Tai būtų naujas etapas visai elektromobilių pramonei: „Volkswagen“ labai rimtai svarsto galimybe pasidalinti su „Ford“ savo elektromobilių gamybos platforma  (3)

Skirtingų automobilių gamintojų bendradarbiavimas šiais laikais nestebina nieko. Tačiau jei nutiktų taip, kad „Volkswagen“ leistų savo elektromobiliams skirtą MEB platformą naudoti „Ford“, tai būtų naujas etapas visai elektromobilių pramonei.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Dažniausiai automobilių gamintojai bendradarbiauja kuriant bendrus modelius. Tai reiškia, kad techniškai ir išoriškai identiški automobiliai skiriasi tik pavadinimu. 

Tačiau, kaip rašo „europe.autonews.com“, „Volkswagen“ paskelbė, kad neatmeta galimybės, jog netolimoje ateityje gali bendradarbiauti kartu su „Ford“ kuriant lengvuosius komercinius elektra varomus automobilius.

„Teoriškai įmanoma, kad mes suteiksime galimybę kitiems gamintojams naudotis „Volkswagen“ grupės technologijomis, tačiau sprendimas dar nepriimtas“, – sakė „Volkswagen“ finansų direktorius Frankas Witter‘is. 

Šiuo atveju kalbama apie „Volkswagen“ MEB platformą, kuri skirta išskirtinai elektromobiliams. Vokietijos automobilių pramonės gigantas jau yra skelbęs, kad iki 2022-ųjų metų pabaigos, kartu su kitais „Volkswagen“ koncerno valdomais prekės ženklais, į rinka tikisi išleisti 27 naujus elektra varomus modelius, kurie bus sukurti naudojant būtent MEB platformą.

Taip pat „Volkswagen“ koncernas tikisi, kad per pirmąjį MEB gyvavimo ciklą, turėtų būti pagaminta 10 milijonų elektromobilių, kurie būtų sukurti naudojant būtent šią platformą.

Tačiau kodėl vokiečiai norėtų dalintis savo technologijomis su „Ford“? Atsakymas paprastas – dėl ekonominių sumetimų. MEB sukūrimas ir tolesnis šios platformos tobulinimas gali kainuoti dideles sumas pinigų, todėl pasidalinus šias išlaidas su kitu dideliu automobilių gamintoju, galima sutaupyti nemažai lėšų. 

Panašiu principu „Volkswagen“ gali vadovautis ir kuriant autonomines automobilių valdymo sistemas. Kaip teigia F. Witter‘is, kai kurie tokių technologijų kūrėjai pasistūmėję į priekį labiau nei kiti, o kurti nuosavas tokio tipo technologijas būtų itin brangu, todėl naudingiau būtų bendradarbiauti. Tačiau pabrėžiama, kad ir šiuo klausimu konkrečių sprendimų koncernas dar nėra priėmęs.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: lrt.lt
lrt.lt
(14)
(0)
(14)

Komentarai (3)