Štai kas pataisys „Boeing“ reputaciją – tik ką į orą pakilo naujasis keleivinis „Boeing-777X“ ir užsakymai jau plaukia (skrydžio Video)  ()

Šį šeštadienį į orą pakilo naujasis „Boeing-777X“ lėktuvas. Tai buvo pirmasis lėktuvo, galinčio pasigirti didžiausiais ir efektyviausiais reaktyviniais varikliais, skrydis. Naujasis modelis yra ypač įspūdingas ir dėl savo užlenkiamų sparnų bei turi daugybę kitų privalumų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Naujasis Boeing-777X bus didžiausias ir efektyviausias dviejų reaktyvinių variklių lėktuvas pasaulyje.

Dėl naujų proveržių aerodinamikoje ir varikliuose, Boeing-777X sunaudos 10 proc. mažiau degalų, išmes mažiau oro teršalų bei tais pačiais 10 proc. bus mažesnės eksploatavimo išlaidos, palyginus su konkurentais“, - teigia „Boeing“.

Skamba labai gerai. O kam gi yra skirti sulankstomi sparnai?

Taip, „Boeing-777X“ lėktuvas turi sparnus, su užlenkiamais galais. Skrydžio metu jų mojis siekia 71,75 metrus, o nusileidus ant žemės – sparnų galus galima užlenkti (pastatyti statmenai į viršų aut. past.) ir taip mojis sutrumpėja iki 64,82 m.

Kodėl naujasis „Boeing 777X“ turės užlenkiamus sparnų galus, kai daug didesnis „Airbus A380“ tokių neturi?

Tai yra labai praktiškas ir gerai „Boeing“ kompanijos apgalvotas sprendimas.

Dėka jo, „Boeing-777X“ lėktuvas taps kompaktiškesnis ir atitiks daugelio pasaulinių oro uostų reikalavimus.

Štai ir dabartiniai „777“ atitinka vadinamuosius „Code E“ oro uostų reikalavimus, pagal kuriuos priskiriami terminalai, stovėjimo vietos, riedėjimo takai.

Kai „777X“ užlenks savo sparnus, jo sparnų mojis susitrauks iki 64,82 metrų – pagal šį rodiklį jis taps identišku senosioms ilgų skrydžių „777“ versijoms.

„Boeing-777X“ taip pat bus dviejų modelių: „777-8“ ir „777-9“.

Abu modeliai turės po du „General Electric GE9X“ reaktyvinius variklius, didesnius langus, erdvesnes kabinas, ir atitinkamai galės nuskristi 16 170 ir 13 500 kilometrų, gabenti 384 ir 426 keleivius bei kainuos 410,2 ir 442,2 mln. JAV dolerių.

Ir nors „Boeing-777X“ vis dar laukia leidimų iš Federalinės aviacijos administracijos ir kitų aviacijos įstaigų visame pasaulyje, tačiau užsakymai jau plaukia.

Jau užsakymus pateikė aštuonios oro linijų bendrovės, įskaitant „British Airways“, „Cathay pacific“, Emirates“, „Lufthansa“ ir „Singapore Airlines“.

Tai yra geros žinios „Boeing“ kompanija, bandančiai pataisyti savo reputaciją po dviejų „737 Max“ aviakatastrofų, 346 žuvusių žmonių ir vis dėl šių įvykių iškylančių naujų nemalonių detalių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(44)
(4)
(40)

Komentarai ()