Ar saugu pašalinti plastikinius variklio skyriaus gaubtus ir važinėti be jų? Kuo taip rizikuojama?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2019-01-08 22:31
situ plastikiniu gaubtu prideda visai del kitko. kai reikia atitikt biurokratu automobilio perdirbamumo pindosiskus reikalavimus.
Berserkas 2019-01-09 08:52
Ir kiek jie sveria?
daynewss 2019-01-09 10:05
va tau ir technologijos...
daynewss 2019-01-09 10:25
Įtariu, kad turėtą omenyje tai, kad pagal kokius nors EK reikalavimus automobiliai turi būti perdirbami iki kokių 90%. Jei perdirbama kokie 80%, tai galima prikišti plastikinio šlamšto ir tuomet perdirbamumas auga iki reikiamų procentų. PVZ http://ec.europa.eu/environment/waste/elv/index.htm
Berserkas 2019-01-09 12:30
Taip, bet pagal ką skaičiuoja perdirbimą? Ar pagal svorį, ar pagal tūrį?
AAA000 2019-01-09 14:37
pagal turi. siuksles pagal gabaritus utilizuoja. yra kur net presus zmones isigyja - kad pritrombuot slamsto ir sutaupyt taip siukslininkai tiesiog daugiau uzdirba - jei pagal turi surenka. o pagal svori jau skaiciuoja perdirbejai, kai zaliava susirenka - nes pigiau taip jiems. visi tik savo interesu ziuri uztat ir yra durninami eiliniai vartotojai - nes dauguma per daug nesigilina kas ir kaip ten skaiciuojama... gaunasi taip, kad slamsto ir siukliu gaminama daugiau vien del to, kad atitikt perdirbimo kokius nors daklaratyvius statistinius procentus... ir ekologines problemos del to tik gileja - del tokiu subendrinimu ir manipuliavimu... kita tokia masine ekologine nesamone - ismetimo normos... degina daugiau kuro (faktiskai tersimas dideja), kad procentalines ismetimo normas pagerint... o realiai ekologija niekam nerupi - be keliu specialistu. visi tik aktyviai propagandiskai vaizduoja baisius ekologus ir ten visokius rusiuotojus - normu vykdytojus...
FtBall 2019-01-09 15:22
RIP atmosferiniams varikliams Gaila, kai kokį 3l atmosferinį variklį, kuris be vargo prasuka 500k km, keičia turbininiu 1.5, kuris dažnai garantinio 100k nepraeina.
AAA000 2019-01-09 16:25
nemanau kad visiskai ragas atmosferiniams varikliams. jei pasaulis tikrai sieks realios ekologijos, vdv bus manau dar labai ilgai. tik greiciausiai modifikuosis iki vandenilio celiu ar siektiek tarsesniu analogu, kokiu nors metano celiu. ar keliu pakopu ciklo. o dabartinej stadijoj reiketu galbut pacia kuro sudeti standartizuot, ribot priedus kure (ar apmokestint), o ne vaikytis nesamoningus parametrus. gamtines dujos pvz dega isvis absoliuciai ekologiskai kodel tada reiketu draust vdv? reikia tiesiog skaiciuot viska. ar nafta skaidyt iki duju gamyklose ar degint tarsesni kura tiesiogiai vdv - kas realiai ekologiskiau? tegu tiria pirma galimybes, pakaitalus ir alternatyvas. o ne pirma bukai draudzia, padaro dar didesne problema - paskui skaiciuoja, ir prasideda isvis bardakas... o realu laika tai prarandam visi...
FtBall 2019-01-09 17:12
Pradžiai galėtų pradėt šalinti EU mastu dyzelio lengvatas. Lietuvoje ~20 centų skirtumas tarp benzino ir dyzelio akcizo, panašiai ir Vokietijoje (65 vs 47 centai, benzinas ir dyzelis atitinkamai). Amerikoje situacija atvirkštinė - benzinui 30-75 centai, dyzeliui - 35 - 100.
HardAxe 2019-01-09 17:27
su dyzeliu ta bėda, kad vilkikai jo gali prisipilti pas kaimyną atvažiuodami. O lengvieji kuro neprisivežios Nori parduoti dyzelį - privalai konkuruoti kainomis
AAA000 2019-01-09 17:29
tos "lengvatos" paderintos pagal naftos rusis ir pagal gamybos iseigas pagal EU ir USA ekonomines zonas o tu nori isbalansuot gerai suderinta sistema - pagal kuria valdzia surenka maksiimaliai akcizo optimistas matau esi