„Maxwell“ įsigijimas, įspūdingas baterijų pasiekimas ir naujausias tylus pirkinys – ambicingi „Tesla“ baterijų planai labai sparčiai artėja prie realybės

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

amas 2019-10-08 15:57
Įdomu, kad tokia palyginus nedidelė auto gamintoja, deda tiek pastangų baterijoms, įsigyjimui ir gamybai. O kaip didiejį gamontojai, kaip ir sakosi visi, kad elektryčkas gamins, o iš kur trauks batereikas? Ar čia tik vienas rėksnys, o kiti tiesiog dirba. Nu nes rėkt yr reiklų, ten visokie šierai ir kitos nesamonės.
iPienius 2019-10-08 17:18
as manau, kad jie tikisi ilgainui gaminti baterijas patys be Panassonic, nes Panassonic nori gaminti baterijas ne tik teslai, bet ir kitiems.
lizunas 2019-10-08 17:27
Tesla planai labiau gal baterijų gamybai, nei automobilių, nebent autonominius štampuos ateities transporto verslui (kai nereiks teisių, išsikvietei ir veža kur nori).
House_of_gold 2019-10-08 19:00
Kiek girdėjau, jie tiesiog neturi gamyklų baterijoms gaminti, nes tokio dalyko tiesiog nereikėjo. Jie dabar perka baterijas, bet lyg girdėjau, jog VW stato baterijų gamyklą.
AAA000 2019-10-08 21:07
Tesla tiesiog lopo skyles, nes akumai ju silpnoji vieta. cia teisingai daro, kad supirkineja akumu technologijas. turint gatava linija padaugint masteli jau nebera sudetinga. europieciai tiesiog tiekimo sutartis su LG pasirase. ir manau tiesiog nusipirks surinkimo fabrika. ar net jau nupirko. BMW turi surinkimo linijas nusipirke. nezinau tik is kur komponentus gauna. as ne chemikas - cia reikia ismanyt konkrecius komponentus ir kas juos gamina dometis.
Evil Goku 2019-10-08 21:52
Tai kad tesla ne vien elektromobilius gamina, bet ir įvairios paskirties akumuliatorius, neperseniausiai vieną milžinišką elektros saugyklą Australijoje pastatė,
Benediktas 2019-10-09 00:11
Man atrodo Muskas yra sakes, kad jo pagrindinis tiklas nera automobiliai. Jis nori tik isjudinti trasporto pramone pereiti i elektra, jiems sudarydamas konkurencija. Po to jis gali pardavineti tik geriausias rinkoje baterijas ir autonomines vairavimo sistemas pvz., jei patys automobiliai nesugebes konkuruoti. O tai greiciausiai ir bus nes Tesla neturi praktiskai autorizuotu servisu centru visame pasaulyje.
HardAxe 2019-10-09 09:26
Gerą kėbūlą gali bet kas sukonstruoti. Jokių problemų. Patogią ir komfortišką vidaus įrangą - įmanoma. Bet elektromobilis realiai vertas tiek, kiek gera jo baterija, tai ko čia stebėtis? Pagal ką rinktumeisi pats elektromobilį? Arba tiesiog nenori turėti. Manau bet kuris gamintojas "priglaustų" teslą į savo servisus.
House_of_gold 2019-10-09 17:38
Jam neapsimoka, kam statyt jei tik viena ar kita genda ? O po avarijos turbūt net neapsimoka remontuot, tai tų servisų vietinių užtenka geresnių...
Benediktas 2019-10-09 23:50
Ka reiskia negenda? Ar jau sukure mechanizmus, kurie negenda? Kiek girdejau Tesloje kazkam sugedus, menesiais laukia daliu is Amerikos ir varo kazkur i Latvija taisyt. Su garantiniu net negali neautorizuotam buti aptarnautas.
3xxx 2019-10-11 16:01
Ane?...