Padangų keitimas į žiemines: ekspertas atskleidė 5 dažniausias klaidas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

amas 2019-10-13 12:14
Užsidedi geras visa sezonines ir pamiršti šitus durnus straipsnius bent 3metams, o dar jokių keitaliojimų, sandelevimų ir kitokios chujnios.
Montis 2019-10-13 13:50
Tai aišku patogiau, vasarą viskas ok su universaliom, bet žieminių ir universalių padangų žiemą tai nėra ko lygint net, tai ekstremaliom žiemos sąlygom keitaliojimai, sandėliavimai ir kita xujnia gali ir vieną kitą gyvybę išgelbėt.
bahuriux 2019-10-13 16:28
Didžiausia klaida yra naudoti straipsnyje stumiamas „Bridgestone“ firmos padangas. Turėjau kartą tokia vasarines, visų 4 protertorius išėjo gumbais, viena (pati pirma iš komplekto) net sprogo magistralėj vasara važiuojant 130+ (baigėsi laimingai nes aš laikau vairą dviem rankom ir dar tas turbūt prisidėjo prie sėkmės, kad galinė padanga) tai ačiu daugiau niekada neperku padangų ant kurių parašyta „Bridgestone“.
HardAxe 2019-10-13 23:02
Turėjau kažkokias geras universalias padangas (buvau prieš, bet aplinkybės nulėmė), užsidėjau rudenį, tai žiemą jokių nesąmonių nemačiau. Ant super slidaus pliko ledo čiuožinėjau kaip visi daugiabučių kiemuose (greitis 10kmh, trajektorijos neatitinka fizikos), ant sniego važiavo stabiliai kaip žieminės. Į suplukto sniego kalniukus užkimštuose vilniaus kiemuose kaimynai su žieminėm įvažiuodavo taip pat ar sunkiau (bet mano padangos visai naujos buvo). Antrą žiemą kiek prasčiau, bet viskas normoj, tada pardaviau mašiną. Taigi pigių universalių nepirkčiau, geros -veikia. Tik minimalus protektorius jom turi būti gylesnis nei dedikuotų žieminių. Dabar turiu atskiras, bet, pagrinde,- kad vasarą mažiau susidrožtų ir kažkiek mažesnių kuro sąnaudų. Daugiausiai nuvažiuoju vasarą.
AAA000 2019-10-13 23:16
taigi pigios tos padangos. kur cia jum problemos? pas mane trys komplektai su barabanais. du is ju zieminiu. tas protektorius ne vien gylis svarbu. svarbu kad jis dar aplamai butu. nes ziemines tiesiog guma minkstesne. o ne nudrozt iki lygios gumos. daug svarbiau yra priputima dazniau kontroliuot. su maziau slegio maziau slidinesi net ant ledo. bet kuro sanaudos bus didesnes, nes klampiai vaziuos auto. o jei per daug pripusta, tai joks protektorius nepades, vaziuos kaip ant akmenio kokio. nu nebent sipuotos. tiesiog nudrozi ir ismeti. negi taip sudetinga? kai gumbais iseina, tai cia del keliu kartu permontavo gali. as manau padangos skirtos sumontuot viena karta, ir sueksplotuot iki galo. o ne plesyt kiekviena sezona ir dar ant visokiu skirtingu barabanu. prisiperka loxai visokiu "dizainerisku" lietnyku, uzsimeta ne to kalibro padangas ir paskui stebisi - kad nevaziuoja. vienas du metus su BMW varinejo, centrine skyle barabano gal centimetru didesne... tik ant spilku ratai kabejo. pakaba remontavo ir remontavo... paskui "suzinojo" kad centravimo ziedeliai tokie yra... o dar isnesimas svarbu irgi... protektoriaus rastas ten gal vos ne paskutinej eilej eina pagal svarbuma...
peeplt 2019-10-14 12:43
Universalios padangos tiesiog neegzistuoja. Lietuviai jomis vadina kieto mišinio žiemines padangos. Jos mūsų regione nėra labai tinkamos važinėti, bet vistiek yra labai populiarios kadangi stipriai nedyla važinėjant net visus metus. Tokios padangos neturės gerų sukibimo charakteristikų nei žiemą nei vasarą. Kaip kažkas minėjo "geros universalios padangos". Tai bus tiesiog minkštesnio mišinio padangos. Jos tikrai turės geresnį sukibimą ir trumpesnį tarnavimo laiką. Mūsų klimatui žiemą labiausiai tiks vidutinio minkštumo padangos, jos bus pakankamai patvarios, kad atlaikytų kelis ar net daugiau sezonų. Ir turės vidutine pravažumo charakteristikas. Pačios minkščiausios padangos Lietuvoje bus labai neprakštiškos. Turės patį geriausią sukibimą ir patį trumpiausią gyvavimo laiką. Plius yra ir ne pačios pigiausios. Jos skirtos labiau Skandinavam, arba žmonėms su labiai dideliais reikalavimais. Už tokias padangas turi būti pasirengęs mokėti bent du kartus brangiau ir tikėtis tai daryti kiekvieną sezoną.
Staska 2019-10-14 13:41
. Nesutinku, pats žiemai naudoju tik tokias, nuvažiuoju per mėnesį apie 1000 km ir normaliai jos laiko, dabar jau 3 sezoną su paskutinėmis važiuoju ir dar 1-2 sezonams matau turėtų užtekti. Svarbu labai, aišku, dar kaip važinėji, vairavimo stilius, aš saulių neraižau ir stengiuosi daug staigiai nestabdyti jei nėra reikalo (nebent tik kartais:) ) ir man minkšto mišinio žieminė padanga labai gerai, kai matau kaip mašinos kitos neužtraukia ant apledėjusio, nepabarstyto kalniuko, kai ryte važiuoju į darbą, o aš normaliai užvažiuoju, man ta labai svarbu (deja ten kur gyvenu yra toks kalniukas ir bent kelias dienas per metus jis būna padengtas ledu). Dėl kainos, nežinau kokios būtent ir kokių išmatavimų padangos minkšto mišinio kainuoja 2 kartus brangiau (reikia lyginti atitinkamo gamintojo, atitinkamos klasės padangas). Aš perku vidutinės klasės Sava padangas (realiai tai viena karta senesnis Goodyear modelis) ir man jos kainuoja panašiai.
peeplt 2019-10-14 15:00
Jeigu gyveni mieste kur valomos gatvės, ir važiuoji jau daugiau negu du sezonai. Tai pas tave nėra padidinto pravažumo pačios minkščiausios padangos. Pas tave yra tiesiog geros minkštos padangos. Pas tave yra būtent tos padangos kurias galima rekomenduoti visiems racionaliai mastantiems ir norintiems saugiai važiuoti Lietuviams.
FtBall 2019-10-14 15:39
Nėra visiems tinkamo varianto. Priklauso, kokie poreikiai automobiliui ir koks vairavimo stilius. Savo Subaru nusipirkau prieš mėnesį du komplektus žieminių padangų - sumokėjau 100€. Protektoriaus gal po 5mm belikę. Bet su Subaru žiemą viešais keliais labai mažus atstumus (didžiausas atstumas - 20km rajoniniu keliu iki degalinės) tevažinėsiu. Pagal sąlygas - važiuosiu ir 30km/h, jei jausiu, kad greičiau nėra saugu. Tuo tarpu mieste ar magistralėje eksplotuojamiems automobiliams - 5mm jau realiai yra nebesaugus protektoriaus gylis. Keičiu nepasiekęs 5mm.
Staska 2019-10-14 15:40
. Galbūt nėra jos iš pačių minkščiausių, gyvenu mieste, o padangos Sava Escimo Ice (Pardavėjai rašo, kad minkšto mišinio).
AAA000 2019-10-14 18:54
taigi pirk kitaiskas noname, svarbu butu minkstos. bus ir pigu ir normalus sukibimas. sudrozi ir ismeti. as nesuprantu noro nusipirkt kazkokias stebuklingas padangas, laikancias 20+ metu ir dar kad anukam liktu o kad avarija greiciausiai padarysi su tokiom, nes jos per kietos - tai cia pofig, ane? svarbu gerai atrodo ir protektorius ilgai nedyla, ir uzrasas ant sono "rekomenduotas pardavimu ekspertu", ane? --------- ir prie ko cia, "labiau skandinams skirta"? saltis ir apledejimas visur vienodas. ir padangos tinka vienodai, bet kur pasaulyje. pas skandinavus tiesiog daugiau kalnu, ir ju iprociai teisingesni, kaip elgtis ziema. is ju mokytis reikia, o ne aiskint, kad jie kazkokie isrankus, ir atseit nieko nesupranta apie ziemines padangas. aplamai manau butu neblogas biznelis skandinavu siektiek apdroztas per sezona ziemines padangas vezt i Lietuva. kaip tik ju salygom resursas i pabaiga, ir jie ismeta. o pas mus dar sezona minimum pravaziuotum ant padangu likutinio resurso. cia butu afigiena ekologija ir bendradarbiavimas tarp saliu ekonomiskai naudingom salygom.
peeplt 2019-10-15 08:36
Žodžiu nenoriu veltis aš į bereikalingas diskusijas. Yra pas mane šiokia tokia patirtis padangų pardavimuose Lietuvoje, galvoju pasidalinsiu keliomis savo mintimis. AAA000 Tavo mintys teisingos, tik dėl minkštų padangų tinkamumo. Jos skirtos Skandinavams labiau būtent dėl tų priežasčių kurias tu išvardinai. Pas mus ir klimatas yra švelnesnis ir vairavimo sąlygos geresnės. Mažiau kalnų. Todėl pirkti brangesnes ir trumpesnį gyvavimo ciklą turinčias padangas Lietuvoje gali būti ne visada tikslinga. Žodžiu kiekvienam savo patirtis, sąmoningumas, įpročiai ir galimybės. Linkiu visiems išsirinkti geriausias, labiausiai sau tinkančias padangas. VAIRUOKITE SAUGIAI !!!!