Kodėl automobiliai negaminami iš nerūdijančio plieno? Juk būtų smagu turėti visiškai rūdims atsparią mašiną

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

diedukas 2018-11-10 18:44
Buvau teisus del tu su sadomozahistinem paziurom ... Grynai vergiskas poziuris . Nenusibodo dar grandines buciuot ? Tau nepatinka - nepirk , aisku jeigu butu toks pasirinkimas . Cia yra butina kad visi mazgai laikytu 30+ metu ? Susidevejo kokios sedynes ar dar kas - isimeti naujas .TRAGEDIJA ??? Nusprogo variklis VD - perki tam modeliui pritaikoma taupesni ir ekologiskesni . O gal but su laiku vietoj VD buna komplektas persidaryt i elektromobili . As tikrai nieko pries neturiu pries tuos kuriems patinka sveist rudys ir tuos kurie aria ir keicia auto kas keli metai . As uz PASIRINKIMO LAISVE ! Ir mane tik juokas ima kai pradeda peizet kaip naujesnis modelis patobulejo lyginant su buvusiu ... Jo , daugiau S pridejo
miiinnde 2018-11-12 13:58
Tamstele... jei ne paslaptis... koki automobili vairuojate? Speju tikrai kad ne 30 metu senumo ir i toki kogero didelio noro persesti taip pat nebeisreikstumet. As nebekalbu apie naujas ne tik aktyvias, bet pasyvias saugumo technologijas, kurios nuolat yra tobulinamos ir diegiamos i naujus automobilius, taip pat optimizuojama remo konstrukcija, kuri suteikia geresnio standumo, leisdama netgi tuo paciu sutaupyti svorio bei visa kita. O visiems kitiems... Pasvajojom ir uzteks, dideli jau esat, nejau tikit pasakomis kad kas nors imsis gaminti amzina automobili, juolab is nerudyjancio plieno.
AAA000 2018-11-12 19:29
tik nereikia cia svaigt apie optimizuota remo konstrukcija ir standuma rudijanciam kebului. viena is didziausiu automobiliu nesaugumo priezasciu - kad remas rudija ir standumas iskart mazeja. nerudijantis remas islaikytu sauguma visa eksplotacini laika ir ji reiktu ismest tik nebent po rimtos avarijos. o rudijantis remas praranda sauguma vien nuo stovejimo. tiesiog vos ne sugriuna. galai nukamba, issimala dazai ir antikorozines dangos apie pakabos tvirtinimo vietas, prarudija ir issikecia. nerudijanciam kebule tokiu problemu isvis nebutu. maltusi tik numatytos issimalt dalys - visokios gumos, ivores ir guoliai. kurias tiesiog keistum kas kazkiek motovalandu. avarijos atveju - suplanuotos sugert smugi nerudijancio remo konstrukcijos atliktu tai puikiai. o rudijancio remo su padengimais jau nebeaisku - susilankstys kaip priklauso ar issiners kazkur per surudijusias vietas... jau rizikuoji savo gyvybe... jei rupetu cia kazkam realus keleiviu saugumas - visi auto nerudijantys butu... net ir oro pagalves tiketina, kad nerudijanciam kebule suveiktu su didesne garantija, nes koks nors davikliukas nenukristu nelaiku del kebulo isrudijimo...
professor XXX 2018-11-12 21:03
Dar su nerūdijančiu kėbulu didelis pliusas jai nedažytas būtu lengva išvengti automobilio suvirinto iš dalių. Dabar kai keliais važinėja nežinia kokio stovio automobiliai su neaiškiais kėbulais tikriausiai užšpakliuotais, makrofleksais sutvirtinti ir visiškai nesaugūs, ir bet kas gali toki automobili netyčia nusipirkti. Nors ir medžiaga brangi pramonei, bet turėtu daug pliusu saugumui.
miiinnde 2018-11-12 21:06
AAA000, nieko asmenisko, bet nuo realaus gyvenimo esi mazumel atitoles, nereiketu svaicioti tokiais ilgais postais apie stitis, kuriose turi tik tiek suvokimo, kiek paciam i galva tuo momentu ateina. Ko pasekoje gaunasi toks pat vykes pasakojimas, kaip Ostapo Benderio apie Naujuosius Vasiukus. Kaip paprasta pavyzdi pasakysiu, VW investavo apie 16 mln in naujo Golf platforma, to tikslas ir realus rezultatas- apie 100kg lenvesne masina, o standumo, garso izoliacines bei saugumo charakteristikos dar geresnes nei ankstesnio modelio. Ir neuzmirskim apie visame pasaulyje vyraujancia vartojimo ekonomika, jei prades visi gaminti amzinus daiktus, viskas zlugs, o to nenori a nei vienas, kam bent kiek ekonomika ir pelnas rupi
professor XXX 2018-11-12 21:21
Kai jau tas golfas bus pasiekęs Lietuva, tai bus jau seniai patyres tiek ir tiek avarijų, bus net pasunkėjęs dėl špakliaus ir antikorozinių medžiagų ir pilnas neveikiančių saugumo daviklių ir nieks neįtars kol nepatirs avarijos.
miiinnde 2018-11-13 09:10
Tai professor XXX, eikit pas VW ir sakykit, davai dabar darot savo masinas is nerzaveikos ir nedazytas, kad po 20 metu as Lietuvoj ant turgelio matyciau kas kur virinta ar tvarkyta buvo, bo dabar kazkokia nesamone gryna- pirkau Passata 1998 metu, tiesiai nuo traliuko gera masinike atrodo viska, pardavejs sake bobute vairava, tik sedyne paplysus buva, garaziuke sakau pasikeisiu, srote gavau odini salona nebrangiai is pazystama, atsukiau sedynes, ugi ziuriu ka durys nebeuzsidara, apacioj paziuriu, ti ka slenkstis is makrofleksa. Konkretus bardaks su tom siuolaikinem masinom.
Vytax 2018-11-13 10:35
Socializmas pačioje gryniausioje savo formoje. Pamenat istorijas, kaip sovietai pasikraudavo pilną traukinio sąstatą krovinių ir tada tą sąstatą prasukdavo keletą kartų aplink visą sovietų sąjungą. Vien tik tam, kad žmonės darbo turėtų ir statistikoje „viskas augtų ir klestėtų“. Tai čia tas pats atvejis. Švaistomi gamtos resursai pilnu tempu ir visa tai nevirsta papildoma visuomenės gėrove.
HardAxe 2018-11-13 12:19
jau vien gabaritai kokie lyginant su mk1. Mk1 turbūt su polo reikėtų lyginti.