Pristatytas „Porsche Taycan“ - po keistu pavadinimu slypi įsimintinas dizainas, pribloškianti galia ir 800 voltų įtampa (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2019-09-06 11:40
Ok, tai imkime Tesla S galingiausią - septynvietis, vis tiek greitesnis ir pigesnis dar. Ir dar senesnis nei Porsche. Gerai, kad Porsche savo išleido, bet nieko stebūklingo jie nepadarė.
iPienius 2019-09-06 12:37
Model 3 Performance beveik identiskos savybes Porsche, o kaina naujo dbr nuo 50k € prasideda
HDi 2019-09-06 12:43
O kas yra kažkas stebuklingo? Ir tradiciniai Porsche VDV/hibridai yra ženkliai brangesni už visą kitą kelių masę, tai nematau nei vieno argumento, kodėl šitas turėtų būt nuosaikiai įkainotas, visiškas luxury/performance brandas buvo visad. Greitesnis kame? Identiškos kame? 0-100? Tebūnie, bet Nürburgring'e atrodo prastai visos teslos, kai Tesla model 3 performance yra tik 3 sekundėm greitesnis už 2002 Lupo GTi ir abu jie sąrašo gale (Tesla Model 3 Performance 9min). Manau kad Tesla nepraleistų progos pasigirti, kad kala į klyną ir Nürburgring'e visiems, bet deja, nė žodelio apie tai niekur, tai belieka girtis tik 0-100, ir tai tik vieną ar du kartus iš eilės, nes daugiau tai kartais ir užkaista. O Taycan pakankamai konkurencingas (7:42). Plius dar visokie teslos dažymo brokai, keisti tarpai tarp detalių ir pan, skardų suvedimas. Kažin ar su porsche kas nors panašaus nutiks.
immortallt 2019-09-06 13:59
Na matai, yra keli esminiai skirtumai - kaina, kuri skiriasi per pusę. Porsche dar tik išleistas, kiek laiko gamina Model S? Tesla nebuvo optimizavus savo automobilio Nürburgring'ui. Girdėjau rengia sportinį softą. Iš esmės regeneraciją atjungi, perkaitimo problemų turėtų nelikti. Nuvažiuosi mažiau, bet nebereikės apriboti. Visi rašo apie tarpus, dažymo brokus, bet kiek mačiau Teslų, visos buvo tvarkingos. Ar tikrai nėra ažiotažas, kad atrasti prie ko prikibti prie Tesla?
HDi 2019-09-06 14:29
Bet tai dar kartą pasikartosiu, Porsche visad buvo ir yra performance/luxury brandas, tai kodėl jo kaina turi būti tokia kaip teslos? Juolab jei yra paklausa, užsitarnautas prekinis ženklas, tai ko neprašyti tokios sumos? Tesla gal ir norėtų prašyt už savo "prabangius" S ir X tokių sumų, tik klausimas, ar pirks kas, ypač kai tai jaunas gamintojas, bandantis įsitvirtinti rinkoj? "Girdėjau", "turėtų nelikti", nu čia ir tokie nevykę bandymai pateisinti teslą. Toks vaizdas, kad Tesla fanams skauda, jog kažkas pagamino galimai geresnį elektromobilį, ir dar be problemų stumdys juos su tokiom maržom, kurias Muskas tik šlapiam sapne sapnuoja. Teslos, dažymo brokai nėra kažkoks ažiotažas, draugas Norvegijoj turi servisą, tai dvi naujas teslas perdažinėjo, vos ne iškart po pirkimo grynai dėl dažymo brokų - susuko makles su kasko, nes badė akis, o tesla atstovybė tuo metu dar nebaisiai skubėjo tvarkyt. O šiaip pilna youtubė tų brokų su detaliais video. Žinoma, kad žiūrint per atstumą tos smulkmenos nekliūna, nes galima ir namų sąlygomis nudažyt mašiną pakankamai patenkinamai, ir iš toliau bus viskas ok ir tada rėkti, kad dažymo kamera yra nesąmonė ir pinigų lupimas.
Kyborg 2019-09-06 20:07
Na matai, VAZ irgi per pus pigesnis nei VW, bet kažkodėl dauguma nesirenka VAZ. Tad nelygink piršto su pim****. Kaip bebūtų Tesla yra kaip pats pabrėži pigus automobilis, jo salonas netgi labai pigiai atrodo ir norintys luxury klasės automobilio jo tikrai nesirinks.
Vytax 2019-09-06 21:06
Realiai tai tiesiog elektrinė Porsche Panamera. Tad ir kaina tokia pati kaip kaip geresnės komplektacijos Panamera. Priešingai nei Tesla. Baterija yra vandeniu aušinama. Turi sportinę traukos ir stabilumo kontrolę. Lyginant su įprastine Panamera. Tai šis elektromobilis svers daug, t.y. 2.3t. Kai tuo tarpu benzininis Porshe Panamera Turbo sveria tik 2t. Čia gal kam tai kels nuostabą. Nors realiai tai sportiniai vidaus varikliai ir transmisijos gaminamos iš aliuminio. Alkūniniai velenai, švaistikliai ir dantračiai ten sumažinti iki minimumo. O štai elektromobilių baterijose ir elektriniuose varikliuose kaip laidininkas naudojamas varis. Kuris yra labai sunkus. Prireiks dar daug laiko, kol ir čia varis bus pakeistas aliuminiu.
Berserkas 2019-09-06 21:48
Pasakymas, tik 2t sedanui truputį keistai nuskambėjo
immortallt 2019-09-07 00:51
HDi, tai nieko prieš, kad kainuotų 2x daugiau, kad ir 10, bet būtent Porsche jokios revoliucijos nedaro, priešingai, nei norima pateikti. Taip pat už 2x didesnę kainą jei tik dažai kokybišskesni ar skardų suvedimo nuokrypį sumažino 0,5 mm, nu tai žinai - ne prūdai. O ir tai, kad trąsoje pravažiavo greičiau, argi tai aktualu tam, kad pakeistų realiai transportą? Tesla kosmosą pasiekė tada Ir nesu aš fanas, tik nuneigti Tesla padaryto proveržio nereiktų bandyti. Pats viliuos VW ID, kad kažką normalaus realiai pagamins. Kyborg, jei VAZ pasiektų tokias pačias charakteristikas kaip VW, tiksliau, VW prisivytų VAZ po 4 metų su charakteristikomis, tai visi ir pirktų VAZ. Ką noriu pasakyti, viskas gerai su tuo Porsche, bet jokių stebuklų nėra, nieko realiai nepakeitė, yra dar vienas žaisliukas, kuris ir liks žaisliuku ir didelių gamybos kiekių nepasieks.
AAA000 2019-09-07 01:59
neisstums vario bus kitas variantas - tiesiog keliamas voltazas arba AC grandiniu daznis. issigrynins su laiku. tiesiog dar neisdirbti normalus sprendimai elektromobiliams. ju tikrai bus. Teslinis sprendimas - sukist i kombo blokus ir prikisant priverstinio ausinimo aiskiai nepasiteisino. as Teslinius sveikinciau tik kad tikrai bande gerint bet nuejo visiskai sudinu keliu. buhalteriai ten dabar vadovauja, o nebe konstruktoriai. nes dabar ju pagrindines problemos greiciausiai finansu nesuvaldymas ir visokie ten akcininkai su savo fantazijom. dazymo kokybe ar skardu suvedimas ten fignia. cia aktualu tik brendams. ir tiketina Porshe cia tikrai nelamins. eilinei liaudziai del to maziausiai galva skauda. pagrindines Teslos bedos konstrukcines. o sitai atsilieps butent masei skirtai elektromobiliu rinkai. vienintelis pliusas - tai Tesla turi autopilota ir programini palaikyma. as manau ant sito tik kolkas vaziuoja. susimaus kazkur cia ir uzsilenks.
Berserkas 2019-09-07 02:40
Na, praeitos kartos gelikas (G klasės Mercedes-Benz) iš viso kokius tarpus turėjo (tie patys AMG, Brabus). Kai kur net pirštą galėjai užkišti, bet va "amerikiečių žvaigždės" pirko vis vien gelikus, dėl to vardo. Nei maišė jiems tai, nei ką. Vienodai. Brendas svarbiau. Dėl to nemanau, kad ir tai kam nors maišytų, turint omenyje, kad čia dar mažesni tarpai nei ten. O ir tai ne ant visų pasitaiko (kaip suprantu).
AAA000 2019-09-08 00:08
tu ziuriu is tu, kur mano kad automobilizmo varomoji jega yra brendai, dazymo kokybe ir skardu suvedimo tarpai tu gal ufonautas?