160 km/val. greičiu skriejantis „Tesla Model 3“ trenkėsi į medį ir degančiomis baterijomis pavaišino namų langus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2020-11-27 09:46
Retai kada pasidemonstruoja kiek visko plačiai neišmano. Paanalizuokime: Pažangios sistemos gaminamos, bet tarpinė tarp vairo ir sėdynės dar nepanaikinta. O kur dar dviratininkai ir pėstieji, kurie arba patys išlekia prieš automobilį, arba naktį eina/važiuoja kelkraščiu be atšvaitų Vėlgi, jei manai, kad automobilių gamintojai kalti dėl avarijų, tai turbūt prezervatyvų gamintojai kalti dėl išprievartavimų. Elementariai logikos nebuvimas.
bahuriux 2020-11-27 13:33
Va šito hiper liberalizmo kaip tik ir nereikia, nes jei išgali susimokėti tada nuolatos gali važinėti +50km/h su ištiestais viduriniais pirštais pro policininkus ir greičio matuoklius ir kas px turi pinigų susimoki. Įkalti teistumą ir pasodinti bent jau porai savaičių reikia visus "nusipelniusius" hiperdebilus nepriklausomai kiek babkių turi ir konfiskuoti TP kas dabar ir yra daroma. Nes antraip tas veda prie laukinių 90'ūjų ir turtingūjų nebaudžiamumo? Šitoj vietoj turi atsirasti lygybės principai kaip Suomijoj ir kitose gerovės valstybėse, bauda skiriama procentaliai nuo pajamų per metus ir padaryto nusižengimo sunkumo, ta prasme jei durna galva tai turi "skaudėti" vienodai visiems. http://www.technologijos.lt/n/technolog ... inga-bauda
immortallt 2020-11-27 13:50
Jei esi kaltininkas dėl avarijos, tau kasko labai skaniai pabrangsta. Ir brangti gali iki tiek, kad po to iš vis atsisako drausti. Kasko nedraudžia nukentėjusiųjų. Čia civilinė atsakomybė. Ir toliau moki lizingo bendrovei - žmogus pasiplauna ir kas tada lizingo bendrovei? Tada arba brangsta lizingas iki 15-25% metinių palūkanų visiems norintiems pirkti lizingu, arba iš viso užsiraukia lizingo galimybė. Omeny Kasko iš savęs nesukelia problemų ir neskatina lakstyti. Jei pvz. važiuosi su plikomis padangomis, apsvaigęs ar pan., tai labai sėkmingai kasko nieko neišmokės. Tiesa, čia kai kurios draudimo kompanijos bando taikyti inovacijas, ir didinti diferenciaciją pagal vairavimo stilių. Tam turi įsirašyti programėlę - labai lakstysi - brangs, važiuosi ramiai - pigs. Ilguoju laikotarpiu gali būti draudimas labai labai brangus, jei atsisakysi įsirašyti tokią programėlę. Bahuriux, pagal mano subjektyviai susidarytą nuomonę iš informacijos nuotrupų, absoliuti didžioji dalis lakstančių ir sukeliančių pavojingas situacijas turi kalnus nesumokėtų baudų. T.y. jie tų baudų iš viso nemoka, o ne "susimokėti nieko nereiškia". Tai kodėl spręsti reikia problemą, kuri mažiau aktuali? O baudų atžvilgiu spręsti galima paprasčiau - didinti jas iki tiek, kad ir kiek turtingas - skaudėtų. Tas pats automobilio konfiskavimas, teisių atėmimas, už vairavimą be teisių - areštinė. P.S. išlaikyti kalėjime/areštinėje brangiai kainuoja, tai dėl to už netaikymą pirmai progai pasitaikius arešto, jei kitos priemonės gali veikti. Areštas turėtų būti taikomas, kai baudų nemoka, arba prasižengimas jau yra labai rimtas - sunkus girtumas, vairavimas kai teisės atimtos ar pakartotinis, kai teisių neturėjai iš viso niekada, ar pan.
JuozasTas 2020-11-29 10:45
Vaikų ginčai, net juokinga vairuotojo kostiumas-oro pagalvė - čia buvo topas