais ir labiau cyptu nei burgztu ir pakaktu plonesniu garso izoliaciju. kas yra kibiras - pasikartosiu - parodys tik laikas. as tikiuosi, kad artimu metu bus zenkliai geresniu elektromobiliu. nors gali but kokiu nors globaliu isradimu ir isvis bus kokie nors vandenilio ar branduoliniai mobiliai. ir net elektromobiliai nueis uzmarstin. dabartiniai elektromobiliu modeliai labai nevyke - nes elektros pavaras dar labai reikia tobulint. ka matom dabar - tikrai ne galutinis elektromobiliu variantas. net vairavimo igudziai keisis, atsiras nauju vairavimo budu. galbut bus net moduliniai elektromobiliai - kai sujungs pvz kelis elektromobilius i bloka ir pan. su elektra tas daroma pvz pramoneje. o VDV - gana issemta technologija... galima sakyt VDV aukso amzius, o elektromobiliai vystikluose tik...
immortallt 2018-11-16 23:33
Išskyrus akumuliatorių Kiek VDV gali pasigirti, kad po 500k km nepradeda visi galai byrėti?
AAA000 2018-11-17 00:11
praktiskai visi vdv iki kokiu 1990m buvo gaminami milijonui km resursui ir teisingai eksplotuojant praktiskai dauguma tiek ir laike. toki dalyka labai lengva pagamint. net ir 10 milijonu km kad laikytu. ir net pigiai ir racionaliai. pramoninej technikoj dabar gal tik tetaiko - kur poreikis yra. bet kai pradeda buhalteriai kistis - tai ir gaunasi paskui "sedevrai" kur subyra pagal poreiki. technologams nesvarbu ka gamint. svarbu alga gaut ir tiek kuo didesne - tuo geriau. bet yra ir technologiju galimybiu ribos. technologai ta suvokia. o buhateriai - deja ne ta prasme as noriu pasakyt, kad buhalteriskai susimuliavus sleiva ekonomika, galima pagamint atsiperkancius sintetinius kiausinius - naturaliu imitacijas bet technologiskai, tai ka vistos adaptavo per milijonus metu yra pats optimaliausias kiausininis rezultatas. visomis prasmemis. tas galioja bet kam. ir vdv. ir elektromobiliams. jei nafta savyje turi didesni energetini talpuma, joks akumas niekada sito parametro neiveiks. ir cia visada bus ekonomine zala visuomenei. tik kazkur uzmaskuota buhalteriniais metodais... tai kad buhalteriai isleis kazkiek pinigu piarui - problemos neispres...ji islis per ekologija, ar per visuomenes nuskurdinima, ar per nesaugumo padidejima, ar per teisiu suvarzyma, ir pan...
audriusn 2018-11-17 11:39
overdachuja.
immortallt 2018-11-17 12:29
Jo, iki 2005 reiškia servisų praktiškai nereikėjo, nes iki 1990 m. automobiliai tarnavo po milijoną kilometrų. Bet vat kaip servisuose stovėdavo, taip stovi ir toliau. Taip, nevežė komforto įrangos niekas taisyti, nes tokios net nebuvo. Ai, dar kainavo kokius 10x daugiau nei dabar.
audriusn 2018-11-17 13:52
pagal tavo logika elektriniam kibiram servisai nereikalingi. botanikai tokie botanikai.
immortallt 2018-11-17 17:41
Rimtai? Ir iš kur tu tokią mano logiką sufantazavai?
sub 2018-11-19 13:39
Prieš keletą metų teko žiūrėti video apie S klasės merso autopilotą? Vau. Tesla tada jau turėjo veikiantį. Taip Mb S klasė turi gerą komplektaciją, mato juostas, palaiko atstumą, mato ar vyksta lenkimas, mato žmones naktį, bet jiems iki Teslos autopiloto situacijų įvertinimo dar maratonus bėgiot.
sub 2018-11-19 14:11
Tai mes apie ką diskutuojam. Jeigu apie 30 metų senumo automobilius, tai ten buvo skylės, kiauri kėbulai kurie nelaikė, jokios garso izoliacijos, tarpai tarp detalių. Tai apie ką kalbam. Kur gamintojai per pusę amžiaus išdirbę technologijas, surenka kėbulus įdeliai. O kur kompanija tik pradėjusi gaminti pasiūlė unikalų produktą. O jus prie smulkmenų kabinėjatės.
sub 2018-11-19 14:17
O todėl, kad Tesla dėmesio centre, kad kažkas naudo, nebe VDV, nebe tai ką DVD automobilių gamintojai n metų siūlė ir vis galvojo kad tas pats š 50 metų paeis. Atėjo Tesla, aišku su savais plisuais ir minusais sukišop automobilio vidun naujausias technologijas. Iki tol retas serijinių auto gamintojas dėjo tokius ekranus, kaip dabar visi pradėjo dėt. Jūs kalbat apie kažkokias smulkmenas. Kai kiti gamintojai serijomis nurašo automobilius dėl broko. Parodyk nors vieną gamintojas, kuris rinkoje 50 metų, o nebūtų buvę, kad sekančia dieną kažką atšaukia.
R35P3CT 2018-11-19 21:28
Tesla taip pat yra nemažai nurašiusi/atšaukusi modeliu. Tame ir esmė, kad giriama, kad tesla tokia ir visokia geriausia, bet kaip ir kiti automobiliai yra atšaukiama, gesta. O kokybės lygis(dalių, tiek salono, tiek išorinių dalių) gan žemas, palyginus su kitais gamintojais jų daug išbaigtesni modeliai. Kai automobilis kainuoja 130 000€ tai atsiprašau, man jau ir smulkmenos įdomios. Dėl autopiloto - tesla nei buvo pirma autonomija, nei yra stebuklu ten. Sėkmingai ji nusirašo, o kiti be vadinamos autonomijos, bet su geru asistevimu beveik panašiai testuose pasirodo. https://www.euroncap.com/en/vehicle-saf ... ing-tests/ Tesla level 2 autonomija ir marketingo tikslais išleido į gatves (taip įtraukiant žmones į pavojų), kai tuo tarpu Volvo, audi kai kurie modeliai turi level 3, bet neišleisti į gatves masiškai, nes tai nėra dar ta esminė autonomija. Yra ir kitų autonominių automobilių su level 4 ar net level 5 (google,waymo) žinoma jie nevažinėja masiškai. Prašau apie teslos autonomija (reik praskrolinti -apačioje klausimai atsakymai) - http://www.thedrive.com/tech/24677/how- ... ue-edition O autonomijoje lyderė yra Waymo https://www.bloomberg.com/news/features ... g-car-race daugiau nei 5 milijonai km. nuvažiuota. Aš nieko prieš teslą, bet nereikia taip jau dėti galvą, nes nieko ten tokio wow nėra. Jau nekalbu apie tai, kad teslai visa įrangą ir sistemą padarė ir toliau updeitina Nvidia, o prieštai Mobileye(bet kai buvo mirtina avarija ten susipyko Mobileye su tesla vienas kita kaltino). Žodžiu nenoriu pyktis, bet reiktu šiek tiek objektyvumo
immortallt 2018-11-19 22:15
Toyota Yaris, viena patikimiausių mašinų. Per 10 metų 3 kartus kvietė dėl atšaukimo, dar ir sėdynė pradėjo svilti, tai 4x. Tesla jau ne milijonai km nuvažiuota, turbūt link milijardo. Taip, Tesla nėra tobula, daug ką tobulinti reikia, bet jie šiuo metu yra lyderiai ir skatina pokyčius visoje automobilių pramonėje. Visi lygiuojasi į Tesla, visi nori padaryti geriau nei Tesla.
R35P3CT 2018-11-19 22:41
Taip milijarda, bet tai yra neteisinga. Tesla yra level 2, pas kitus lygis daug aukštesnis(level 4) - https://medium.com/self-driving-cars/mi ... 7bda21b0f7. Man vienintelis dalykas patinka, kad tesla(su Masko investicijomis) išjudino elektromobilius (nors ir sena technologija, bet mažai kas vystė). Esu už tokį spyri, bet tai nereiškia, kad ten super duper viskas geriausia - nieko panašaus. Beje dar viena naujiena, Maskas nori vėl bendradarbiauti su Mercedes dėl elektrinio sprinter van (kurį kuria mersas). Šiaip istoriškai mersas krizės metais 2009 buvo nemažai investavęs į teslą, kad išliktu, bet veliau kai įmonė stabilizavosi pardavė akcijas. Apie nauja bendradarbevimą jei įdomu - https://electrek.co/2018/11/19/tesla-me ... elon-musk/