„Volkswagen“ vadovas - „Nenorime tapti dar viena „Nokia“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Paprastas_zmogus 2020-11-12 22:35
O ką tu ten spaudai tam ekrane, jei yra mygtukai ant vairo pagrindinėms funkcijoms?
Benediktas 2020-11-12 23:42
Viskas gerai su tais elektromobiliais. Vieniems labai knieti uz kazko uzsikabinti neesminio kad kritikuot
HardAxe 2020-11-12 23:51
berods renault kolega rodė, kad sinchronizuoti salono temperatūrą (vairuotojas+keleivis), eini per tapšnoklio 4 meniu punktus.
Benediktas 2020-11-13 00:20
Ok. Bet tai nesusieje su ektromobiliais. Cia interface problema. Manau balsu bus galima. O gal jau galima.
Paramotoras 2020-11-13 00:48
Nu blin. Ergonomika bent kiek pasiskaitykit kas yra daktiliniai pojuciai. Bet kury mygtuka gali rasti apgraibom nes tur grystama rysi ko nrra ant stiklo. Paksityk surasyta tekzta is telefono. Cia kaip klava stikline touch (nafik kam reikalinga) vs clasic. Kokio organo perka zmones ekstra fizines klavas tuocham. Vo jum ir ekrano privalumai.
immortallt 2020-11-13 08:33
Tai ką sako Benediktas, tai kokį tai sąryšį turi su elektromobiliais? Elektromobiliai negali turėti mygtukų?
Paramotoras 2020-11-13 12:12
Gali ir turi. Seimoje turim kur dubliuojasi funkcijos ekrane ir fiziskai. Mintis tame kad kisa ekranus kaip piara. O realiai tai tik gamybos optimizavimas. Pigiai ir dar pigiau.
immortallt 2020-11-13 13:58
O kas blogai su savikainos mažinimas? Kuo mažesnė savikaina, tuo daugiau pelno uždirba. Kuo daugiau pelno uždirba, tuo daugiau konkurentų atsiranda. Kuo daugiau konkurentų, tuo mažesnė kaina vartotojui (pelnas gamintojui sumažėja). Ir nežinau ką jūs ten tokio minkote mygtukų. Jei nusistatai klimato kontrolę, tai koreguoji du kartus metuose - pavasarį ir rudenį. Nu dar labai per karščius gali pakeisti kur pučia. Dar vienos funkcijos kurios reikia - sklendės uždarymas. Na ir reguliuoti garsą/keisti stotį. Sklendės uždarymas, garsas/stotis būna ant vairo. Lieka pakeisti kryptį kur pučia, ką padarai dažniausiai tik įsėdęs į mašiną. O daugiau nežinau ką maigote... Navigaciją įsijunginėji kai sustoji... Bent jau aš.
kukulis4 2020-11-13 14:25
Nemanau, kad kazkas gincyjasi del to ar daug mygtuku reikia maigyt vaziuojant, ar mazai. Mano manymu - mazai. Bet as butent uz tai, kad tie mygtukai, kuriuos prireikia pamaigyt vaziuojant, isliktu mygtukais, o ne virtualizuotusi kazkur i ekrana. Ir cia nesvarbu ar elektromobilis ar vdv - esmes tai nekeicia.
Paprastas_zmogus 2020-11-13 15:43
Tada čia ne liečiamo ekrano problema, o nevykusio UI/UX. Nesu su Tesla važiavęs, bet kiek mačiau per visokius video, pas juos klimato kontrolė ant liečiamo ekrano padaryta fantastiškai ir man kelia pavydą kaip ten viskas aiškiai ir paprastai padaryta.
vanduo4 2020-11-14 17:00
Manau teisingai pasakei. - Ateityje automobilių nebus galima vairuoti dėl saugumo arba tik labai išimtinais atvejais; - Jau nustatyta jog autonominiai auto mažina kamščių tikimybę, nes pastoviai palaiko saugų atstumą priekyje ir gale, kai žmogus užsigalvojęs paspaudžia gazą tai vėl atleidžia, taip sukuria nepastovų greitį ir bangavimą judriose gatvėse. - Vairuos tik spec tarnybos ir pan. tad mygtukai kaip ir nereikalingi, beje jie yra nereikalingos sąnaudos ir gendantys techniniai sprendimai. Plokštuma ir ekranai yra paprasčiau, tai ir nugalės.
immortallt 2020-11-14 21:18
Dėl spec. tarnybų, na nebent pareigūnai, kurie persekiotų bėglius su nelegaliais automobiliais. Gaisrinei ar greitajai gautųsi vis tiek galų gale greičiau su autopilotu, nebent privažiuoti prie pat vietos, nekreipiant dėmesio į kelią. Greičiau, nes autopilotas galėtų traukti kitus automobilius nuo kelio dar neprivažiavus. Atlaisvinti sankryžas, net pėsčiųjų perėjas uždaryti gali.
AAA000 2020-11-15 00:40
aha - viska jie gali jei snukis keleivio nepatiks, neisileist ar ismest is masinos irgi gali