„KLM“ bendradarbiaudami su olandų mokslininkais kuria naujo tipo lėktuvą: pristatyti išskirtinio „Skraidančio V“ projekto vaizdai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2020-09-04 00:18
Nepilotuojamas orlaivis sveria 22,5 kg ir yra 2,76 metro ilgio, turi 3,06 metro sparnų mostą. Du, 4 kilovatų galingumo, ortakiniai ventiliatoriniai elektra varomi varikliai kelia modelį į orą. Energija tiekiama iš 6 kg svorio ličio polimerų baterijos.
Benediktas 2020-09-04 00:37
Čia klaidas ištaisėte?
bahuriux 2020-09-04 00:54
Ne, norėjau pacituoti parašiau komentarą, bet tiek to nepublikuosiu, čia ne tas forumas kur būtu galima apie tai diskutuoti ir būti bent 10% suprastam. Tarkim vienu sąkiniu. OK bet per 101 metus kompanijos ir 90metų nuo pirmų sėkmingų skraidančio sparno tipo orlaivių istorijos jau senai laikas buvo tą padaryti ir keleivinėj aviacijoj.
Kyborg 2020-09-04 18:13
Šiaip iš to kas išvardinta, kuro bakai ir taip įprastai yra lėktuvų sparnuose. Tad labai keistai atrodo, nusistebėjimas, kad net jie yra sparnuose.
Paramotoras 2020-09-05 01:59
Delta sparna s viskas ok. Lonzeronas plius nerviuros. O kaip sita zveri padaryti atsparu isilginiam susukimui
bahuriux 2020-09-05 11:08
Šitą "ateivių" technologija PRO modelizme naudojama nuo ~1985-1990m iki dabar. Labai stiprūs sparnai gaunasi visomis ašimis ir lenkimui ir sukimui, O beveik visa vidinė erdvė tuščia, nematau kliūčių tai perkelti į viso dydžio lėktuvą, gal iššskyrus kainą. Na vėjo malūnų mentes juk padaro gana neblogas iš stiklo pluošto kompozitų, turbūt net anglies pluošto nereikia naudoti. Manim nepatikėsit kokios yra šitos technologijos galimybės, turit patys pamatyti apie kokias perkrovas, greičius ir atsparumus kalbu. 55 mintės video rekomenduoju žiūrėti, tik tiems kas domisi aviacija daugiau ar mažiau, kitiems tai bus nesuvokiami dalykai. https://www.youtube.com/watch?v=nv7-YM4wno8