Specialistai atskleidė, kaip vairuoti automobilį norint ne tik sumažinti neigiamą poveikį aplinkai, bet ir sutaupyti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sauliuxas 2020-08-18 13:32
Deja, daznas variklio uzvedinejimas trumpina starterio gyvavymo laika,o ir sanaudos uzvedinejant gaunasi didesnes nei palikus trumpam uzvesta varikli
FtBall 2020-08-18 13:58
1. Sumažint mašiną. SUV'ai, minivenai, universalai - kai pasižiūri, atrodo kas antras žmogus yra statybininkas, kurjeris ar gyvena pelkėj. 2. Sumažint greitį. Priklausomai nuo variklio dydžio, ekonomiškiausia važiuoti 60-90km/h. Su viena mašina dabar važinėjėju ~70-80km/h, tai kuro sąnaudos - juokingi 7 litrai. Su kita, važiuojant 130+ - mažiau 10 retai pavyksta. 3. Mieste nevažinėti. Vienaip ar kitaip - 3km greičiau pesčiom nueit, nei per kamščius sedėt mašinoj. Ir per kamščius kuro sąnaudos kartais ir 20 litrų viršyja.
HDi 2020-08-18 14:33
Universalai tai gal dar dzin, bet va ta miesto visureigių ir apskritai visureigių mada tai tikrai neprisideda prie ekologijos net jei ten fake visureigiai su viena varoma ašimi. Na 7 litrai prie 70-80km/h tai nėra labai juokinga. Suprantu kad kalbam apie benzinu varomą mašiną bet vistiek daug.
kestutisz 2020-08-18 15:13
Dėl 10% neverta net žaisti, gal geriau kokį akcizą sumažinkit ir vairuotojui naudos bus gerokai gerokai daugiau :) O šiaip su tais "taupymo" idiotizmais jau gamintojai užknisa - va naujas kibiras neleidžia suvisam išjungti start stop sistemos, kiekvieną kartą užvedus reikia išjunginėti. Kodėl? nes taip "ekologiška"...
FtBall 2020-08-18 16:33
Čia lyginu su kita mašina, su kuria vargiai į 10 litrų sutelpu trasoj
kukulis4 2020-08-18 17:57
Keletas momentu is mano puses: * Del SUV. Sakyciau, kad nera toks jau didelis blogis. Jeigu kalbam apie tokisu SUV kaip qq, kadjar, tiguan, sportage ir panasius, ar mazesnius, tai jie dauguma atveju netgi kompaktiskesni uz savo serijos sedanus, kas mieste aktualu, sedesena patogesne, matomumas geresnis. Svoris, kuro sanaudos labai panasios, varikliai gan dievobaimingos kubaturos. Aisku, situacija keiciasi, jei pradedam ziuret i premium klase - ale q5, q7, x'ai, range rover, tlc ir tt. * Start/stop yra gerai, kai varikli uzgesina porai minuciu prie sviesoforo, bet vaziuojant kamsty, gesinimas kas kelis metrus - knisa ir ekologijai nepadeda. * Kuro sanaudos... nu realiai nera vieno geriausio varijanto. Reikia tiesiog ziuret, kur daugiausiai vazineji ir pagal tai rinktis - mieste - elektra/hibridas, uzmiesty - dyzelis. Grynai benzinini dabar nezinau ar is viso apsimoka, nes mieste bus blogiau negu hibridas, uzmiesty blogiau negu dyzelis.
HDi 2020-08-19 12:26
Vienaip ar kitaip SUV'ų pasipriešinimo koeficientas visada didesnis nei sedanų/hečbekų. SUV'ams 0.3x jau labai gerai skaitosi, kai dabartinių sedanų pvz to pačio naujausio BMW 3 yra 0.23 o Merso A klasės sedano 0.22, tai net labai dievobaimingi varikliai bendram rezultate bus taip pat arba blogiau pagal sąnaudas.