„Mazda“ ragina valstybes atsipeikėti - jau kitais metais „Mazda“ pristatys naują itin pažangų dyzelinį variklį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2019-10-20 20:03
Atokios vietovės - ten kaip tik paprasčiau bus elektra, nes nereikės labai brangiai vežioti kuro. Ilgos distancijos - teoriškai taip, jei tai nuošali vietovė, praktiškai - ten turbūt nėra nė 5% pasaulio automobilių. Tam tikrose vietose dar ir dabar arkliai naudojami, bet turbūt nė vienas iš jūsų neaiškinat, kaip arklių nenukonkuruos automobiliai? Elektromobiliams dar labai daug tobulėti iki ko? Ko dar nepasiekė elektromobilis? Viena įkrova nuvažiuoti 1000km? Mano dabartinis automobilis su pilnu baku vos 440km įveikia. O dauguma žmonių 600km per dieną nuvažiuoja kartą metuose. Nori palikti automobilį pusmečiui? Pajungsi ilgalaikio saugojimo aikštelėje prie stotelės ir tiek. Ar paprašysi ko nors po 3 mėn. įjungti pakrauti kelioms valandoms. Nors tai nėra geras sprendimas nei VDV, nei elektromobiliui. Mazda bando užpildyti kažkokią nišą, bet baigsis kaip Nokia, arba kas nors nupirks juos dėl dizaino, ir vidurius sudės elektrinius. O šiaip matosi, kad esi emocijų valdomas, elektromobilio turbūt net nebandęs ir apie pačią problemą nesi net svarstęs rimtai, be jokių nervų ar emocijų.
HardAxe 2019-10-20 20:49
Puikiai įsivaizduoju. Mėtant senus akumus belekur (o seniau visi teršė kaip norėjo) nebebūtų neužteršto gamtos kampelio...
Xdmin 2019-10-20 21:18
Svarbu ka vairuos mases, o ne keli procentai vairuotoju su specifiniais poreikiais.
VikceII 2019-10-20 21:23
https://www.youtube.com/watch?v=gvlB50odTk8&t=2s
immortallt 2019-10-20 23:24
P.S. visi čia aiškinantys, kad nepirks elektrinio kol bus ką kito pirkti bus patys pirmieji pirkti elektromobilius, kai VDV ir elektrinio kaina bus vienoda už tą patį automobilio komfortą, tik elektromobilis bus daug galingesnis ir smagesnis.
AAA000 2019-10-21 00:46
klysti. vieninteliai parametrai kur elektromobilis gauna malku - tai letas uzpildymo (ikrovimo) greitis ir akumuliatoriu nepatikimumas. ikrovimo greiti tobulina. jau greit susilygins. si problema realiai sprendziama, nes egzistuoja pvz superkondensatoriai zaibisko ikrovimo. ta prasme cia tik tobulinimo klausimas. kazka su laiku tikrai isras. del akumuliatoriu patikimumo as dar nesu didelis optimistas - bet tikesimes bus ir cia progreso. sita probema siaip svarbesne - nes kol nera patikimu akumu - juos teks vis atsivezinet ir atsivezinet is gamintoju. taigi iskyla klausimas - ka geriau atsivezinet? - ar kura kuris negenda ilga laika, ar akumus - kurie sugenda greiciau? o sitam parametre akumai kolkas smarkiai atsilieka. ------ elektros gamyba yra lengvai organizuojama bet kur. net ir plaukianciam laive. ir net irodyta bandymais - kad skrendanciam lektuve tas imanoma. kai pvz kura lektuve tikrai nepasigaminsi lektuvui tektu nusileist pasipildyt. su elektra galima skraidyt istisai - isvis nenusileidziant. cia kaip tik su kuro pristatymu yra problema. reikalinga pastoviai palaikoma transportavimo logistika iki atkampiausiu vietu. elektros gaminimo iranga is esmes uztenka nugabent ar nusipirkt tik viena karta - ir tos elektros nebeturesi kur det. pvz dabar elektra kaupiancios sistemos is atsinaujincia saltiniu faktiskai pasivijo savikaina elektros atvedimo iki atokiu vietu kastus is paskirstymo tinklu. cia irgi uzvirs konkurencija. centralizuoti elektros tinklai gali pradet po biski byret. ypac visokios atokios ir atkampios atsakos (kaimams ir provincijai bus ragas, centralizacijos sanaudos augs ) bet sita ateitis - tik jei bus patikimas kaupiantis komponentas -akumas. taigi cia dar reikia padirbet... bet jei sita parametra kazkas iveiks - akumu ilgamziskuma - visi vdv variklia is esmes atsidurs siukslyne. tik ant sito parametro gal tekaba vdv kaip technologija jei atsiras labai ilgaamzis akumas - tai faktiskai net vandenilio deginimo technologijas palaidos pasidarys nesvarbu, net ir kad jos ten visiskai ekologiskos .
Benediktas 2019-10-21 07:48
Kokioj čia mažoj saloj elektros nėra?
DaveDeivax 2019-10-21 08:52
Elektrėnų mariose kelios salos ir bent vienoj tikrai nėr elektros, reik akumą plukdytis.
HardAxe 2019-10-21 09:59
Jo niekas nedegina. Geriau vadink tai "vandenilio baterijom"
sub 2019-10-21 15:00
Mazda paskutiniu metu kaip įkyrus pardavimų vadybininkas, nori įkišti savo produktą, kurio niekas nenori.
mch0lic 2019-10-21 15:42
Viskas su elektromobiliais gražu ant popieriaus, bet... Gryžtant prie mazdos, tiek dyzelis, tiek benzinas niekur nedigs. Azija, afrika, lotynų/pietų amerika - pirkėjų bus. Didesnė problema kylančios kainos. Nauja Mazda 3 - 22k EUR, tubūt nesuklysiu sakydamas, kad kokiais 4-5k EUR daugiau nei ankstensės kartos bazinė versija. Tokiais kainų šuoliai tuoj elektromobiliai bus pigesni nei VDV. Iš vienos pusės norėčiau ir pats pirkt elektromobilį, iš kitos pusės, yra baimė, kad tas automobilis bus kaip bet kuris naujas apple produktas - atrodo gražiai, bet niekas neremontuojama, komponentai nekeičiami, viskas suklijuota ir jei kažkas sugedo pirk naują.
HDi 2019-10-21 16:12
O jūs skaitėt straipsnį, ar tik clickbaitinę antraštę? Mazda nesako kad negamins elektromobilių, priešingai kitais metais ir savo pristatys, bet neapleidžia ir VDV, kaip kad kiti garsiai skalambija, ir aš pilnai suprantu juos, jei neša pelną ir dar įmanoma kažką išspaust iš to, tai kodėl gi ne? Viską sutelkt tik į elektromobilius ir man atrodo kvaila, kaip investavimas be diversifikacijos.
Ar_as? 2019-10-21 16:20
keli momentai: Didžiausi naujų automobilių pirkėjai perka juos veiklos nuoma (lt dažnai maišoma su lizingu, išperkamąja nuoma), t.y. gamintojas/jo atstovas po garantinio laikotarpio (dažniausiai 5 m. fiziniam asmenim, 3 metai juridiniam) gauna automobilį/elektromobilį atgal. Kodėl (tūlam lietuviui žodis nuoma kelia lengvas konvulsijas ir epilepsijos priepuolius)? a) Juridiniai asmenys nenori įšaldyti tokių didelių sumų, jos turi "suktis" versle; b) Juridiniai asmenys yra pasirengę permokėti tam, kad turėtų aiškias fiksuotas išlaidas (jokių "ups, subyrėjo greičių dėžė, reikia sąskaitos, tai iš jūsų xxx eur"); c) Fiziniai asmenys irgi naudoja a) (mieliau nusipirksiu vieno kambario butą Kaune ir iš jo nuomos pajamų dengsiu veiklos nuomą, o ne sukišiu santaupas į auto) ir b) (plius dar dažnai neturi nei laiko nei noro lakstyti po šrotus, garažiukus ir bendrauti su tuo, kas ten tarpsta); d) Būtent, tokiu būdu gamintojas prisiima riziką, ar bus po 5 metų akumų, detalių ir ar kasnors norės dar tą daiktą pirkti (jei nenorės/nebus - irgi ne tragedija, keliaus tiesiai į perdirbimą).
Benediktas 2019-10-21 17:20
Taik kam ten tada automobilio? Ten net negyvenama vieta reiškias.
immortallt 2019-10-21 21:02
mch0lic, o kuo nors nesiskundžiama? Skundžiasi, kad Prius baterijų nėra pirkti, bet Prius kainos užlaužtos. Elektromobilių kainos nukrenta, nebent be akumo parduoda.
mch0lic 2019-10-22 17:08
Matai, yra skirtumas, elektromobilį bandoma parduot kaip mažiau judančių dalių turintį daigtą, kuriam nereikia tiek aptarnavimo, tepalų keitimo t.t. Iš čia kyla klausimas, kodėl kaip vartojas turiu mokėt po 150-200eur už padangų paspardimą ir software update'o sudiegimą kasmetinio aptarnavimo metu? Tuo labiau, kad programinę įgrangą galima diegt OTA (over the air). Čia ir atsiranda vartotojų nepasitenkinimas. Nežinau apie kurį Prius kalbi, bet aš nemanau kad jų kainos užlauštos, visos toyota'os išlaiko kainą gan neblogai, Prius kaina gal kažkiek aukštesnė dėl didesnės paklausos tarp taksistų ar pavežėjų (lietuvoje)? Elektromobilių kainų kritimo dar nematėm ir manau dar bent 3-5 metus nematysim, bet... yra toks Nissan Leaf, kurio vertė krinta labai stipriai dėl greito akumuliatoriaus nusidevėjimo. Aš manau, kad net jeigu ir akumulatorius nenusidevės taip greit kaip Leaf'e, žmonės nebus linkę perpirkinėt 5, 7, 10 ar 15 metų elektromobilio ko pasekoje nuvertėjimas tik pagreitės. Čia mano asmeninė nuomonė žiūrint į tai kas vyksta su hibridais ir jų akumuliatoriais šalyje kur nauji/mažai naudoti hibridai labai populiarūs gerą dešimtmetį dėl mokestinių lengvatų, tačiau 7-10 metų hibridai absoliučiai nepaklausūs.
immortallt 2019-10-22 22:04
Na su elektromobiliais, Tesla ir pradžioje kas 15k km į servisą kvietėsi, dabar berods prailgino. Nori stebėti iš arčiau kaip dėvisi, o kai nori inovatyvius dalykus pirkti - tenka susimokėti. OTA diegti gali kažkas daugiau be Tesla? Prieš metus kai žiūrinėjau dėvėtų prius kainas, tai jų kaina mažėja daug lėčiau nei kitų Toyota automobilių. Ir jų paklausa tarp taksistų ne tik Letuvoje didelė Su elektromobilių nuvertėjimu, viskas priklausys nuo to, kaip greitai vystysis akumuliatorių atnaujinimo, naujų akumuliatorių pardavimo rinka ir senų akumuliatorių supirkimas. Ir aišku, kaip kiekvienas gamintojas sugebės tą akumuliatorių pagaminti, kad nebūtų kaip su Leaf'u. Jei akumas per 500k km praras 20% talpos, daugumai vis tiek tokio nuvažiuojamo atstumo pakanka. O kai tokio automobilio išlaikymas beveik niekas nekainuoja, tai būtų karšta bandelė su kokia 300k km tikra rida.