Kodėl V4 varikliai automobiliuose tokie reti? Juk jie iš tikrųjų turi daug privalumų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Evil Goku 2019-02-15 19:11
V4 varikliai turi daug privalumų: 1) yra trumpesnis todėl kompaktiškesni
Hm 2019-02-15 20:15
Subaru beveik tokius gamina tik kampas 180 . O volkswagenas visai nesenai (gal iki kokių 2003) dar gamino variklius V5, kai cilindrai sudėlioti 3+2. Tada penkių cilindrų variklis gaunasi ilgio kaip trijų, tik šiek tiek platesnis...
AAA000 2019-02-15 21:47
jei tau subaru opoziciniai varikliai V formos, tai tavo proto kampo astrumas irgi 180 laipsniu
Evil Goku 2019-02-15 22:16
Boxer variklis nera tiesiog V formos 180 laipsnių. O ir vr5 nera visiškai taisyklinga vadinti v5.
daynewss 2019-02-16 09:51
Tie, kuriems opoziciniai (boxer tipo) varikliai (Subaru ar Porsche) yra V tipo, turėtų kreiptis į specialistus. Ar medikus, ar filologus, ar autošaltkalvius - padės bet kuris. O Volkswagen turėjo dar vieną nukrypimą, ne tik V5. Buvo, o gal dar ir dabar yra, VR6. Nei skustas, nei luptas.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-02-16 11:14
O Subaru H4, H6 vadinami H dėl kokios tai H formos ar dėl orizontalaus cilindrų išdėstymo?
Hm 2019-02-16 11:46
Ačiū už pataisymus iš V5 į VR5... Svarbu, jog aišku apie ką kalba eina. Jei jau dėl vienos raidės pradėsime siuntinėti vieni kitus toli, toli pas "specialistus", tai kiek toli reikės siųsti tuos kurie nenaudoja lietuviškų rašmenų ar rašo ištisai su klaidom??? Jei rašau "beveik" ir paminiu kampą 180, po to dar dėl visa ko pridedu šypsenėlę, greičiausia sugebu atskirti opozicinį variklį nuo V4 variklio. Tik norėjau pasakyti, kad V4 varikliui artimiausias konstruktyviai variklis - opozicinis... Čia jau "iš už krūmų" išlindo per didelis noras pasipuikuoti arba teksto suvokimo bėdos ... Pirštais nerodysim, nemandagu ...
vilius.kuchalskis 2019-02-16 20:17
Ko gero vienintelis pas mus žinomas egzempliorius, arba gal greičiau visa serija su V4 varikliu buvo garsieji ZAZ, plačiau žinomi kaip Zaporožiečiai nuo "kupriuko" iki 968.
vilius.kuchalskis 2019-02-16 20:21
Būtent taip Ir tai nieko bendro neturi su V formos varikliai. H formos varikliai patys save balansuoja dėl tuo pačiu metu priešingomis kryptimis judančių masių. Žinoma jis turi ir trūkumų.
woozyy 2019-02-16 21:19
Subaru opoziciniai yra
daynewss 2019-02-16 21:21
Hm, atsipalaiduok. Buvo ir VR6, ir VR5, ir inline 5 cilindrų audi variklis. Bet lyginti V variklius su opoziciniais, tai... PS t.lt turi vadinamą "adaptive design", t.y. puslapis transformuojamas ir pritaikomas prie įrenginio. Androide jokių šypsenėlių nerodo.
Vytax 2019-02-17 01:07
Na ir kuo jie konstrukciniu požiūriu skiriasi? Apart to, kad variklio blokas skirtingu kampu išlietas.
Hm 2019-02-17 10:27
Būtent... permetei į kitą bloką alkūnės veleną, švaistiklius, stūmoklius be jokių pakeitimų, tas pačias galvas ir štai jums "H", o štai jums ir "V" ...
AAA000 2019-02-17 10:49
kaip kuo skiriasi? v formos galima sukonstruot be bendro paskirstymo mechanizmo, vien ant veleno. galima is atskiru bloku pvz surinkinet. galima net padaryt remontuojama veikiancio variklio rezime. pamegink padaryt toki opozicini - dar sulauzys velena opoziciniai - fignia... is dalies, kaip ir vienos lygiagrecios eiles... v formos eliminuota tam tikros rusies galimos problemos. faktiskai net v forma nera ideali, idealiausia butu nuo 3 cilindru Y formos ir nepriklausomas nuo gravitacines padeties. o jei priklausomas - tada supaprastintas iki v formos.
Hm 2019-02-17 11:02
??? Gal galima būtų patikslinti - "be bendro paskirstymo mechanizmo"? "galima iš atskirų blokų surinkinėt"? "galima net padaryt remontuojama veikiancio variklio rezime."?
AAA000 2019-02-17 14:24
jei nesupratai ka turiu minty - na yra sakykim kitas terminas is elektrotechnikos - "galvaniskai nesuristas". kai veikia tik per viena tiesiogine priklausomybe, o ne per kelias vienu metu. tik ten buna elektrinis surisimas ir magnetoindukcinis. skirtingi tipai. tai cia irgi tas pats - tik kad sistemos "mechaniskai nesuristos". cilindrus surisa tik velenas, o sakykim degimo paskirstymas kiekvienam cilindrui - nepriklausomas. priklausomobybe nuo veleno padeties islieka - bet nesurista su kitais cilindrais. tokia sistema patikimesne ir lankstesne. galima atjungt dali cilindru. galima persokt taktus. ir pan... bet taip konstruot - brangu. ir komerciskai mazesnis pelningumas, maziau galimybiu apsisaugot teisiskai ir gaut pinigus uz nieka, nera kaip tapt isskirtiniais "brendais" ir t.t. tiketina kad isplitus elektromobiliams is VDV technologiju visas sitas meslas dings ir nusistoves geriausi standartai. nes teliks tik rimtieji gamintojai. kaip nutiko pvz elektros varikliuose.
Dia.v.olO 2019-02-17 22:46
Jeigu tu V formos varikli istiesi i 180 kampa tikrai opozicinio variklio negausi. Tai yra didelis skirtumas ir subaru/porsche varikliai tikrai nera V formos 180 kampo paprastam zmogui, zinanciam V ir I variklius, boxerio ir plokscios V formos variklis pasirodytu vienodi, o nerdai zinos kaip ten tie cilindrai tarpusavyje juda, ar cia auksciau issakytos nuomones
poi 2019-02-18 09:19
Tai I formos variklis, tai irgi V formos variklis, tik kampas yra 0°
AAA000 2019-02-18 11:10
paskaicius komentara, man tik idomu pasidare - kaip tu aplamai suvoki opozicini varikli? kad ner centrinio veleno ar dar ten koki nors stebukla reikia integruot? man tai pvz istiesus iki "__ __" priepriesinius cilindrus (180 laipsniu) - V formos kazkodel neprimena. greiciau persmeigtos sasiskos forma "-O-" ir as siaip nezinau, kad kas gamintu aplamai toki modeli ir nebutu opozicinis. - gal nuorodu kokiu idesi? i tokios formos varikli ir neopozicini
dzo 2019-02-18 13:20
O ar 4 cilindru variklis, kur cilindrai stovi 360 laipsniu kampu irgi vadinasi V formos varikliu ?