Unikalus ZAZ pikapas: kaip tokį pagamino, jei variklis ir bagažinė gale?  (5)

Vyresni skaitytojai tikrai prisimena „zapukus“ – kompatiškus ukrainiečių gamybos automobilius, turėjusius gale montuojamus ir oru aušinamus V tipo karbiuratorinius variklis, nepriklausomą visų keturių ratų pakabą bei autonominį benzininį salono šildytuvą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Gatvėse tekdavo matyti sedanus arba „hečbekus“, o štai vidiniam naudojimu Zaporožės gamykla iš brokuotų modelių kurį laiką gamino… pikapus, rašo trucker.

Vėliau buvo nuspręsta, kad modelis gali būti paklausus, tad 1990 m. prasidėjo serijinė ZAZ 968 MP gamyba. Gamybos procesas nebuvo sudėtingas – standartinis ZAZ 968M modelis neteko dalies stogo ir galinių sėdimų vietų, vietoje kurių buvo sumontuota krovininė platforma.

Faktiškai tai buvo vienintelis skirtumas, nes varė pikapus tie patys V tipo benzininiai 1,2 l ir 45 AG varikliukai, veikiantys poroje su 4 pavarų MPD.

Nors automobiliukas atrodė įdomiai, netrukus paaiškėjo, kad dėl gale montuojamo variklio negalima padidinti krovinių skyriaus, o atveriamo galinio borto nebuvimas apsunkino pakrovimą ir iškrovimą.

Įvertinus visus šiuos trūkumus, 1994 m., pagaminus apie 2 500 automobilių, ZAZ pikapų gamyba buvo nutraukta.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(13)
(2)
(11)

Komentarai (5)