„Rail Baltica“ linijoje planuojami trys regioniniai maršrutai: juose traukiniai įsibėgės iki 200 km/val. greičio

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2020-11-22 10:32
Tai RB Kaunas-Vilnius neturėtų būti nė vieno sustojimo... Tada būtų kokios 40min., gal net trumpiau. Tai dabar tam, kad kitų kelionę sutrumpinti kokiomis 3-5 min. visą traukinį tarp pagrindinių dviejų maršrutų lėtins 10 min... Suprantu, kad nori daugiau keleivių prisitraukti, bet daugiau keleivių potencialo yra Kaune ir Vilniuje, nei kaimuose tarp jų
Benediktas 2020-11-22 13:49
Taip, arba vieną traukinį padarytų tiesioginį, o kitą su sustojimais - kaip su tarpmiestiniais autobusais dabar yra padaryta.
kestutisz 2020-11-22 14:30
Tai, kad net ir ten kur nestoja vistiek pro stotį/miestą turi prasivilkti vėžlio grečiu ir tas grečiausiai niekaip nepasikeis.
immortallt 2020-11-22 14:43
Taip, prilėtinti teks, tačiau, kitur ES diegia apvažiavimus stoties (omeny pro pačią stotį važiuoja, tačiau ne pro peroną. Ir greitį mažina ne iki 20-40km/h, o iki kokių 60-120 km/h. Pilnas sustojimas reiškia, kad mažiausiai 2 minutes tiesiog stovėsi, dar bent po 1 minutę prarasi dėl greitėjimosi/lėtėjimo. Jei Rail baltica Kaunas-Vilnius iš esmės ta patį vėžė, kaip dabar, su vos mažiau tarpinių sustojimų, nematau prasmės jos iš viso daryti. Tik kad ES pinigų daugiau įsisavinti.
Benediktas 2020-11-22 14:45
O kodėl reikia prasivilkt pro miestą vėžlio greičiu? Irgi turejau omenyje, del kitu begiu, apvaziavimo - kazkuriuo momentu nori vaziuoji i stoti, nori ir apvaziuoji.
AAA000 2020-11-22 16:25
cia ta daro kai daug marsrutu prikista. kokiu bent 25+. jei per diena tik 4 marsrutai - tikrai nedarys. aplamai greitis katastrofiskai mazeja - jei su atsakom begiai. linija turi but istisine ir begiai suvirinti - jei nori dideliu greiciu ant riedejimo sistemos. kai istisine linija gali ir 500km/h varyt. ir ne riba. jei tik yra atsakos mazgas - viskas - gal tik 120km/h. tesaugu... ir kai issiplaka sujungimas - isvis gal tik 70km/h begalima pralekt... ir remontuot problemos - nes logistiskai uzdaryt VISA! trasa reikia keliom parom. jus biski mastykit. traukinys simtus tonu sveria ir mala tik 5cm metalo gabaleli tokia mase smugiais - jei yra sandura... o jei begis istisinis - svoris pasiskirsto. begiai stabilus tada. kai issiplaka sandura - tai begio galai gal net po 10cm linguoja... tokios duobes sankasoje net atsiranda. vazineja paskui juodadarbiai ir kastuvais uzpylineja. uzmaskuoja broka kad izvalgesini buhalteriai nepamatytu
immortallt 2020-11-22 16:56
Yra sudėti apribojimai pagal teritorijas, iš dalies dėl saugumo (Lietuvoje žiauriai daug sankryžų su kelias, pėsčiųjų perėjų per geležinkelį), iš dalies dėl keliamo triukšmo. Bet viską galima sutvarkyti (na apart triukšmo, jokios garso sienelės jo pilnai neišspręs). Tik va nebūtina pro stotį varyti 200 km/h, kad neprarasti laiko. Prilėtinant tik iki 100 km/h, sutaupysi laiką tiek stabdant 100-0, tiek greitėjant 0-100, tiek ir keleivius įlaipinant/išlaipinant. Čia įtariu gali būti sugalvojus susisiekimo ministerija, kad va reikia rajonų gyventojams užtikrinti paslaugas. Iš to didelio gero noro, gaunasi šūdas, ir bendrai naudojimasis sumažės, nors taip, rajonų naudojimasis Rail Baltica išaugs. Čia žmonių nesupratimas ir atskyrimas didelių atstumų ir trumpų atstumų transporto. Čia kaip būtų pradėti reikalauti visų tarpmiestinių autobusų pradėti stoti visose stotelėse, ne tik pakeliui esančių visų didesnių miestelių, bet ir pvz. Vilniaus miesto autobusų stotelėse - būtų absurdas. Taip ir čia. Rail Baltica pirmiausia yra tarptautinis projektas. Tai jau nusismulkinti labiau nei iki pagrindinių miestų yra nesąmonė.
immortallt 2020-11-22 16:59
Vėl savo ribotas žinias demonstruoji... Gali ir 500 km/h varyti... Žinai, kad investicijų skirtumas tarp traukinio važiuoti 160km/h ir 200km/h yra du kartai? Čia mažiausiai du kartai. Bėgių suvirinimas (padarymas ištisiniais) yra mažiausia problema. Didžiausios sąnaudos atsiranda pagrindų įrengimui ir pabėgiams. Tada važiuojant virš 160 km/h nebegali būti jokių pervažų, tik tiltai ar tuneliai gali kirsti geležinkelį. Tada posūkių spinduliai stipriai keičiasi. O jis čia bėgius suvirini ir jau 500 km/h gali spausti. Kokie durni visame pasaulyje, važinėjasi visa Europa suvirintais bėgiais ant 100-160 km/h, o galėtų ant 500 spausti.
AAA000 2020-11-22 17:17
o kodel tu manai kad nezinojau tokiu niuansu? as tik i klausima ten pakomentavau atsakyma - kur butent pagrindine technologine beda. kad tu priminejai papildomu - pagrinde smukesniu bedu sarasiuka - kaip tai pakeite mano posto kokybe? letins jis matai palaipsniui cia toks hemorojus - taip eksplotuot - kad neimanoma bus dirbt. jei norima rikrai normalaus greicio - is esmes teturi but tik dvi stotys ir istisinis be jokiu trukdziu kelias tarp ju. cia jau atstumas turi but virs 200km. per siauras tarpas tarp Kauno ir Vilniaus. o letesniems greiciams jau aptarnaujanti vietine infrastruktura. as aplamai manau net Vilnius-Kaunas reiketu ismest is projekto. ir vystyt cia butent vietini ruoza - nes taip daug geriau. pvz pavirsinio metropoliteno. o per Vilniu daryt antra euro veze Varsuvos kryptim. cia uztektu tik su Latvija ir Lenkija bendradarbiaut - butu antrinis tarptautinis projektas. dar ir pajuriu kokia trecia veze galimetu prasukt projekteli - bet pirma Kalinigrada reiktu uzpult ir atsiimt i Baltu sajunga o cia jau ir konservu problema islenda - jie gi per daug apsisyka, kai kas nors paraso kontekste zodi "rusas"
immortallt 2020-11-22 17:33
Smulkesnės bėdos Tu žinai sąmatoje naujo geležinkelio tiesimo, kiek kainuoja bėgiai ir su jais susijęs darbas ir pagrindo paruošimas - ta "smulkmė"? Ta smulkmė sudaro apie 60% kaštų. Ir tą smulkmę padaryti, turi viską velniop išardyti. Taip kad ne, nė velnio tu nežinojai, nes tokių nesąmonių nerašytum. Tik dvi stotys Tai velniop buldozeriu varome visus miestelius ir kaimus. Ar darome dar sunkiau - statome ne šalia esančios, o naują atšaką, kuri galbūt bus ilgesnė, bet neis per gyvenvietes. Užtat turėsi iš visų visur pirkti žemę, apginti, kad tai geriausias maršrutas, įrodinėti kad ten namų valdos nėra, ar įrodinėti, kad tavo triukšmo žala kažkam 1ha žemės ūkio paskirties sklype nėra milijoninė ir t.t. ir t.t. Iš kokio tu rūsio išlindai... Prie Rail Baltica vystyti dar vieną projektą, atskirai sujunginėti geležinkelių Varšuvą, Vilnių ir Rygą... Tu žinai, kad keleiviniai traukiniai gyvenime neatsipirks? Net Rail Baltica atsipirkimas įtraukiant krovinius yra neįmanomas. Jis čia dar svaigsta apie dar vieną "tarptautinį projektą", kuris mažintų pirmojo atsipirkimą per pusę. Pigiau būtų kiekvienai šeimai po Tesla nupirkti
AAA000 2020-11-23 17:19
va ir islindo buhalterio mentalitetas tu ziuri Lietuvos interesu, ar kazkokiu buhalteriniu atsipirkimo? kai darai Lietuvos interesams - tada galima zeme paimt istatymiskai visuomenes poreikiams rinkos kainomis. o kai darai del atsipirkimo, tada aisku - butina sumoket kiek praso, ir lempinius variantus antras variantas automatiskai nebeskaidrus... pirmas variantas parama priklauso pagal ES pletros taisykles. kur tu cia randi problemu kainoje? cia gi ES projektas butent ES gyventojams - o ne tavo kazkokiam pelnui isgaut. ar kazkokiem Vilniaus loxeliams i Europa pasivazinet. tu ten aplamai ziuri kazkokio parazitelio ekonominiais interesais, lyg butum priskirtas prie trasos operatoriaus kazkokiu smulkiu slagbaumininku prie ko cia Teslos isvis. jei traukiniu vaziuos latvis per Lietuva - ir jam Tesla pigiau nupirkt? man Tesla aplamai per sudina masina, as noriu elektrinio busiko minimum. nu gal dar tas pikapas Teslos sueitu, kur negamina. cia visuomeninis prjektas. kaina nera net svarbu. svarbu tik kad darbai nebutu atlikti neskairiom kainom. bet ne pati samata. vat per tokius buhalterius ir suzlugdomi projektai - kai pradeda skaiciuot ne tai ka reikia bauda tau reiketu ikalt - nes tu kenki visuomenei toki poziuri ir aiskinimus kisdamas ir nemanyk kad nezinau kainu situ veziu tikslas pirmam etape apjuost Baltijos jura viesu transportu. o toliau dubliavimas kur tankiau gyvenama. Vilnius beveik tinka irgi - jei ismetyt buhalterius tada pageretu salygos, pasiektu milijoninio statusa ir gautu veze. kokiu 30 metu begyje. o daba pasistatys kazkokia durna niekam nereikalinga atsaka , taps kazkokiu anklavu, sunyks iki kaimo ir praras milijardus... taigi ta euro veze iki Vilniaus i metalo lauza vilniaus bomzai priduos po 30 metu... su tokia buhalterine logistika... trukdo aplamai paleist projekta, ir dar priprojektuoja kazkokia nesamone... ir kas tau sake kad per Ryga? tipo gal as? as turejau minty Varsuva-Vilnius-Daugpilis-Rezekne ir toliau Pskovas-Peterburgas-Helsinkis. o jei dar neprisijungsim situ teritoriju i ES po 30 metu, tai tada toliau Tartu-Talinas ir jau ta tuneliuka vystyt. cia sakau - vienintele beda is esmes nebent jei konservus dar rinks... daugiau jokiu trukdziu ner