„Mazda3“ vos spėjo pasirodyti, o jau sulaukė kritikos - ar pastebėsite, kas negerai su hečbeko dizainu?  (6)

„Mazda3“ ką tik pasirodė ir atrodo išties neblogai. Panašu, kad „Mazda“ pagerino salono medžiagų kokybę, dizainas atrodo šviežias ir modernus, o ir naujos variklių technologijos intriguoja. Tačiau ilgiau pažvelgę į hečbeko nuotrauką žurnalistai šį tą pastebėjo. Šį tą labai erzinančio. Ar tai matote ir jūs?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Mazda3“ pasirodymas daug papasakojo ir apie markės strategiją. Paaiškėjo, kad „Mazda“ ir toliau vystys vidaus degimo variklius, nes mato, kad jie dar turi neišnaudoto potencialo, kurį galima naršyti dar iki 2050 metų, o tikriausiai ir gerokai vėliau. Japonų gamintojas taip pat atskleidė, kad nori kurti automobilius entuziastams, žmonėms, kuriems patinka vairuoti, todėl juos ima kurti nuo vairuotojo, o ne nuo technologijų. Tačiau tuo pačiu „Mazda“ atskleidė, kad tikriausiai neturės pinigų sukurti karštai „Mazda3“ versijai.

Tuo tarpu „Mazda3“ dizainas atrodo visai neblogai. Jis yra kitoks, šviežias ir modernus. Ypač gražiai automobiliai atrodo iš priekio, tačiau ir apžiūrimi iš kitų kampų jie nedrasko akių. Tiesa, hečbekas turi akivaizdų trūkumą - milžinišką galinį statramstį. Pažvelkite į nuotrauką viršuje, o tada - į šį „Volkswagen Golf“.

„Volkswagen Golf“, beje, taip pat nėra automobilis su tobulu apžvalgos kampu, tačiau jis yra daug geresnis nei „Mazda3“. Naujausio „Mazda“ modelio statramstis yra toks platus, kad žurnalistai sunkiai galėjo patikėti, kaip tai įmanoma. Galinis šoninis stiklas užsibaigia kampu, o riestas automobilio galas tolyn nustumia bagažinės dangtį. Rezultatas - statramstis, kuriame būtų galima sumontuoti dar vieną stiklą (aišku, negalima dėl kitų priežasčių).

Ir tai dar ne viskas. Galinis automobilio stiklas yra stebėtinai mažas, pasižymi įmantria forma. Sunku tikėtis, kad kažkas pagirs vairuotojui suteikiamą matomumą žiūrint atgal. Galima neabejoti, kad žvalgytis per petį bus gana sudėtinga, o veidrodėlyje galinis stiklas atrodys toks platus kaip pašto dėžutės anga.

Pastebėsite, kad sedanas tokio plataus statramsčio neturi. Hečbekams jis reikalingas kaip saugumą užtikrinantis konstrukcinis elementas. Sedanai už jo turi dar nemažai kėbulo, kurį galima išnaudoti saugumui gerinti. Tačiau platus „Mazda3“ hečbeko statramstis iš esmės yra dizaino problema, o ne naujoviškas kėbulo saugumo gerinimo būdas.

Kita vertus, ar tai tikrai yra tokia jau didelė problema? Tikriausiai ne. Daugybė dabar gatvėmis važinėjančių automobilių nepasižymi tobulu apžvalgos kampu žiūrint atgal. Tai gali trukdyti tam tikrose sankryžose, tikrai nepadeda parkuojant, salone yra tamsiau nei galėtų būti. Tačiau tai nėra kritiškai svarbus trūkumas, kuris „Mazda“ kompanijai sutrukdytų parduoti tūkstančius „Mazda3“ automobilių. Kita vertus, galbūt daugiau pirkėjų dėl to ryšis sumokėti daugiau ir įsigyti sedano versiją.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(35)
(35)
(0)

Komentarai (6)