Jau po kelių metų skraidysime su „Uber“: CES parodoje paaiškėjo, ką gamina „Hyundai“ pagal specialų užsakymą (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2020-01-09 13:38
Too cool to be truth!!!
HardAxe 2020-01-09 14:59
tai šitie bus autonominiai, no problem. kodėl normaliem ištestuotiem supersaugiem komerciniam laineriam privalomi bent du pilotai, nepaisant to, kad galėtų irgi autonomiškai skraidyti be problemų.
irmastnt 2020-01-09 16:32
Situ naudojimas turetu but suteiktas tik keletui istaigu tokiu kaip ligonines, gelbejimo tarnybos. Visiem kitiem turetu buti irgi prieinamas, bet tik susimokant atitinkama garso tarsos mokesti nustatoma pagal visu tos vietoves zmoniu sutarima kuriose jie skraidys
SaMaras 2020-01-09 22:58
Ir kodėl gi čia yra skraidantis automobilis, o ne orlaivis?
AAA000 2020-01-09 23:16
cia skraidina tik kelis, o ne simta tiketinu lavonu net jei 20 tokiu nukris - auku bus maziau nei is vieno komercinio lektuvo. taip pat sitie gali turet pvz automatini parasiuta - nes atstumai mazi. komerciniai lektuvai neturi normalios saugumo irangos. nei individualios. nei bendros. is esmes - skraidantis karstas, paremtas tik ant grieztos kontroles net planiruot nebegali - ka galedavo senesnieji lektuvai. tikesimes pralaus gal skraidymo monopoli. cia puiki naujiena. jei tokie isplistu - labiau valdzia atsiknistu gal nuo zemes transporto. nes jau isvis nebeimanoma be suknistu reguliavimu ir suvarzymu keliaut normaliai motorizuotom priemonem.
laimius 2020-01-12 22:56
Nėra šansų, kad paleis. Dėl reguliavimo, trasų, saugumo nesutars. Dar triukšmas. O jei plėšimai, terorizmas ar dar kas - reikia daugiau policijos sraigtasparnių ar apache naudoti? Tad nelabai realu atrodo kad greit būtu
AAA000 2020-01-13 00:04
kaip nekeista - elektriniai varikliai gana tylus. aukstesnis vibraciju daznis ir girdisi zvimbimas tik jei labai arti. tu girdesi nebent kai pakyla ir kai leidziasi. skrendanciu - ne. trasu jiem nereikia - nes cia ne lektuvai, kur tegali tiesiai skrist. cia gali but zenkliai didesnis tankumas mazoj erdvej. manau bus ten kokia nors automatizuota atstumo palaikymo sistema. koks nors standartas. ir to bus sociai.
HardAxe 2020-01-13 01:25
Niekada neskraidysim visi orlaiviais, gana čia svaigt. Gal kokį vieną maršrutą atidarys per upę perkelt, bet tuo ir pasibaigs. 1. saugumas. Kristi iš 50 metrų - bėda. Parašiutui - per žemai. 2. Oro kontrolė. Piloto licenzija tai ne vairuotojo pažymėjimas. Šitam daiktui reikės bent jau kažko tokio, kaip motorizuotai skraidyklei. 3. Energijos sąnaudos. Kabėti ore kainuoja energijos. Efektyvumas niekada nesieks mašinų. Nebent džiunglėse. 4. Trafficas. Viena kita skraidyklė - kaip ir vienas kitas kelių erelis. Nieko blogo. Bet jeigų visi persėstų ir pradėtų skraidyti... danguje tikrai neužteks vietos normaliam eismui. Jei kažkas tikisi skraidyti visokiais uberiais daugiau nei šiandien įmanoma sraigtasparniais ar skraidyklėm, pagalvokit apie būsimą trafficą: https://www.youtube.com/watch?v=ufK2XRGUjuc
who 2020-02-13 20:59
Anksčiau ar vėliau tai įvyks. Licenzijos nereiks, nes nebūsite vairuotoju, užteks suvesti keliones tikslą, skraidyklė pakils ten kur leistina ir sinchronizuosis į bendrą srautą. Sveiki atvykę į ateitį Žinoma, dar ne vienų metų darbas laukia, o dešimtmečių, reikės pritaikyti infrastruktūrą, kelius, standartus, bet viskas realu.