Elektrinis „Tesla Semi“ sunkvežimis atkeliauja – skelbiama nauja pasirodymo data, unikalus net 1 MW įkrovimo standartas ir bandymų rezultatai, po kurių teigiama, jog „Tesla Semi ir toliau mus stebina“  (6)

„Tesla“ atnaujino informaciją apie elektrinį sunkvežimį „Tesla Semi“. Aiškėja naujos sunkvežimio bandymo programos detalės, siekis dar labiau pagerinti „Tesla Semi“ ir pakitusi sunkvežimių pasirodymo rinkoje data.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Elektrinis „Tesla Semi“ sunkvežimis pirmą kartą pristatytas buvo 2017-aisiais metais ir tąkart buvo planuojama, kad rinkoje jis pasirodys 2019-aisiais.

Tačiau, „Tesla Semi“ programos vadovas Jerome’as Guillen’as, praėjusiais metais paklaustas apie elektrinio sunkvežimio gamybos perspektyvas teigė, kad šiais (2019) metais „Tesla Semi“ dar nebus pradėtas gaminti, nors ir neslėpė optimizmo.

„Mes jo gamybą pradėsime kitais metais [2020]. Mes esame labai laimingi, kad iki šiol elektrinio sunkvežimio programa juda itin greitai. Ir taip, manau, kad stebėtinai sėkmingai.“

Vėliau „Tesla“ dar pridūrė planuojanti 2020-aisiais pradėti „riboto kiekio Tesla Semi sunkvežimių gamybą“.

„Tesla Semi“ gamybos vėlavimas vyksta nepaisant to, kad „Tesla“ jau surinko tūkstančius išankstinių elektrinio sunkvežimio rezervacijų, už kurias pirkėjai iš anksto sumokėjo 5 000 – 20 000 JAV dolerių.

Kai kurie tų išankstinių rezervacijų turėtojai praneša gavę laišką iš „Tesla“, kuriame paaiškinama situacija ir tolesni kompanijos veiksmai dėl „Tesla Semi“.

„Tesla“ rašo:

„Sveikinimai dar kartą iš Tesla Truck Team! Tik ką užbaigėme puikius metus, per kuriuos pasiekėme rekordinį automobilių gamybos bei pristatymo rezultatą, GAAP pelningumą, anksčiau laiko užbaigėme Šanchajaus Gigafactory 3, pristatėme naujus saulės [stogo dangos] ir energijos [kaupimo] produktus bei patvirtinome, kad laikomės plano, į kurį įeina antroje 2020-ųjų metų pusėje pagaminti ribotą Tesla Semi kiekį.“

Taigi, turime patvirtinimą, kad „Tesla“ planuoja šiais metais pradėti „Tesla Semi“ gamybą.

O štai ką „Tesla“ sako apie elektrinio sunkvežimio bandymo programą:

„Per pastaruosius keletą mėnesių mes ir toliau tęsėme sunkvežimių bandymus realiomis sąlygomis. Taip pat išbandėme sunkvežimių atsparumą prastoms kelių sąlygoms. Naudodami ant transporto priemonės [Tesla Semi] pritvirtintus daviklius, surinkome duomenis, kad įsitikintume, jog mūsų sunkvežimiai gali atlaikyti labai prastus kelius.

Fremonte (Kalifornijos valstija, JAV) esančioje mūsų bandymų bazėje sunkvežimiai pateko į daug energijos reikalaujančias ir specifines situacijas, tokias kaip: smūgis į šaligatvius, įvažiavimas į kelyje esančias duobes ir kitas sudėtingas situacijas, patvirtinančias, jog mūsų sunkvežimis yra pajėgus susidoroti su realiomis grėsmėmis.

Mūsų bandoma transporto priemonė [Tesla Semi] iki šiol puikiai atlaikė visus bandymus ir toliau mus stebina.

Be realias sąlygas atitinkančių bandymų, mes taip pat sėkmingai įvykdėme keletą svarbių inžinerinių sprendimų.“

Jau anksčiau Elonas Muskas yra teigęs, kad „Tesla Semi“ bandymų metu inžinieriai atrado galimybių padidinti elektrinio sunkvežimio nuvažiuojamą atstumą. Ir vienu įkrovimus jis gali nuvažiuoti iki 965 km.

Šiame „Tesla“ laiške pakartojama, kad jie patobulino „Tesla Semi“, tačiau detalesnę informaciją sužinosime tik kitąmet.

Kompanija dar priduria, kad „Tesla“ gerbėjai Š. Amerikoje gali netrukus sulaukti progos pažvelgti į kelyje važiuojančius „Tesla Semi“. Netrukus bus pradėta žiemos bandymų programa:

„Jau rengiamasi kelių savaičių trukmės žiemos bandymams, kad būtų galima patvirtinti sunkvežimių efektyvumą šaltuoju metų laiku ir esant mažoms traukos sąlygoms.

Džiaugiamės galėsiantys su jumis pasidalyti žiemos bandymų rezultatais, nes galėsime pabrėžti svarbiausius elektrinės traukos ir variklio valdymo pranašumus, kurių negali suteikti joks dyzelinis variklis.“

„Tesla“ savo laiške paminėjo dirbanti prie naujo, elektrinių sunkvežimių įkrovimo standarto:

„Per pastaruosius dvejus metus mes aktyviai bendradarbiaujame su CharIN – pramonės darbo grupe, atstovaujančia originalios įrangos gamintojams, klientams ir įkrovimo įrangos tiekėjams.

CharIN siekia apibrėžti sunkiųjų elektrinių transporto priemonių įkrovimo standartą, o mes dalinamės savo patirtimi, kurdami greitojo įkrovimo sprendimus drauge su CharIN suinteresuotomis šalims.

Tikimės, kad per ateinančius mėnesius galėsime pasidalinti gerais bendradarbiavimo rezultatais – būkite budrūs!“

Praėjusiais metais buvo pranešama, kad „Tesla“ drauge su „CharIN“ siekia sukurti savo, daugiau nei 1 MW galios įkrovimo standartą, kuris būtų skirtas specialiai elektriniams sunkvežimiams.

Dar įdomu yra tai, jog iki šiol nėra žinoma, kur gi bus gaminami šie elektriniai sunkvežimiai. Tačiau panašu, kad šiais metais apie „Tesla Semi“ išgirsime dar ne vieną naujieną.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(68)
(8)
(60)

Komentarai (6)