Kvailystė ar sektinas pavyzdys? Japonijos geležinkelių kompanija atsiprašė už per anksti išvykusį traukinį  (0)

Niekas nemėgsta vėluojančio viešojo transporto. Tačiau dar blogiau būna tuomet, kai autobusas ar traukinys išvažiuoja per anksti ir keleiviai nespėja į jį įlipti. Jiems belieka tik žvilgsniu palydėti tolstantį autobusą ar traukinį.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Štai Japonijos geležinkelio kompanija raudonuodama iš gėdos atsiprašė už tai, kad vienas traukinys išvažiavo iš stoties per anksti. Kaip pažymėjo geležinkelio kompanija, „didžiuliai nepatogumai, kuriuos sukėlėme klientams yra nedovanotini“.

Tačiau visas šis širdingas atsiprašymas buvo paskelbtas vien dėlto, kad traukinys iš stoties išvažiavo vos 25 sekundėmis anksčiau. Toks atvejis nutiko vos antrą kartą per pastaruosius metus – prieš kelerius metus lapkričio mėnesį traukinys išvyko iš stoties „net“ 20 sekundžių anksčiau.

Pasirodo, traukinio konduktorius manė, kad traukinys iš Notogawa stoties turi išvykti 7 val. 11 min., nors iš tikrųjų išvykimo laikas buvo 7 val. 12 min. Uždaręs traukinio duris viena minute anksčiau nei priklauso, konduktorius suvokė savo klaidą, todėl vis dar galėjo ją ištaisyti. Tačiau ant platformos jis nematė nei vieno laukiančio keleivio, todėl nusprendė pajudėti – ir tai padarė 25 sekundėmis anksčiau nei numatyta tvarkaraštyje.

Paaiškiname, kad Japonijos traukiniai turi itin gerą reputaciją dėl savo punktualumo. Be to, pasirodė, kad vis dėlto keli žmonės norėjo įlipti į traukinį – bet jau nebespėjo. Likę ant platformos, jie nuėjo pasiskųsti geležinkelio stoties operatoriui – dėl ko vėliau buvo išplatintas oficialus atsiprašymas.

2017 m. metų lakpričio mėnesį Japonijos geležinkėlio kompanija už per anksti pajudėjusį traukinį taip pat išplatino oficialų atsiprašymą. Tiesa, tąkart ant platformos nebuvo paliktas nė vienas keleivis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(5)
(2)
(3)

Komentarai (0)