„C-17 Globemaster III“ teko leistis avariniu būdu: be priekinių ratų čiuožė ant pilvo (Video)  ()

„C-17 Globemaster III“ šiuo metu yra antras pagal dydį orlaivis JAV oro pajėgose. Karinės aviacijos pilotai savo karjeroje išgyvena įspūdingas, o kartais ir netikėtas akimirkas. Neseniai JAV karinio orlaivio „C-17 Globemaster III“ įgula patyrė avarinį nusileidimą nenaudodama priekinių orlaivio ratų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

JAV orlaiviui „C-17 Globemaster III“ teko leistis avariniu būdu be išskleistų priekinių ratų. Iš pirmo žvilgsnio sklandžiai besileidžiantis orlaivis Kandaharo aerodrome Afganistane atrodo neturi jokių problemų, kol nepasipila kibirkštys čiuožiant pakilimo taku.

Veikiantis „C-17 Globemaster III“ paprastai nusileidžia naudodamas du ratų komplektus, kurių vienas yra po orlaivio nosimi, o kitas gale. Priekinė važiuoklė komplektuojama su dviem ratais, o galinė – su šešiais ratais kairėje ir dešinėje fiuzeliažo pusėje.

 

Avarinio nusileidimo metu Afganistane, du priekiniai „C-17 Globemaster III“ ratai neišsiskleidė, todėl orlaivis turėjo leistis be jų, priekine korpuso dalimi braukdamas pakilimo taką.

Laimei, nebuvo pranešta apie sužeidimus, o avarinis nusileidimas neturėjo nieko bendra su „priešo išpuoliu“, kaip nurodė JAV oro pajėgų atstovas pulkininkas Sonny Leggettas. Komanda šiuo metu tiria, kas nutiko.

 

„C-17 Globemaster III“ yra įspūdingas skraidantis žvėris. Šiuo metu tai yra antras pagal dydį JAV oro pajėgų orlaivis, einantis po „C-5M Super Galaxy“.

Turint omenyje orlaivio dydį ir išsipūtusį dizainą, nenuostabu, kad „C-17 Globemaster III“ pramintas Buda. Jis gali gabenti net 102 parašiutininkus, 54 ambulatorinius ligonius arba 85 tonas krovinio, į kurį įeina kai kurie tankai. Juo skraido trijų asmenų įgula ir jis gali skristi tiesiai iš JAV į beveik bet kurią pasaulio vietą, kuro atsargas pasipildydamas tiesiog ore.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(6)
(2)
(4)

Komentarai ()