Lietuvos ekonomistas suskaičiavo: už seną automobilį lietuviai sumoka daugiau nei estai už naują

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2019-03-02 12:39
Tūpas ykanamystas. Imkim pvz naują audi A3 vs seną 10 metų senumo ir jas naudokim po 10 metų abi, per kuriuos nuvažiuosim 200.000km. Naujos kaina nuo 25.680 EUR tokios plikos niekas neperka tai ji pabrangs iki kokių ten tarkim 30k€ su lizingo kaina ir visi Galit pataisyti ir papildyti gal įvėliau klaidų. Galit atlikti su kitais auto skaičiavimus kitiem laiko tarpams. Galima kas turit lizinginę auto paskaičiuoti 1 km kainą su sąlyga kad tą auto keisit kas 5 metus iškart po garantijos.
Pumper 2019-03-02 13:33
Kur gi tau toks pat tenai bus? Ar galvoji, kad per 10 metų visai nepagerėjo mašinos? Tas 10 metų senumo bus koks su halogenais be navigacijos ir saugumo sistemų, o naujas bus full LED su navigacija, automatiniu stabdymu, galine kamera, tylesnis, patogesnis ir t.t.
S.J 2019-03-02 14:16
Klausimas Kada gali prireikti rimto remonto pirkus naują auto ir nupirkus 10m senumo? Kiek ilgai laikomas vienas auto? Naujas ir senas? Manau dauguma kurie perka laiko visą garantinį laikotarpį ir parduoda iki jo pabaigos. Kokia likutinė tada naujo auto vertė būna. Šiuo atveju per suprastintai lyginama, tokiu atveju reikia itraukti visus skaicius, kurius itraukiama. Jei imam kasko naujai, tai imkim ir senai. Is kitos puses, gali ir naują nusipirkti ir sena ir per 5 metus neturesi jokiu remonto tik einamus, ir sumos bus panasios. bet gali ir nepasisekti
Paramotoras 2019-03-02 14:42
Nupirkau nauja elektrine nes nusibodo paciam remontuoti. Ir praktiskai gaunasi kad po nuliam. Vien kiek detales kainuoja. Kiek laiko sugaistu o ir 200 000 km jau lavonu kvepia. Realiai viskas byra is krasto. Dabar artimiausi 5 metai tik 200 eu servisas kas met na dar padangos. Elektros iseina 13 -15 kw. Jei reiketu dar i servisa varimeti pabirus jau matematika naujos naudai didele gaunasi.
1hitkillhack 2019-03-02 15:12
Mauricas jau kelis straipsnius iš eilės į pievas rašo. Bahuriux viską suskaičiavo net į naujo automobilio pusę. Kalbant apie 2010-2019 auto tikriausiai vienintelis skirtumas gali būti autopilotas pilnas. Visa kita yra (pataisykit jeigu klįstu) 2010 metų automobiliuose. Čia tik žmogui kuris kuris užsidaręs savo kiaute, gali būti sunku paskambinti vasiai į garažiuka ir užsirašyti remontui. Ir nuo tokio "šūdniekio" iškyla neįveikiama problema, po kurios vienintelis kelias pirkti naują lizinginį auto su grantija. Aišku yra dar vienas mitas, kad 10 metų senumo auto byra kas 100km. Ir dėl to reikėtų padėkoti tokiems ponams kaip "ekonomistas" Mauricas.
immortallt 2019-03-02 15:33
O tai matau senam automobiliui sugesti šansai vienodi? Ar tikrai? Iš salono pirkta mašina šeimoje, bet atvažinėjusi jau 10 metų (rida tik dar nedidelė), ir tai jau remontams per du metus išleidau arti 1,500 € - teko virinti kėbulą, dažyti, sankabą keisti, semi-automatą derinti (robotas), subyrėjo spyruoklės. Dar kažkas buvo, jau net nepamenu. Tokia mašina, su platesne komplektacija, salone kainuoja apie 13,000€. Dėvėta tiek pat laiko apie 4,000€. Kad devėta nuvažiuos 200,000 km dar nesugedus kapitaliai - netikiu, nes jinai jau bus prajojusi bent 200k km. Tikrai nesiginčiju, kol kas mašiną pirkti dėvėtą yra pigiau, jei neskaičiuoji savo laiko, patinka važinėtis po servisus ir tikėtis, kad tavęs neapsuks (ne visi laiko turi domėtis mašinomis ir jų remontais), ne visi nori ir važinėtis su padrožtomis mašinomis, kuriose neaišku ar pagalvės iš viso yra, ar kėbulas nebuvo surinktas iš krūvos kitų mašinų. Man mano ir mano šeimos gyvybės vertingos irgi.
AAA000 2019-03-02 15:35
konkretus durnius tas Mauricas. ar kazkoks parsidavelis. cia yra lietuviu isisavinta nisa. senu lauzu remontas ir perpardavinejimo vieta. cia labai didele ekonomikos saka Lietuvai, generuojanti pajamas ir nepriklausomuma. ir sitai is dalies padare patys auto gamintojai - nes nestato surinkimo gamyklu. jei lietuviai pirks vien naujus - Lietuvai garantuotas bankrotas ir istekes milijardai, kuriu nebus kaip kompensuot. as manau situacija keistusi tik jei dides algos visam regione. o dabar pirkt naujus auto - tai faktiskai zlugdyt Lietuva. ir tie visokie dirbtiniu apribojimu devetiems auto ivedinetojai valdzioje, ar lobisteliai kaip Mauricas - yra is esmes tautos priesai.
Pumper 2019-03-02 15:54
Tai va tau ir atsakymas, kodėl žmonės perka normalias senesnes mašinas, vietoj naujų pigių kibirų, kurie byra tik garantijai pasibaigus. Tėvai 2014 metais nusipirko 2009 V70 su 220k rida ir per tuos 5 metus tikrai mažiau išleido remontam (patys ~10k per metus nuvažiuoja, o servisai ir remontai atlikinėjami Sostenoj).
apvalus 2019-03-02 16:36
Kaip visada, visi lygina neobjektyviai. Jei lyginsi naudota automobili uz 5k eur su nauju uz 35k eur, visada, zinoma, pralosi (pinigine prasme) pirkdamas nauja. Bahuriux lyginimas, visiskai absoliuciai grybiskas. Ta 10m A3 vaziuos gerokai prasciau, bus ne tokia saugi, netures ivairiu Android auto ar pan., ka pvz. turetu Toyota Corolla/Auris ar analogiskas automobilis uz ~18k eur. Taip pat, Lietuvos keliuose labai nemazai automobiliu, kurie atkeliauja jau naudoti i Lietuva ir kainuoja daugiau, nei 10k eur. Megsta lietuviai 8-10 metu Audi, BMW, MB. Ir tuomet, matematika jau visiskai kita. Toki automobili reikia drausti, o draudimas - brangus, ypac BMW. Per metus drasiai gali buti 600-800eur. Civilinis irgi ne pats pigiausias, nes kW dazniausiai daug. Nuvaziave visi tie automobiliai minimum 300k km, kai kurie dar buve ir smarkiai dauzti, virinti. Neretai ir kreditus tokiems auto ima lietuviai, o kredito salygos naujam automobiliui visada geresnes. Remontas... Kaime Vasia tokio auto nebesuremontuos, nebent kokia pakaba/kebula, o padoresniame servise remontas kainuos ziauriai daug, jei remontuosi ne kiniskomis dalimis. Ir tuomet jau reikia skaiciuoti, kas pigiau, ar naujas uz ~20-25k, ar naudotas uz 10k. Greiciausiai priklausys nuo to, kiek nuvaziuoji. Jei drozi po 30k+ km, ant naudoto remonto paleisi labai, labai daug. Kita dedamoji, tai yra saugumas, ko musu kaimo lietuviai su vistos smegenimis niekaip neisisavina. Brand'as, imidzas > savo ir savo artimuju saugumas. Nieko, praeis, cia visu "kylanciu" 3iuju pasaulio saliu problema.
apvalus 2019-03-02 16:47
Provincialas detected. Zmones turi idomesnes, pelningesnes ir malonesnes veiklos, nei bandyti susiremontuoti automobili pas Vasia garaze. Nes kaip taisykle, Vasia dazniausiai buna mates tik j*bana VW Passat, o kokia eiline Honda jam, kaip kosminis laivas (real story, vidury Vilniaus esantis garazas, kuro filtro dyzelinei Hondai nerado, kol pirstu neparodziau). Nebekalbant apie tai, kad vietoj to, kad po darbo pasiimtum pasiskaityt savo profesines literaturos, paskaitytum grozines literaturos ar paziuretum filma, reikia studijuot savo masinos manual'a, kad eilinis Vasia neapip*stu. As suprantu, kad vargoliui kitos iseities nera ir nesitycioju is tokiu zmoniu, nes visi sukasi pagal savo pajamas. Bet pateikti tai, kaip kazkokia siekiamybe... Provincija, ne kitaip.
kestutisz 2019-03-02 16:56
540/metams tai čia kuris tas naujas automobilis? Aš irgi jo noriu. Bo kaip tik turiu ūkyje patį pigiausią naują kibirą kurį dar buvo galima pirkti - ir tai jis 5'iem metam atsistoja su draudimais nuo 170/mėn. Ir čia dar su sąlyga, kad pats niekur neįvažiuosi, bo iš karto frančizė +100e. Ir dar kitas mažas niunasas, kad reikėjo ir įnašo, ir po tų 5 metų reikės dar damokėt.
AAA000 2019-03-02 18:13
man cia kazkas nesueina. rasai kad varguoliai teturi pinigu tik naujam kibirui, bet kazkodel renkasi prabangia ir komfortiska senstelejusia gelda ot kokie blogieciai tie lietuviai - nesuvaro ju niekaip i kibirus, kuriu reali naujoviskumo "verte" nebent kazkoks "autorinis" softas ir usb lizdas vietoj 12V prikurkes cia kaip pirkt ismanius telefonus. vieni perka is salono po 200€ ir su "autorinem garantijom". o kiti toki pat bet apibraizyta ar iskilusiu ekranu modeli uz 20€ per skelbimus - bet irgi pilnai veikianti... jokiu rimtu naujoviu automobilizme senai ner - dabar saugumo akcentai eina i lankscius stulpus ir visokius smugi sugeriancius aptvarus keliuose...
apvalus 2019-03-02 18:44
Marazmatikas tu. https://cdn.euroncap.com/media/10030/eu ... 4stars.pdf - matyt pats populiariausias senas lauzas ant LT. Alternatyvos: https://cdn.euroncap.com/media/7587/eur ... 5stars.pdf https://cdn.euroncap.com/media/8844/eur ... 5stars.pdf https://cdn.euroncap.com/media/8766/eur ... 5stars.pdf Visi sitie yra saugesni, nors ne tiek daug ir naujesni. Automobiliai tampa saugesni, to fakto neigimas - kvailystė.
AAA000 2019-03-02 19:13
tik nereikia cia savo fantaziju pritempinet. prabangiam auto ten tiesiog prametoma dalis prabangos sistemu, visokie kondicionieriai, kokie nors automatiniai mechanizmai nuplesomi ir ikisama pigesnis variantas ir eilines komplektacijos. gal net variklis kitas perdedamas. sutinku, kad ten buna neveikia kokie nors stiklu pakelimo mechanizmai ar kokia sedyne nesyla ar nesilanksto elektrizuotai. bet likusi visuma buna daug geresnes kokybes nei situ kibiru "ale naujas". jei sudroztas prabangus - nu tai i dalis nueina ir tiek. niekas ten beviltisku lauzu neprikelineja. irgi yra ekonomine logika. yra net remonto skirtumai - ar eina isvezimui, ar i vidaus vartojima. Marazmatikas cia nebent tu. pas mane yra pazistamu, kur isvis vos ne kas 2-3 algos auto keicia. auto perka iki 500€ eiles - svarbu kad TA butu dar veikianti bent kokius metus. jei remontas kainuoja virs 100€ - iskart srotan kisa - atgauna bent 150-200€. ir siektiek prideje ima kita panasia. as cia nematau nieko blogo - turet vaziavimo galimybe pigiai. nauji auto orientuoti i rinka, kur algos bent 1200-1700€ eiles i rankas per menesi. pas mus vidurkiai gal tik 800€ eiles - tai su debiliskais draudimais puse Lietuvos paliks be vaziavimo galimybiu. o tokiu lizingo salygu kaip pvz Airijoje Lietuvoje NEDUODA - kur gali keist naujus auto su islaidom iki 100€ menesiui kas kokie 5 metai - jei prisirisi ten pvz prie vienos firmos ir pan. viskas todel - kad nesurenka pas mus automobiliu vietoje. tai nematau jokio tikslo klubdyt Lietuva i ekonomine siknos skyle, kaip siulo visokie Mauricai. pirma tegu investuoja Europa i Lietuvos ekonominiu salygu sulyginima, o paskui gales jau uzdraudinet "senus lauzus" . bet ne ATVIRKSCIAI. dabar as tematau tik tautieciu apiplesinejima ir dar agresyvias reklamines kampanijas, kad greiciau apiplest.
1hitkillhack 2019-03-02 20:01
Na jeigu aš sugebu neinvestuojant laiko tvarkyti savo 10 metų auto, sutaupyti pinigų (savęs švietimui), jis yra saugesnis, patogesnis nei šių metų kompaktinės klasės auto, tai manau kad geriau būti "provincialu" nei nieko nesugebančiu žmogumi kaip tu. Nes kaip tik tokiu tave įsivaizduoju, po tavo pasakymo apie auto dalies paieškas. Visų pirma net iš giliausio kaimo vasia sugeba nueiti į detalių parduotuvę, pasakyti auto info ir gauti reikiamą detalę. Jeigu kažkokiu būdu vasia yra adaptuotas ir tingi ieškoti detalių, užtenka 3 minučių susirasti dalį internete. P.S Tavo kaip išsilavinusio, garbaus miestiesčio bendravimo kultūra yra žemiau nei prasigėrusio chamo.
qriuqriu 2019-03-02 20:52
tam Mauricui atsakyciau, ner prasmes investuot i tacka daugiau nei puses metu uzdarbio, nebent ribotas brangus kolekcionieriu grobis, po 20-30m tapsiantis legenda, tacka ne turtas, o priemone is a nulekt i b, nes bet koks durnius gali taip ivaziuot, jog ir brangiausi draudimai nepades
apvalus 2019-03-02 21:03
apvalus 2019-03-02 21:06
Parodyk tu man 10 metu senumo auto, kuris butu saugesnis uz dabartini kompaktines klases auto. Kuomet kalbejau apie kuro filtra, turejau omeny, kad nesugebejo rasti kur jis randasi po kapotu, o ne detaliu sandely... O kas del israiskos budu, as juos renkuosi pats ir pagal situacija. Dekui, kad rupiniesi.
qriuqriu 2019-03-02 21:13
apvalus su visa pagarba, saugumas tarp vairo ir sedynes, jokios technologijos to nepakeis
vytautas50 2019-03-02 21:14