„Kaspersky Lab“ perspėja, ką sukčiai išdarinėja su aktyviais „YouTube“ vartotojais: būkite atsargūs!  ()

Ar turite „YouTube“ kanalą? Ir kaip sekasi? Galbūt jus seka daugiau nei tūkstantis vartotojų? Jei taip, tada galite tikėtis tokio pranešimo: „Mes svarstome jūsų prašymą monetizuoti jūsų „YouTube“ kanalą.“ Bet iškyla problema, kad šis pranešimas gali būti apgaulė.

Po paskutinių kenkėjiškų kampanijų, nukreiptų į „Instagram“ ir „Twitter“ platformų paskyras, kibernetiniai nusikaltėliai dabar nusitaikė į „YouTube“ kūrėjus.

Praėjo daugiau nei vieneri metai po to, kai „YouTube“ paskutinį kartą sugriežtino reikalavimus, kuriuos kanalas / kūrėjas turi atitikti norėdamas užsidirbti iš savo vaizdo įrašų (nuostatos pateiktos 2018 m. vasario mėn.). Šiais laikais reklamas naudojantys kanalai turi atitikti kelis kriterijus, pavyzdžiui, per pastaruosius 12 mėnesių turėti ne mažiau kaip 1000 sekėjų ir 4000 valandų peržiūrų. Nenuostabu, kad „YouTube“ vartotojai pranešimą apie išsamią paskyros peržiūrą priima labai rimtai.

Kaip atpažinti šį naują sukčiavimo būdą?

„Mūsų komanda peržiūrėjo jūsų kanalą. … Aptikome keletą neatitikimų“, – sako tekstas po oficialiu „YouTube“ platformos logotipu, kuriame taip pat pažymima, kad įmonė visus „YouTube“ kanalus valdo rankiniu būdu. Todėl jie prašo užpildyti asmeninius duomenis ir atsakyti į elektroninį laišką.

Informacija, kurios reikalauja sukčiai, apima jūsų kanalo URL adresą ir slaptažodį. Pasak nukentėjusių „YouTube“ vartotojų, suklastoti pranešimai patenka į jų viešą elektroninio pašto dėžutę, o ne į tą, kurią jie naudoja savo kanalų susiejimui (jeigu jos yra skirtingos).

Kai sukčiai gauna jūsų duomenis, jie iš karto bando pasisavinti jūsų paskyrą. Klausiate, kam jiems to reikia? Nes taip jie gali apgauti jūsų sekėjus (ir ne tik), sukurdami netikrą reklamą, reklamuodami netikrą dovanų konkursą, skelbdami konkursą su vertingais prizais ir taip toliau. Galimybės yra neribotos.

Keletas patarimų, kaip galite apsaugoti savo „YouTube“ paskyrą:

  • Primename, kad „YouTube“ niekada neprašys jūsų paskyros slaptažodžio per elektroninį paštą.
  • Prieš reaguodami į elektroninį laišką, visada patikrinkite įtartinas detales, ypač jei nežinote, kas laiško siuntėjas.
  • Įgalinkite dviejų veiksnių autentifikavimą. „Google“ siūlo šią parinktį visoms savo programoms ir paslaugoms, įskaitant ir „YouTube“. Norėdami sužinoti, kaip suaktyvinti 2FA, spauskite čia.

Aut. teisės: www.technologijos.lt

(8)
(3)
(5)

Komentarai ()