Riba tarp kompiuterinio žaidimo ir realybės išnyko – štai ką sugeba naujausios kartos žaidimų variklis su dar tik pasirodysiančia „PlayStation 5“ konsole (Video)  (17)

Jei iki šiol atrodė, kad dabartiniai žaidimai mažai kuo skiriasi nuo realybės – tai „Unreal Engine 5“ tiesiog „nuneša stogą“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Dabar egzistuojantis ketvirtos kartos žaidimų variklis – „Unreal Engine 4“ – yra atsakingas už daugybės rinkoje esančių žaidimų grafiką, fiziką, apšvietimą, garsą, animaciją, dirbtinį intelektą ir t.t.

Žaidimų variklio kūrėjai leidžia savo kūriniu naudotis visiems žaidimų kūrėjams. Žinoma, už tai jie gauna 5 proc. pajamų, kurias sugeneruoja ant jų variklio sukurtas žaidimas.

Visi nori geriausio ir užtenka vien pasakyti, kad ant „Unreal Engine 4“ yra pastatyti tokie žaidimai, kaip „Fortnite“, „PlayerUnknown's Battlegrounds“, „Star Wars Jedi: Fallen Order“, „Batman: Arkham“ ir daugelis kitų „Windows“, „PlayStation 4“, „Xbox One“, „Nintendo Switch“ ir mobiliosiose platformose esančių žaidimų.

Taip, supratote teisingai. „Unreal Engine 4“ yra būtent tai, dėl ko galime mėgautis nuostabios kokybės žaidimais.

Ir jei iki šiol atrodė, kad dabartiniai žaidimai mažai kuo skiriasi nuo realybės. Ypač grafikos atžvilgiu. Tai „Unreal Engine 5“ tiesiog „nuneša stogą“.

„Unreal Engine 5“ sukūrė „Epic Games“ kompanija ir išleido labai įdomų vaizdo įrašą, kuriame pademonstruoja ką naujasis žaidimų variklis sugeba.

„Lumen in the Land of Nanite“ demo versija išbandoma su dar tik pasirodysiančia naujausia „PlayStation 5“ žaidimų konsole.

Kompanija tvirtina, kad 5-os kartos žaidimų variklis leidžia pasiekti tokį detalumą, kad žaidimas praktiškai prilygsta realybei. Ir tokiais nuostabiais žaidimais galėsime mėgautis ant naujausių „PlayStation“ bei „Xbox“ žaidimų konsolių ir ne tik.

„Epic Games“ kompanija išvardija daugybę naujovių, tačiau itin pabrėžia dvi esmines:

  • „Nanite virtualizuota mikropoligono geometrija“ leidžia žaidimų kūrėjams sukurti tokį vaizdą, „kurį sudaro šimtai milijonų ar milijardai daugiakampių“ ir jį tiesiogiai importuoti į „Unreal Engine“;
  • „Lumen“ kūrėjams siūlo „visiškai dinamišką apšvietimo sprendimą, kuris iškart reaguoja į scenos ir šviesos pokyčius“. Tai reiškia, kad atskiri šviesos spinduliai gali daug kartų atšokti nuo paviršių, sukurdami „netiesioginius atspindžius didžiulėje, detalioje aplinkoje. Skalėje nuo milimetrų iki kilometrų.“

„Epic Games“ kompanija tvirtina, kad ant naujojo žaidimo variklio kurtus žaidimus palaikys tiek dabartinės, tiek ir naujos kartos žaidimų konsolės bei asmeniniai kompiuteriai, „Mac“ taip pat, bei „iOS“ ir „Android“ įrenginiai.

O dabar visus darbus padėkite į šalį, pasileiskite šį vaizdo įrašą – būtinai per visą įrenginio ekraną ir geriausia kuo didesnį – ir tiesiog mėgaukitės:

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(110)
(10)
(100)

Komentarai (17)