Aiškėja kokios permainos laukia Lietuvos vairuotojų: už mažiau nei 10 km/val. viršytą greitį planuoja bausti ne visus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2019-07-31 11:36
"vairuotojai priešinosi, teisinosi, tačiau po kiek laiko jų požiūris pasikeitė" tikrai ne požiūris pasikeitė, jų lygiai tiek pat ir dabar niekas nenori dėtis ir nesideda kai tik gali nesidėti. Taip ir su "saugaus" (ha, kas kur matėt tikrai teisingai sudėliotus limitus?) greičio viršijimu bus - nė vienas vairuojantis nepatikės kad viršijant (bent jau ne kartais) gali būti blogai kažkas blogai išskyrus baudas. TL;DR ne požiūris į "pažeidimus" pasikeitė/keisis, galbūt labiau baudų bijoma, bet tik tiek.
FtBall 2019-07-31 13:59
, nes yra dvi priežastys: * saugaus važiavimo greičio nepasirinkimas * leistino greičio viršijimas Jos turėtų visur būti atskirtos. Leistinas greitis yra fikstuotas ir nekintantis, o saugus greitis - priklauso nuo daugelio dalykų. Draugas vienu metu vairavo ~25 metų senumo VW Polo - magistrale važiuodavo ~70-80km/h vasarą. Tuo tarpu naujam dideliam sedanui - 160km/h bus saugesnis greitis, nei tam senam kašikui 80km/h. Saugus greitis taip pat kinta nuo oro sąlygų, pabangų, amortizatorių buklės. 5mm vasarą jau plius minus minimali riba, kada dar santykinai saugiai per lietų gali važiuot... Netinkamai veikiantys amortozatoriai gali smarkiai į šonus mėtyt. Dabartinė mano vairuojama mašina kaip tik su itin prastos būklės amortizatoriais, tai kiekvienas didesnis kelio nelygumas juntamai timpteli už vairo. Kolkas lyjant smarkiai sumažinu greitį, o prieš žiemą būtinai reikės susitvarkyt, nes ant slidaus kelio tikrai ties pirma duobe nuo kelio nuvažiuočiau.
amas 2019-07-31 15:55
Labai gerai, greitis turėtu būt fiksuijamas visuotinai, absolučiai visur be jokių išimčių. Manu būtu galima suorganizuot kokių, daviklių montavima į automobilius. Tada jau galėtumėt kalbėt apie limito padidinimųs, jei visi puspročiai tiksliai laikytusi, to koks yra nustatytas. Nereik čia pezėt, kad geresne mašina gali saugiai važiuot greičiau. O kaip blet aplinkiniai, juos gali užmišinėt, bile pats saugus? Įpač miestuose, pochuj kiti eismo dalyviai, vaikai, pėstiesji?
amas 2019-07-31 16:04
Aš saugos diržą užsisegu kiekvieną katr įsėdęs į automobilį automatiškai, net perstatydamas automobilį į kitą aikštelės vietą. Tiesiog prieš užkurdamas turiu prisisegt ir viskas. Neklyla jokių nepatogumų. Jei jums tai atlikti yra persunku, ar nepatogu, nemanau, kad turėtumėt vairuoti, išsigydikit negalavimus prieš sėsdami už vairo.
HardAxe 2019-07-31 16:12
momentiniam radarui 1km/h gal ir didelė paklaida, bet zoninis manau gali nors ir 0.5km/h tikslumu matuoti. Kai tik miestuose pradės atsiradinėti zoninių matuoklių ruožai baigsis visas lakstymas...
FtBall 2019-07-31 16:30
Saugumo standartai griežtėja. Nebeliko pakeliamų lemptų, nebeliko metalinių apdailų ant bamperių. Bamperiai minkštesni. Ką jau kalbėt apie tai, kad nauji automobiliai mieste patys sustoja prieš kliūtį, ar bent jau pristabdo. Geriau tegu nauja Volvo ant 70km/h į mane važiuoja, einantį per pėsčiųjų perėją - greičiausiai pilnai sustos, nepriklausomai nuo to, ką darys vairuotojas, negu, kad senas pleišto formos Citroen'as ant 30km/h.
AAA000 2019-07-31 17:52
sita pastraipa uzmuse... svarbu baust - nors net nezino, ar aplamai yra poveikis. nes net nesidomi... bet uz baudimus tai visi UZ nu ir parazitai... tiesiog visi vazines minus 10km/h nei leistina ir tiek. ypac nezinomose vietose bus pilna suletintai vizinejanciu. bus didesni kamsciai. juokingiausiai atrodys vietos, kur stovi 30km/h zenklai, kai bezdes 20km/h greiciu, leciau net uz dviracius...
Kyborg 2019-07-31 20:04
Kažkas negerai su tavim ir tavo aplinkos žmonėmis. Aš asmeniškai nepažįstu tokių kurie nenori dėtis diržo. Bauda už diržus yra visiškai nedidelė ir ji tikrai labai minimaliai įtakoja tai, kad dauguma pradėjo segtis diržus. Už važiavimą antra juosta kai pirma laisva bauda yra didesnė nei už diržus, tačiau antraeilininkų n kartų daugiau nei nenaudojančių saugos diržų.
bahuriux 2019-07-31 21:12
Jei aš noriu jau dabar užginčyti V. Pumpučio kliedesius (kaip ir likę 80% Lietuvos vairuotojų), ką man dabar reikėtu daryti? Apskritai, man nesuprantrama, kaip galimai neviso proto žmonės, neišlaikę IQ testų, arba negavę pažymos iš psihiatrų, kaip šitas veikėjas, arba koks ten tarkim Veryga, arba Šustauskas patenka į tokius aukštus postus ir kas įdomiausia šitiek pridirbę nesąmonių tuose postuose išlieka bent jau kurį laiką? O jei rimtai, jau dabar yra problema su mobilių tlf draudimu kalbėti važiuojant (geriau jau būtu legalu kalbėti), nes vietoj to kad kalbėtu ir žiūrėtu į kelią feisbukiniai tiesiog naršo už vairo nukreipę akis į apčią net nebežiūrėdami į kelią, tai dabar tą zombių armija tik padidės, nes pastoviai žiūrės ar neviršija greičio 1km/h, kai įsitikins, kad neviršiją iškart vėl į tlf žiūrės. Ar to siekiama?
FtBall 2019-07-31 21:25
Naaa... turėtų būti siekiama to, kad žmonės sugebėtų kritiškai įvertinti tiek savo, tiek automobilio galimybęs. Beje, ženklai nurodo maksimalų leistiną greitį. Jei automobiliyje nėra greičio palaikymo sistemos - niekas nedraudžia važiuoti 10km/h lėčiau, nei nurodyta ženkluose.
vytautas50 2019-07-31 21:41
Xdmin 2019-07-31 22:13
Pastovus greitis mieste. Cia nebent nakti taip imanoma.
Shinigami 2019-07-31 22:17
Ką daryti? Gal važiuoti leistinu greičiu? Manau reikėtu pradėti nuo to. Į valdžia eina tik dviejų tipų žmonės: 1) Nupirkti. Kurie daro tai ką jiems liepia klientas arba bet ką kad parodytu kad dirba, jei klientui nieko šiuo metu nereikia. Šitų asmenų yra daugiausiai, nes dauguma balsuoja už tuos kas daugiau pinigų išleidžia reklamai. O iš kur pinigai reklamai? Iš kliento, kuriam paskui reikia atidirbti. 2) Aktyvistai, kurie dėl savo idėjų yra pasiruošę ir iki mėnulio pėsčiomis nueiti, visiškai nemastant apie pasekmes ir kitaip mastančius. O jei rimtai, tai vairuotojas ne tik negali telefonų kalbėtis, negali ir snukiaknygės (ar kažko kito) naršyti. Iš vis negali atitraukti dėmesio nuo kelio. Bet yra taip kaip yra. Ir telefonu kalba, ir sms rašo ir snukiaknygę naršo. Turės į spidometra žiūrėti, kad 1km/h greičio neviršytu? O kodėl dabar jiems nereikia į spidometrą žiūrėti kad 11 km/h greičio neviršytu? Juk važiuoja ant lygiai +10 km/h greičiau nei leistina. Normalus vairuotojai (arba vairuotojai iš kitu šalių) kelyje kur leidžiama važiuoti IKI 80 km/h tikisi kad visi važiuos ant 70-80 km/h. Kaip jiems žinoti, kad čia laukiniai laksto didesniais greičiais, nei taisyklės numato?
kestutisz 2019-08-01 09:34
Aš visada segdavausi ir seguosi. Bet tie kurie nesisegdavo - pradėjo tą daryti tik dėl baudų, ir tik ten kur yra šansų užsirauti, o ne dėl pažiūrų pasikeitimo. O su greičiais net blogiau - vairuotojam visada greitis bus "saugus" > "leistinas", tas yra nepakeičiama. Todėl ten kur bus gaudoma teks aišku šarvuotis kantrybe, o kitur bandyti atsigriebti prarastą laiką, net ir viršijant jau asmeniškai saugų tempą. Žodžiu pasikeis tik formulė - ne 90-60-90, o 100-50-100.
FtBall 2019-08-01 10:11
Galima filosofuot, kad šiais laikais, dėl besaikio vartojimo žmonės yra priversti pernelyg daug skubėti. Vietoj to, kad lėtinti gyvenimo tempą ir atitinkamai mažinti išlaidas bei turėti mažiau nebūtinų dalykų, žmonės pasirenka priešingą variantą - dirbt daugiau, skubėt iš taško A į B, nes laiko nėra, nes reikia dirbt daug. O daug reikia dirbt, nes reikia skubėt, o skubėjimui reikia pinigų. Plius, dar telefoną reikia nusipirkt naują už 1000€ Aš tai renkuosi paprastesnį variantą. Kiek galima, su darbdaviu derinu trumpesnį darbo laiką. Šiuo metu dirbu 0.75 etato ir tikrai neplanuoju dirbti pilnos darbo dienos. O dar pernai turėjau nusipirkęs naują automobilį, su kuriuo standartiškai - visur +30km/h važiuodavau. Tačiau dabar tą automobilį atidaviau, nusipirkau kabrioletą, galiu sau leist važiuot ne magistrale, o paprastais rajoniniais kelias, -20km/h ar dar lėčiau.
bahuriux 2019-08-01 16:27
Pritariu. O čia video įrodymas https://www.youtube.com/watch?v=3jx-u7xPs98
AAA000 2019-08-01 22:02
as daug vazineju. cia siulo cruiz sistema naudot - ji yra nesamone - kai reikia daug vazinet ivairaus tipo keliais ir sunkeliais. vaziuoji pagal situacija. ir stabilus greitis niekada nebuna - nes jei salygos prastos - reikia leciau vaziuot, o jei atkarpa geresne - padidini greiti. investuot reikia i keliu pralaiduma, apvaziavimus ir papildomas stovejimo vietas miestuose - tada ir bus saugumas ir labiau ekologiska. nes tie kuriems nereikia - geriau stoves nemokamam parkavime - nei ieskos kur cia prisiparkuot ir darys kamscius su avarijom. o uzmiesty tegu ziedina viska. tegu salina pesciuosius is keliu tiesdami alternatyvius keliukus ir takus pestiesiems ir dviraciams. reikia isskirt srautus. dabar uzsiima tik zmoniu nervinimu ir transporto apsunkinimu... pagal mane cia pinigu plovimas vyksta. prisidengiant valstybes institucine galia. labai stambaus masto korupcija... seniau gi miestuose isvis 60km/h buvo... suprasciau jei atstatytu ir baustu uz virsijima. tada 50km/h ir butu norma. dabar pilna labai ilgu zonu su 40km/h - plius kalniukai ir net 30km.h zenklai. kur dingo nuostata - kad vaziuojantis 30km/h yra kliuvinys kelyje? ir toks turi kelkrasciu vaziuot... dabar vaziuosi kliuvinio greiciu ar net leciau ir kelio viduriu ... cia jau netelpa man i jokios logikos remus... paspirtukai iki 40km/h juk sugeba...kur ju saugos dirzai? jei vaziuosi auto iki 30km/h ir nebusi prisiseges - juk bauda vistiek gausi gal tada miestuose naikinam sito tipo baudas? dirzai privalomi tik uzmiesty. mieste tik rekomenduojami. kazkodel nesigirdi tokiu pasiulymu... ------------------ dar as manau automatizuotas baudimas be nubaustojo zinios su atidejimu jo apie tai neinformuojant yra automatinis zmogaus teisiu pazeidimas. jis negali gintis, negali daryt kazkokiu apsigynimo zingsniu. nes jis neinformuotas ka ir kur pazeide. kur cia matot prevencija ar profilaktika? ar bent kazkoki visuomenes saugumo gerinima? kaip gali zmogus keist savo vairavimo iprocius - jei bauda gaus po kazkokio pusmecio ar dar veliau, ir net nesupras uz ka. cia yra jau VISISKA NESAMONE. turetu pazeidejas bent jau zinute kokia i mobilu ar emaila gaut. momentaliai po pazeidimo. policij kai gaudo - sustabdo. jei stabdo - tu bent jau isisamoinini - kad kazkas negerai. o cia baudas renka - nauidos prevencijai jokios... tik vargas ir dar biurokratiniu islaidu pelnas kazkam. norit pasakyt cia del visuomenes saugumo daroma? ju gal visai durni? cia gi iteisintas reketavimo mechanizmas. pilnai legalizuotas vairuojancios visuomenes dalies reketas. cia STT jau turetu dometis - kas per veikejai tokias teisines bazes suformavo ir prastume ir sodint uz visuomenes intereso pazeidima.