„Tesla“ prekybos Lietuvoje startas: per mėnesį daugiau pardavimų nei per visus šiuos metus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2020-11-05 18:21
Ok, galvoje iš ties primečiau 20%, ne 30%. Čia sutinku. Bet kažkas kalbėjo apie 50k € Škoda Superb kad geresnė nei 50k € tesla. Tai 50k€ Superb skaičiuok kaip nori, netilpsi į tokią pačią kainą su eksploatacija. Ką verslo automobiliams veikti be 40-50k km per metus? Kažkaip tikrai sprendžia. Kai kurie sugeba prasukti ir po 100k km, per metus, čia viso labo tik 400 km per darbo dieną.
FtBall 2020-11-05 19:47
Lizingas ir garantinis nieko bendro neturi.
kukulis4 2020-11-05 21:10
Jeigu lizinguoji su likutine verte, is tiesu, buna ridos apribojimas.
AAA000 2020-11-06 00:24
juokinga net skaityt jusu svaigalus apie versla vairuojant. vairuotoju samdymas yra specifinis dalykas. jie dirba uz mazesnes legaliais algas, bet skirtuma pasidaro butent kuro taupymais-vogimais, visokiom papildomom chalturom(pavezejimais-pervezimais, nes turi tam iranki) ir remonto paslaugomis. remontuodami gauna rysius ir priejima ir kartu ir savo lauzus susiremointuoja. cia yra specifika - daznai net puse papildomos algos dalies sitai sudaro, tada ir sutinka dirbt "uz minimumus" ir pan. visokie sudpicu veziotojai, siuntu pristatinetojai, vadybininkeliai ir panasus. dabar pakisi tokiam elektromobili, jis elektros nenuknis - nes ji pigi ir aplamai schema sunkiai veikianti kai su kuru. jau cia praranda sakykim ketvirti algos. elektromobiliai reciau genda isskyrus padangas. cia dar praranda priejima prie remonto paslaugu. sumenksta-praranda pavezimo chalturas - nes elektromobiliai sudinesnis svorio-gabarininis pervezimas. tik padangom apsirupins - netekdamas dideles dalies pajamu. nu tai jum cia gal kazkas ir atpinga - bet vairuotojams kuriuos bandysit verst vazinet elektromobiliais turesit arba moket dvigubas algas. istraukt seseli tipo . arba jie jus pasius toli toli... ir iseis is darbo. o dar logistika prasteja - nes reikia ten kazko kazkur laukt, kol uzsikraus... tipo pirksit kuponus-korteles maitinimo ar ka? cia gi dar kruvos islaidu is oro... atpinga cia jiem sanaudos - buhalteriai blin paskaiciavo jei elektromobilis pats savaime be vairuotojo nevazines - vairuotojas isbrangsta verslui iskart... nu bet cia jum matyt nesusije - palukiokit toliau savo rozinese svajonese - kaip cia verslui nereali nauda bus... cia tik vairuotojui-savininkui nauda. kur viska pats daro. ir tai abejotina. bet ne samdomam versle. dar dar - jei viena elektromobili dros sakykim trumpesnem pamainom kokie 3-4 vairuotojai. tada gal dar imanoma kazkokia konkurencine logistika. o siaip nematau jokiu sansu - jei nepagreites ikrovimas bent trigubai... likutine verte, kur cia imortalas vis svaisgta, kaip ten kosmines technologijas spartins... paziurek i rinka devetu elektromobiliu... beveik visi isluptais akumais... arba isvis nusiperka "beveik nauja" ir dejuoja - akumai kokie nors numire sukisti... ar dar kas ten priburta - kur net supratimo neturi pirkejas-naujas savininkas... nenueisi ir uz 100€ akumo nepakeisi...
kukulis4 2020-11-06 07:08
Ko cia triedi?
immortallt 2020-11-06 09:00
Tas tai iš vis gyvena kitame pasaulyje, nes pusę ką išvardijo, važinėja su savo mašina Kita pusė dabar visur kontroliuojama. Nebrangu ir nesudėtinga įdiegti GPS track'erius, kuro plombavimą, o automobiliai vežami į normalius servisus. Didesnių įmonių parkai būna ir pas save turi tam atsakingą žmogų, kuris rūpinasi tuo, taip kad nei kuro, nei remonto pasivogsi. Taip taip, dėvėti tik išluptais akumuliatoriais ir nudrožti... Bet ką pasakysi, kad pateistintum save.
kukulis4 2020-11-06 10:24
Ne. As tik sakau, kad jei lizingui renkiesi varijanta su likutine verte, tai is lizingo kompanijos tikrai gauni apribojima ridai. Tai jeigu plannuoji vaziuot 100k km per metus, varijantas su 150k km ridos ribojimu, turbut, kad netinka. O aplamai, tai mano nuomone vistiek lieka tokia, kad tas model3 is DOW negali buti ekonomiskai naudingesnis varijantas, nei kad kokia 'vadybininku klasika' skoda octavia 2.0 tdi. O jeigu bandyt lygint su kazkuo prabangesniu, kad ir tuo paciu superb'u, tada jau kyla klausimas ar model3 duos ta pati komforta? Du rimtesni argumentai del model3 (ar aplamai teslos) yra tai, kad tesla siulo axujiena performance (kas neturetu but aktualu verslui), bei formuoja tam tikra ivaizdi(ale eco friendly, green, electric, ect, tam tikrai verslo sriciai gali buti aktualu).
immortallt 2020-11-06 10:57
Su Superb lyginant, jau gali Model S imti mažesnės baterijos dydžio. Taip, geras pastebėjimas dėl eco-friendly, darosi po truputį Lietuvoje aktualu, ne tiek vartotojams, gal kiek darbuotojams. Performance aktualu per tą prizmę, kad tuso 2l tdi ar mažesnius sudrožia labai. 3 metų tas pats golfas, jau iš remontų neišvažiuoja, tai sankabą sudeginta, tai pavarų dėžė jau sudrožta, tai jau variklį tvarkyti reikia. Čia brolio tarnybinė, kurią prieš tai kolegos turėjo. 5 metus tai vos vos atlaiko, kaip ten drožia. Suma sumarum, pingant elektromobiliams (nepamirškite, dar 4k€ atsiimti galima perkant žalią, ir įmonės perka be PVM), tai elektromobiliai po truputį tampa racionalus pasirinkimas ir verslui. Didžiausia problema Lietuvoje išliks finansavimo galimybės P.S. reiktų nepamiršti, kad parkingas irgi mokamas, ir dažnai susidaro didelės sumos, kai tau reikia parkuoti daug, ypač miestų centruose.