„Volvo“ pristato naują prekės ženklą „Recharge“ ir elektrinę XC40 versiją - garantuotas hitas  (4)

„Volvo“ ką tik pristatė naują prekės ženklą „Recharge“. Šiuo vardu bus žymimi markės elektromobiliai bei iš tinklo įkraunami hibridai. „Volvo“ jau pristatė ir pirmąjį linijos automobilį - „XC40 Recharge“ tikriausiai pirkėjų nepritrūks. Juolab, kad „Volvo“ dalina skambius pažadus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Ar pastebėjote, kad didžioji dalis su automobiliais susijusių naujienų šiais laikais sukasi apie elektromobilius? Atrodo, jie vystosi greičiausiai ir jų pardavimai šiuo metu sparčiai auga. Elektromobiliai dabar yra kieti - tai yra tarsi naujas prabangos ir įvaizdžio standartas. Žinote, kas dar yra populiaru - kompaktiški miesto visureigiai.

„Volvo“ ne šiaip sau pasirinko XC40 kaip pirmąjį savo elektromobilį. Šis stilingas miesto visureigis yra labai populiarus, o kartu tikriausiai geriausiai stoja į „Tesla“ priešininkų gretas - juk „Model Y“ dar laukiame. 

Savo išvaizda „XC40 Recharge“ nedaug skiriasi nuo paprasto XC40. Ryškiausias skirtumas - groteles uždengęs aptakas. Didžiausi pokyčiai įvyko po XC40 oda.

„Volvo XC40“, kurio gamyba prasidėjo 2017-ųjų pabaigoje, buvo kuriamas būsimą elektrinę versiją turint omenyje. 78kWh baterijų modulis gražiai telpa po automobilio grindimis. Tiesa, dėl to automobilis 36 mm sėdi arčiau žemės (175 mm), bet galite neabejoti, kad „XC40 Recharge“ tai nerūpi. Jiems rūpi nuvažiuojamas atstumas ir galia - visi 400 km (WLTP) vienu įkrovimu ir 408 AG.

„XC40 Recharge“ galės būti prijungtas prie 11k W AC įkroviklio, bet greitasis 150 kW DC, žinoma, yra daug efektyvesnis - 80 % įkrova per vos 40 minučių.

Galia bus perduodama visiems ratams. „Volvo“ teigia, kad tai suteiks pasitikėjimo automobiliu važiuojant bet kokiomis oro sąlygomis. Aišku, „XC40 Recharge“ turi visas standartines stabilumo ir traukos kontrolės sistemas bei regeneracinę stabdžių technologiją.

Pašalinus variklį priekyje atsivėrė šiek tiek vietos papildomai bagažinei. Tiesa, tai mažai kuo padeda, nes „XC40 Recharge“ bagažo skyrių talpa yra 413 litrų - šiek tiek mažiau nei 460, kuriuos siūlo benzininis modelis. Automobilio svoris išaugo nuo 1497 iki 2150 kg, tačiau žemas svorio centras turėtų suteikti stabilumo.

Beje, „XC40 Recharge“ tapo pirmuoju „Volvo“ automobiliu, turinčiu „Android“ sistemą. Tai kiek supaprastins programinės įrangos atnaujinimus, o kartu bus labai pažįstama daugeliui vartotojų. Ateityje šią sistemą naudos visi „Volvo“ automobiliai.

„Volvo“ yra vienintelis tradicinių automobilių gamintojas, kurio kiekvienas modelis turi bent jau hibridinę versiją. Ateityje kiekvienas modelis turės ir elektrinę versiją. Tiesą sakant, „Volvo“ turi labai ambicingą tikslą - iki 2040-ųjų nori tapti išskirtinai tik klimatui žalingų dujų neišskiriančių automobilių gamintoju. Kitaip tariant, per 20 metų „Volvo“ pereis tik prie elektromobilių gamybos.

„Volvo“ planuoja, kad jau kitais metais „Recharge“ modeliai sudarys 20 % visų kompanijos pardavimų. Ir tam „Volvo“ jau ruošiasi - gamyklos ruošiamos elektrifikuotų modelių produkcijai, kad automobiliai kiek įmanoma greičiau pasiektų savo pirkėjus.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(32)
(4)
(28)

Komentarai (4)