Vaizdas užgniaužia kvapą – štai kaip atrodo 200 mln. dolerių vertės „Tesla“ elektromobiliai, parengti kelionei į Europą (Foto)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Marius.brn 2019-03-11 20:39
immortallt 2019-03-11 20:52
Pradėkime nuo to, kad Tesla yra JAV gamintojas ir daugiausia racijos yra patenkinti pirma poreikį savo rinkoje, nes taip uždirbsi daugiau, nes mažiau logistikos sąnaudų. Antra, pats sakai, kad ketvirtadalį rinkos tik Norvegija. Didžiausios rinkos JAV ir Kinija. Prie ko leaf'ai ir porche? Tas pats kainų rėžis ar kaip? Ar čia kažkas naujo, kad leaf ir porche tapo vienas ir tas pats? Suplaki viską į vieną, užmeti emocijų ir tada bandai kažką įrodyti. O tai tiesiog paprastas biznis. Daug Lietuvoje naujų dodge'ų ar mustangų parduoda? Ir tave šiek tiek pataisysiu, JAV parduodama beveik 5x daugiau elektromobilių, o Kinijoje apie 8x nei Norvegijoje. Primink, kodėl Norvegija tokia mirtinai svarbi, kad turėtų ja pirmiau rūpintis?
Marius.brn 2019-03-12 08:14
1. Tu akivaizdžiai pirma myli posakį make america great again. Nes america first. 2. Kaip jau sakiau, gyvenam europoje, ne amerikoje ar kinijoje, todėl man ir daugumai gyvenančių aplink aktualu ne amerikos rinka, o vietinė. 3. Europa yra didesnė rinka, nei JAV. Bet ir tai praleidi pro akis, tai amerika, kaip rašiau yra tik trečia didžiausia rinka. 4. Pažadai pasakyti Musko, apgailestavimai pasakyti pačio Musko, vėlavimai padaryti Teslos. Situacija aiški, bet ne tau. Apie ką visa kalba ir eina, kad prisižadėjo, bet nepaėjo ir netesėjo. 5. Su porsche aš nelyginau, neseki eigos diskusijos.
AAA000 2019-03-12 09:40
tai kad is Norvegijos aplamai niekas ten neina i Lietuva is padevetu auto ten kazkokios nesamones matyt su mokesciais. o Leafai - puikus elektromobiliai. jie butent biudzetiniai. pirma Leaf karta gal tik lievesne buvo, kur dar visa vidaus iranga ant 12V sistemu ejo. as manau Tesla 3 nelabai tempia Leaf lygi. o su savo visokiom "autorines kurybos" vidaus sistemom bus nelabai populiarus modelis Europoje. pirma banga eina ant Mode S iskovoto populiarumo - ten tai sedevras. o paskui prades lyst remonto problemos ir sistemu sunkus pakeiciamumas ir bus tiesiog elektromobiliu slamsto sektorius as manau tuoj uzpils rinka ir europieciu gamintojai. jie ten greiciausiai dabar stadijoj, kai mazgu pakeiciamuma derina tarpusavy. as itariu kartelis kazkoks yra garantuotai tarp europieciu o Leaf irgi juk labai tolimas gamintojas. principe kaip ir Tesla.
Marius.brn 2019-03-14 23:27
Viskas gerai ir su tais leafais, vazineja cia ju norvegijoje sociai. Net daugiameti rinkos lyderi golfa aplenke leafai cionais. Norvegijoje visiems elektromobiliams yra isimtis mokesciams. Bet kadangi visam kitam transportui yra didziuliai mokesciai, tai manau perikupai nelabai orientuojasi tik del paciu elektromobiliu. Neiprasta rinka, o ir pigiai gali tiketis tik elektromobiliu. Model 3 irgi gera masina, bet velgi, kam ko reikia. Nissan nors ir svetimas gamintojas, bet visados bus arciau del savo dydzio ir servisa bus vistiek lengviau gauti su leafu, nei su tesla. Yra ir tu europiniu modeliu jau, renault, volkswagen, audi ir t.t. Po biski begisi, ikurtas ionity tinklas europos gamintoju irgi prades keisti suvokima apie ilgas keliones elektromobiliais.
AAA000 2019-03-15 06:58
o tai pardavime Norgej yra devetu leafu? ar kitu normalesniu elektromobiliu. tokioj normalesnej akumu buklej - nes akumo neatremontuosi. kokios kainos? gal ivezinet apsimoka i cia - jei ten mokestines lengvatos? nes man tebuvo situacija - kad kazkoki vdv lauza cia atsivare remontuot - nes cia pigu. perdaze, blizgesio uzdet nespejo net normaliai ir issiveze atgal davolnas volvo kazkoks buvo - nu toks lauzas - kad cia net pas mus tokiais nebevazineja... dejavo kad mokesciai ten nesamoningi - kad tokias nesamones jam apsimokejo daryt... man asmeniskai irgi rupetu elektromobili "paturet".
Marius.brn 2019-03-15 07:28
Na, del akumuliatoriaus reikia arba skaityti arba klausti. Bet siaip sugedusiu masinu neparases apie tai norvegijoje negali pardavineti. Nes net ir naudotos masinos savininkas gali paskui tureti rimtu bedu, jei apgaudines. Kainos nuo 5500eur prasideda devetu dabar. Greiciausiai visa info apie baterijos bukle ir didesnius ivykius, remontus rasi aprasyme (norvegiskai ) Lauzo, dar vargiai ar rasi is elektromobiliu, visiskai sudauzytos masinos cia nueina tiesiai po presu, o ir elektromobiliai prasidejo tik nuo 2010 kazkur. Praktiskai tik pasibaiges garantinis visiems senesniems modeliams.
AAA000 2019-03-16 21:47
brangu kaip uz 7-8+ metu. akumuliatorius nusidevi per mazdaug 5 metus net jei ir mazai eksplotuojamas. toliau jau tik gileja problemos ir elektromobilis tetinka zulint nebent vietoje. nes labai sutrumpeja atstumas tarp krovimu. ir elektromoibilis pasidaro varginanti, o ne vaziuojanti masina visa kita elektromobilyje - slamstas prie akumuliatoriaus. tik akumuliatorius yra ta vertingoji dalis. (isskyrus nebent autopiloto technologija Teslos brangesniuose modeliuose ir isliekamosios vertes aliumini kebula ). as taip manau - "norma" naudotiems leafo elektromobiliams butu - jei uz kokiu iki 10k€ ipirktum kokius tris iki 6 metu senumo leafus. du gali but sakykim dauzti - bet be akumu pazeidimu. gauni tris padrostus akumus ir persirinkineji celes. nu ir dar kokius 5 metus pravazinesi tada ilgais atstumais. va mazdaug toks variantas manau butu vertas pastangu. be leafu manau panasiai butu galima elgtis su egolfais (nesidomejau dar rimciau ju akumu) ir ibmw. o teslose tai net ir akumas slamstas vartotoju deja neisdurs net ir Muskas. Lietuva kadangi uzkampis - tai tik toks elektromobiliu vartojimas tepasiteisintu. nes kaip kitaip gausi normalesnes bukles akumu? na nebent kas nors protingas investuotu pvz i akumu gamybos ir surinkimo linija. kad butu saltinis vietiniams naujiems akumams pasikeist. kad cia surinkinetu naujus auto - tai as nemanau. kad tai ivyktu dar maziausiai per kokiu 30 metu... pas mus net auto daliu pramones praktiskai ner... tokia skyle - kad ziauru.