Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė? Kaip išsirinkti, kad vėliau netektų gailėtis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sauliuxas 2020-08-21 09:44
Kalbant apie sanaudas tai padalinio vadovas biski atsilikes nuo technologiju kokia 20 metu nes kai kurie nauji automobiliai su automatinemis dezemis jau turi po 9pavaras,o mechanikines max 6 tai kur geresne ekonomija...
Omikron 2020-08-21 11:35
Ir kas is tu 9 pavaru? Modernus varikliai turi platu diapazona kuriame yra efektyvus ir su tiesioginiu ipurskimu labiau kuro sanaudos priklauso nuo apkrovos nei nuo sukiu. Tos 9 pavaros papildomas svoris kuri sukti turi pastoviai. Daugiau pavaru reikdavo seniem motoram kurie efektyvus 500rpm ruoze, o dabar su turbinom ziurek beveik pastovus sukimo momentas apima 1500rpm, Tai at tu vaziuosiu ant 1900rpm ar 2200rpm nebus tokio didelio skirtumo
Arunas1948 2020-08-21 12:02
Elementaru, jeigu suges mechanine pavaru deze, pigiai pakeisi o su automatine turesi problemu ir brangiu.
kukulis4 2020-08-21 13:01
Nemazai vazineju su tokiu vw amarok. 3.0TDI, 190kw 8 begiu automatas. vaziuojant 130-150km/h rpm skirtumas tarp 6tos ir 8tos pavaros - vos ne 1000rpm. Skirtumas ar cruisini ant ~3k ar ant ~2k rpm yra didelis.
woozyy 2020-08-22 10:49
Nemaciau nei vieni straipsnio kaip su automatu nuvaziavo mazom sanaudom. O su mechaniniu maciau daug. Paskirt inis vaziavo kazkas berods su passatu 2.0 dizeliu.
HardAxe 2020-08-22 12:42
Būtų 6 bėgiai, tai 6 būtų ilgesnė. Nereikia galvoti, kad 4 bėgiu dėžė užsibaigdavo ten pat, kur baigiasi modernios dėžės 4 pavara.