Tyrėjai atskleidė kodėl „Uber“ autonominis automobilis nieko nedarė savo kelyje pastebėjęs moterį ir taip sukėlė mirtiną avariją: detali įvykių chronologija parodė sisteminę klaidą - be šio tyrimo avarijų būtų buvę šimtai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Xdmin 2019-11-10 10:59
Taksi ar autonominiai automobiliai ir yra tas atsakymas. Paciam ipirkti toki automobili per brangu, bet ir prasmes nera. Issinuomuoti toki automobili 15minuciu iki darbo brangu nebus. Gal net bus kokie abonimentai ar kas nors panasaus.
diedukas 2019-11-10 12:43
Del paskutines pastraipos : yra ir gyvenanciu giliam uzkampi , ekstra situacija reikia kazkur nuvykt , kol dasibels iki taves gal ir vaziuot jau niekur nereiks . Iskur tas isitikinimas kad bus pigu ??? Vazineji kasdien su taxi i darba ? Pats juk rasai kad isigyt toki auto per brangu ( kaina auto ) , eksplotacija ir netikiu kad bus pigiau negu dabartiniu . Ta visa vairuojancia elektronika reiks tikrai dazniau tikrint negu TA kas 2 metai ir pamaitint reks papildomai . Pazystu vaziuojancius i darba po 1 virs 20km , atvaryt auto iki klijento ir nuvezt ji iki darbo ,o vakare vel tas pats tik atvirkstine tavarka jau 2 kartus daugiau km . Kokiu stebuklu bus pigiau ??? Kas gali paneigti kad nepasuksim Kinijos keliu kur pilieciai skirstomi i lojalius valdziai ir ne . Neitiksi paprasciausiai tau net nesius i iskvietima autonominio auto . Ir ka tu i padanga ikasi ?
AAA000 2019-11-10 14:50
ten ne vairuotoja buvo, o tipo keleive-stebetoja. esant reikalui turinti sustabdyt ten kazka. vairuot jai nebuvo uzkrauta funkcijos. tik sureguot jei autopilotas uzstrigs. ir ji paleist is naujo. kazkas tokio - jei gerai supratau. vairavo ten butent testitinis autopilotas. o pas tave yra asistentai. pagalbine iranga vairuotojui. jie neturi autopiloto lygio. man teko vaziuot kur asistentai autopiloto lygio - pilnai vairuoja. bet iskart pradeda rekaut - jei rankas arti vairo nelaikai. gali net neliest pacio vairo - bet turi mazdaug 2-3cm atstumu laikyt. kitaip pradeda rekaut, o paskui stabdo masina. dafiga ten funkciju. gali derint atstumo laikymasi, reakcijos greiti (pagreicius), greicio laikymasi, gali judet sraute arba vytis, posukiu staiguma, sekima pagal linijas ir ten dar dafiga visko. didelio laipsnio hybridas. valdosi per elektrine dali kaip supratau. cia raso - kad autopilotai tipo "laikysis" taisykliu man tai juokinga tokios fantazijos - nes ten tuose asistentuose greicio apribojimu nebuvo. ir stilius vaziavimo jei maksimaliai agresyvus tai realiai net baisu taip vaziuot programa nulaust manau tikrai problemu nebus. cia jau vien sitoje dalyje kontrole turi but vos ne kas dien i kelia islendant prakalibruot manau butina butu - jei masiskai autopilotai bus diegiami.
Senjoras 2019-11-10 15:22
Vienaip ar kitaip, cia tik laiko klausimas, kuomet autopilotai visiskai isstums vairuotojus. Pries 50 metu tai isvis atrode kaip fantazija.
vanduo4 2019-11-10 16:00
Būtent tu nieko nesupratai. Emocijos valdo, kritiškumo nulis.
Xdmin 2019-11-10 16:13
Automobiliu gali buti daug ir ju buti visur, kaip City Bee dabar, eini ieskoti arciausiai esancio o ne is kito miesto. Taksi irgi iki taves nevaziuoja valanda laiko, atvaziuoja arciausiai esantis. Isimtis yra, jei gyveni kokiam vienkiemy toli nuo civilizacijos, tai tuomet ir nereikia ir noreti civilizacijos patogumu gauti.
diedukas 2019-11-10 17:17
Kur yra parasyta kad salia autonominiu bus galima turet iprasta auto ??? Tai seniau istatymus iskaldavo ant akmens ir jie galiodavo simtmecius . Sutinku kad tai galios kol ju ne privis , o paskui vagies ir prostitutes hibridai nubalsuos kai jiems pasakys didysis verslas . Galima butu ir padiskutuot kas cia prie ko taikosi . Skaiciuojam : nebutinai naujas auto , tu ir vairuotojas ir is dalies priziurintis , t.y. auto kaina , kuras , dalys , draudimas , remontas , TA . Viska sudedi ir padalini is nuvaziuotu km. , - likutine verte . Tu ji dar gali parduot srotui . Autonominis : auto tikrai bus bet kuriuo atveju brangesnis uz 1 varianta . Cia kaip viskas ir tas pats su islaidom + imones pelnas . Del papildomo pamaitinimo - turejau omeni elektonikai reiks papildomai el. energijos . Tai imone sudes visas sias islaidas ir tu turesi apmoket kad jie dar is to ir uzsidirbtu .Kokie dar vienkiemiai ? Maza dar Lietuvoj miesteliu ar baznytkaimiu nutolusiu virs 20 km nuo miestu ?
Talkatif 2019-11-11 20:20
„elektonikai reiks papildomai el. energijos” - stipru! Berniukai, jūs visai nesiorientuojat, kiek kainuoja darbuotoją pasamdyt. Ypač vairuotoją. Ne alchašą kokį, bet normaliai ariantį. Jau neskaitant, kad surast tokių tampa neįmanoma. Autonominis transportas bet kaip bus pigiau. Net jei ir iš kaimo glūdumos teks atvežti. Tai ne vien automobiliai, o visa technika ant ratų. Jei tai neatsidurs monopolyje, važinėjimas taps pigesnis nei išlaikyt nudrožtą pasatą ant dujų ar vogto dyzelio.
AAA000 2019-11-11 21:50
nemanau. pigu yra kai pvz pereinama ant elektros saltinio vietoj kuro. tu gali susipirkt iranga ir gamintis elektra. pvz is saules. naftos tu negali siurbtis kieme - vadinas tau kazkas konktroliuos naftos tiekima ir knis prota. o saules taip lengvai neuztemdys. ar ten kokio vejo is atsinaujinanciu nemokamai. kas liecia vairuotoja ir vairavimo paslauga. pigiau yra manau padaryt supaprastinta vairavima, kad net visiski idiotai sugebetu saugiai valdyt automobili. negu tiekt taksi paslaugas. net ir autonomiskai - be vairuotojo. as manau privaciam sektoriui geriausias variantas asmeninis automobilis (ar bet kokia ASMENINE priemone leidzianti keliaut). istobulinta tiek, kad net vaikas galetu naudotis. saugiai ir paprastai. dabartiniai autopilotai to niekaip neduos. cia manau galbut reiketu kurt kazka tokio, kaip pvz elektromagnetinis kelias ir automatizuotas energijos skirstymas-padavimas. ir visur - kur reikia pravaziuot didesni nei kokie 2-3km atstuma - galima butu daryt tokio kelio atkarpas. apsaugotas tiek - kad i jas niekas nepatektu - nei pasaliniai zmones, nei zverys. o tarp tokiu keliu palikt jau tik leta vaziavima - greiciais nevirsijanciais kokiu 30km/h ir kur pesciojo virsenybe nekvestionuojama. jei jis nusprestu miegot galveje - visi ta turetu gerbt ir ji apvaziuot va i tai turetu but orientuoja keliu infrastruktura. ------- verslas ir jo poreikiai - visai kitas reikalas. ten autopilotai is esmes robotizavimas. ten aisku atsipirks. bet cia atskiras nisinis sektorius. visuomene nera kazkokia verslininku grupele. ir neturetu aukotis kaip kokie vergai del verslo interesu. svarbiausias interesas visuomenei yra keliaut saugiai, greitai, pigiai, nepriklausomai nuo aplinkybiu. ir tai svarbiau uz vairuotojo darbo vietos kazkoki atsipirkima verslui. cia verslas turi taikytis prie visuomenes poreikio, but reguliuojamas ar ribojamas, o ne atvirksciai. tie kur galvoja kad atvirksciai - vergo mentaliteta tegu pasigydo pirma ------- dabar autopilotai i monopoli krypsta. vien tas centralizuotas softo atnaujinimas - is tokiu monopoliu. cia galimu pigumu net nekvepia. cia isvis mokesi uz kvepuojama ora, kad i automobili ilipai... iki tokio lygio gali nusirist. tuoj nusipirkt net nebegalesi - tik "nuomot" uz palukanas. is esmes cia vergovine sistema, kai tau apriboja pasirinkima. aciu - man tokiu nereik man is autopilotavimo reik kazko panasaus kaip pvz autonavigacija. persiputi atnaujinimus kas keli metai uz valandini uzdarbi ir naudoji sau. va cia yra pigu. autopilotas manau turi but panasiam kainos lygyje. nu gal 2-3x brangiau - bet ne daugiau ir kistis i visas pardavinejamas masinas. pvz per kokia ateities standartizuota "USB type optical" jungti va taip as isivaizduoju pakankamo lygio autopilota. turi judejimo priemone ir ten sakykim 10 versiju skirtingu gamintoju autopilotu prisiinstaliaves. ir keitineji pagal reikala - kaip kokias radijo stotis. ka nors panasaus jau pardavineja? ir pagalvok - i kur dabar visa tai krypsta? net Muskelis jau svaigsta - kad reikia istatymus asmeniskai jo gaminamam sudui apsaugot isleist, nes "kitaip neveiks" gerai
Xdmin 2019-11-11 22:39
AAA000, tu nori pirkti automobili, ir ji naudoti kelias valandas per diena, vietoje to, kad galetum issinuomuoti ji trumpam laikui ir nebesirupinti juo daugiau, o automobilis tuo metu jau kita zmogu aptarnauja. Is pat pradziu tai nebus super pigu, nes nauji automobiliai kainuoja daug, kaip ir CityBee nera pigiau uz nuosava automobili, bet laikui begant atpigs. Be to tikrai bus apsai, kurie sugebes sujungti kelis keliaujancius ir sukisti i viena automobili, ir padarys kaip marsrutinius taksi su asmeniniais marsrutais, sita dalis gali labai numusti keliones kaina.
AAA000 2019-11-11 22:50
as noriu pigiai keliaut, greitai keliaut, keliaut bet kuriuo laiko momentu, keliaut komfortiskai ir keliaut be kontroles. viso rinkinio kartu. o ne vieno parametro. tu labai prisirises prie stereotipu. tai ka tu siulai - is esmes viesasis transportas kazkoks. su siektiek praplestom funkcijom. jei buciau vista (turiu minty egzistuot su maza veiklos ivairove) ir gyvenciau laktoje (turiu minty egzistuot siaurai apribotoj veiklos zonoj) - tada gal ir galvociau kaip tu