Unikalus bepiločio orlaivio skrydis per Lietuvą: VGTU orlaivis įveikė net 397 km atstumą (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2019-09-01 11:55
Kietai pavarė, šaunuoliai! Nesigilinau į smulkmenas, bet finalui buvo galima jei tinkamos krypties vėjas Kuršių Nerijoj nuo Klaipėdos iki Nidos nuskristi palei kopas vien tik antvėjo pagalba (beveik) nenaudojant baterijų. Nu OK manau man teks tą padaryti Kuršių nerijoje tarpukariu buvo sklandymo mokykla https://www.lrytas.lt/kultura/istorija/ ... u-7408492/
Arunas1948 2019-09-01 12:11
Tai pasiekimas, amerikieciai skraido paromis, kam isradineti dvirati, zinot kad skystos kelnes tai bent nesigirkit.
bahuriux 2019-09-01 13:12
Amerikiečiai buvo nusileidę Mėnulyje, palei tavo (ne)logiką aš turėčiau išmesti į šiukšlyną savo dronus ir net negalvoti kurti rimtų skraidančių aparatų, nes tokių nesukonstruosiu (dėl riboto biudžeto)? Paprasčiausiai moksi ir kuria žmonės, pasitaikius progai prasuko visai vykusį projektą, tuo pačiu pramogą sau ir visiems padarė. Ateity kurs rimtesnius aparatus kurie skraido neribotai atmosferoje pvz pusę metų be nusileidimo.
Paramotoras 2019-09-01 14:07
Cia tie kur neturi fantazijos tik ir sako kad jau viskas nieko nedarykit.
Arunas1948 2019-09-01 15:02
Pries dvidesimt metu lankiausi Svedijoje pas besimokanti sunu, turedamas daug laiko sliauziojau po Stokcholma, ziurau statybose senas zmogus atvairaves sunkvezimi su fiskaru, dirba su dziojstiku valdydamas fiskara, pas mus Lietuvoje retenybe toks atvejis, viskas valdoma rankiniu manipuliatoriumi, prasom kurkit tokius dalykus ir as su malonumu eiciau dirbti. Dabar kitas atvejis ,noriu saules elektrines bet atsipirkimas 10 metu, vien inverteris kainuoja 1500 euru, darykit lietuviska uz 300 euru kaip kinai o modulius po 50 euru ir visi nores saules elektriniu.
kionig 2019-09-01 15:15
Tai imk ir padaryk kad toks gudrus ir po to išduok šį neišpasakytai veiksmingą verKslo planą, kaip nukonkuruoti kiniečius!
Bambuks 2019-09-01 18:32
Tai, kad nieko čia unikalaus nepadarė. Aš pernai nusipirkau standartinį ( skraidančio sparno principas ) droną, sulitavau 9 baterijas Panasonic NCR18650B, nusipirkau Huaweu E3372 modemą, konfigą gavau iš interneto ir fsio. Vienu pakilimu lasvai nuskrenda 110 km. Filmuoja pasakiškai: https://www.youtube.com/watch?v=qikSVPJKkz0&t=1s O čia virš debesų https://www.youtube.com/watch?v=G6wno26w-xQ&t=1s
Bambuks 2019-09-01 18:41
Norėjau sukonstruoti ilgai skraidantį/kabantį aparatą, tačiau dėl laiko stokos vis pasuoju. Norėjosi pakelti atmosferinį helio balioną apgaubtą ( kad dėl plėtimosi atmosferoje netruktų ) tinklu, pridėti akumuliatorių ir kelias lengvas saulės paneles, GSM/GPS siųstuvą ir kryptinę 2,4 Ghz anteną AP rėžimu. Na gal per žiemą garaže pagaminsiu
Shinigami 2019-09-01 22:18
Arba troliai. Aš spėju, kad vis dėlto trolis. Nes tai nėra vienintelė tema kur jis tokį Š dėjo ir nuėjo.
HardAxe 2019-09-02 10:29
O kaip tai padaryti legaliai Lietuvoj? * GSM galima naudoti tik ant žemės * kur/kaip realybėj gauti leidimą skraidyti aukštai? * kaip gauti leidimą skraidinti droną, o ne FPV su kvailu LOS ribojimu? smagus video, ypač tas kruonyje. Man asmeniškai šitas yra nerealus, bet čia turbūt kito lygio kamera: https://www.youtube.com/watch?v=uE7C3GQ5MJw
Bambuks 2019-09-02 13:03
O kaip tai padaryti legaliai Lietuvoj? Legaliai su skraidymu nieko nebus... Su GSM viskas gerai ir stabiliai veikia 800 m. aukštyje. Virš kilometro jau prasideda bėdos, dinginėja signalas. Aukščio ribojimas sėkmingai išsijungia. Sulitavus savo baterijų komplektą, dėl tikslumo reikia perderinti baterijų matavimo lentelę. Pas mane toks perdarytas dronas: https://www.avitela.lt/dronas-parrot-di ... m=referral Kaina Vokietijoje 350 eur. Kaip perdaryti info čia: https://github.com/uavpal/disco4g
HardAxe 2019-09-02 14:48
kadangi čia skrido "oficialūs" atstovai, tai gal viską padarė "legaliai"? Todėl ir skelbiasi, kad pirmi
Paramotoras 2019-09-02 22:06
Blin bambukai. As su ultra lengvu skraidau ir toki zasyciai ala legaliai neimanoma kelia realu pavoju. Visa lietuva perejau skersai isilgai ir aukstis 800 - 1200. Negana. Isuomet tekna. Parasparnius ir pan stebeti sitei ben jau radijas turi tai dabar istuku dronus reikes stebeti. Nori legaliai kreipiesi i caa ir ten tau papasako kaip legaliai skraidinti drona nekontroliuojamoj erdvej ir kaip kontroliuojamoj.
Webbus 2019-09-02 23:55
Skraidau motorizuotu parasparniu, man tokie dronai ir skrydžiai kaip Bambuks darė irgi nuostabą kelia. Lietuvos dangus nėra tuščias - čia ir balionai, ir parasparniai, ir lengvieji lėktuvėliai ir dar visokio bieso danguj juda. Visi dalinamės ta oro erdve kuri nėra kontroliuojama (iki tam tikro aukščio, kur prasideda kontroliuojama erdvė komerciniams skrydžiams). O čia chėbra paima garaže sukonstruoja, sulipdo droną su daug batareikų ir paleidžia 100km nieko negalvodami. Nekontroliuojamos erdvės taisyklės pakankamai aiškios - nepilotuojamas orlaivis (dronas) visada privalo duoti kelią bet kokiam pilotuojamam orlaiviui. Kaip tokie savadarbiai droniukai išvengtų susidūrimo, nei kamera jų tiek traukia, nei kažkokius sensorius ar radariukus turi. Šiaip dronai yra superinis dalykas, ir esu tik už visokius entuziastus, kurie kažką kuria, daro, kad ir iš naujo dviratį išradinėja - ir tai bet kokiu atveju yra gerai ir sveikintina. Ir tikiu, kad tie entuziastai tiesiog nesusimąsto apie reikalavimus, taisykles, galų gale pasekmes. Tad sakyčiau čia šiek tiek trūksta švietimo, informacijos sklaidos tarp tų pačių dronistų, ir galų gale tam tikro common sense iš pačių entuziastų Man labai idomu kaip bus ateityje sprendžiami šiti klausimai, kai prasidės masiniai siuntinių pristatymai dronais (JAV jau bando Amazonas, bet va taisyklės ir reikalavimai stabdo jiems reikalus). Amazonas ar tik ne arti 1mlrd jau investavęs į siuntinių pristatymo dronais technologijas. Tai gal tie dronai ir turės kažkokius sensorius, kad išvengti susidūrimo su pilotuojamais orlaiviais. Tačiau jei nevaldomi dronai be kažkokių anti-collision sistemų skraidys už matomumo ribų toje erdvėje, kur skraido kiti pilotuojami orlaiviai - bus tik laiko klausimas iki pirmos nelaimės. Na o aviacijoje visos taisyklės dažniausiai ir atsiranda/griežtinamos po pirmų nelaimių/katastrofų. Beje, leidimus skristi nepilotuojamu dronu už matomumo ribų gauti tikrai įmanoma, tik reikia į CAA turbūt kreiptis, nežinau kokios ten taisyklės ir niuansai. Turbūt šita VGTU komanda kur rekordą sumušė tuos leidimus ir viską ko reikia turėjo ir buvo susiplanavę. Bet kokiu atveju reikia iš anksto ruoštis jei nori droną taip leist.
Bambuks 2019-09-03 16:31
Aš tave tikrai matysiu jai tavo UL'e atsakiklis bus aktyvus ir droną patrauksiu. Šiaip nesiginčiju, tamsta esi teisus. Įprastai skraidau iki 150m. nes jokio įdomumo filmuoti iš aukščiau.