„Volkswagen“ pristatė pirmąjį visiškai elektrinį ateities mikroautobusą – naujausios technologijos, o kainuos kaip dyzelinis analogas (Video)  ()

„Volkswagen“ planuoja iki 2025 metų rinkai pristatyti daugiau nei 30 elektrinių automobilių modelių ir pagal jų pardavimus tapti viena iš pirmaujančių kompanijų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Koncernas taip pat ruošiasi modernizuoti visą pardavimų tinklą, įskaitant ir prekės ženklo atstovybes.

Naudos specialią platformą

Estijoje „Volkswagen“ pristatė koncepcinį elektrinį automobilį „ID.Buzz“. Koncepcinis elektromobilis „ID.Buzz“ renginio metu pirmą kartą buvo parodytas ne automobilių parodoje. „Volkswagen“ akcentuoja, kad šis konceptas paremtas legendinio T1 dizainu.

„ID.Buzz“ modelis ateityje turėtų tapti pirmuoju visiškai elektriniu mikroautobusu, kuris taip pat bus aprūpintas 4-ojo lygio autonominio valdymo įranga. Gamintojas žada, kad serijinė šio modelio gamyba ir pardavimai prasidės 2022 metais.

Pagrindu visiems ateities „Volkswagen“ elektriniams automobiliams taps modulinė MEB platforma. Ji nėra įprasta elektrifikacijai pritaikyta benzinu varomų automobilių platforma ir buvo kurta galvojant apie baterijas ir elektrinius variklius. Ši platforma bus pritaikoma plačiam modelių spektrui – nuo kompaktinių automobilių iki visureigių ir furgonų.

Skelbiama, kad dėl modernios platforma ir naujos kartos baterijų ID. serijos modelių veikimo nuotolis vienu įkrovimu sieks nuo 350 iki 550 kilometrų.

Lengvesnės baterijos

Žadama, kad serijinės gamybos elektrinio mikroautobuso bazinės komplektacijos modelio baterijos svers šiek tiek daugiau nei 300 kilogramų. 80 proc. įkrovimas truks 30 minučių, o energijos užteks nuvažiuoti 400 kilometrų.

„Volkswagen“ pabrėžia, kad šis modelis, kaip ir visi naujos kartos elektromibiliai, konstruojami pradedant būtent nuo baterijos.

Gamintojo teigimu, tai suteikia vien tik privalumus, tačiau apžiūrint pirmąjį važiuojantį konceptą galima pastebti ir trūkumų. Vienas iš jų - ganėtinai aukštos salono grindys. „ID.Buzz“ turi du elektros motorus - po vieną priekinei ir galinei ašiai. Bendra jų galia, priklausomai nuo versijos sieks iki 374 AG.

Kitas svarbus skaičius yra elektromobilio svoris. „Volkswagen“ skelbia, kad naujos kartos baterijos tapo lengvesnės ir tikina, kad beveik 5 metrų ilgio mikroautobusas bus lengvesnis nei 2 tonos. Visgi kol kas nepateikiamas nei apytikslis svoris.

Leis sumažinti kainą

Ši platforma taip pat turėtų leisti sumažinti ID. elektromobilių kainą ir padaryti juos prieinamus kiekvienam. „Volkswagen“ planuoja, kad ID. automobiliai kainuos tiek, kiek tos pačios klasės modeliai su dyzeliais varikliais.

„Visos kalbos apie savavaldžius automobilius ir netaršius individualius mobilumo sprendimus paprastam vartotojui atrodo kaip tolima ateitis.

„ID“ yra svarbus etapas vystant technologijas – tai bus pirmasis prie tinklo prijungtas ir visiškai funkcionalus elektromobilis, kurį galės įpirkti milijonai žmonių“, – teigė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalyse Justas Nekrošius.

Nors reikės dar keleto metų, kol pamatysime elektrinius šio gamintojo mikroautobusus Vilniaus gatvėse, pirmieji „ID.“ serijos modeliai bus pristatyti kitą vasarą, o rinkoje pasirodys 2020 metų pradžioje.

„e-Golf“ naujos kartos atitikmuo, neoficialiais duomenimis, Europoje kainuos mažiau nei 28 tūkst. eurų.

Gamingojo atstovai Estijoje taip pat patvirtino, kad pasiekęs serijinę gamybą „ID.Buzz“ bus ne brangesnis nei dyzelinis „Multivan“.

„Volkswagen“ skelbia, kad pirmasis naujos kartos elektromobilis bus vidutinio dydžio hečbekas. Užsakymai šiam automobiliui bus priimami jau kitais metais.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
Autoriai: Saulius Rinkevičius
(21)
(6)
(15)

Komentarai ()