„Toyota“ generalinis direktorius siautėja: masinė automobilių elektrifikacija – nesąmonė?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Berserkas 2020-12-21 19:59
Reikia skirti kam tie apribojimai ir kaip įgyvendinami, jeigu žmonės apribojami judėti ir kontaktuoti, mažiau plis, nes tiesiog mažiau kontaktų, čia logiška. Ir tai trumpalaikis apribojimas. Tam, kad išsaugoti žmonių gyvybes, bet man atrodo, kad nelabai tiki koroną. Nereikia suplakti visko į vieną. Pagal tave ir bausmių už nužudymo nereikia, nes vis tiek bus kas nužudys.
who 2020-12-21 23:18
Kol visi filtrai ir katalizatoriai nauji, teršia panašiai kaip benzinas. Ir taršos nereiks mokėti iki 130 CO2. Bet kai pas mus eilinė situacija, priešais spusteli gazą 10-20 metų senumo vežėčios, reikia uždaryti ventiliaciją. Standartai griežtesni ES. Gal tai susiję su rinkų reguliavimu, bet gauni saugesnį produktą. Dar pažiūrėsim kaip čia bus su elektromobiliais. Kaina artėja link tradicinių, eksplotacija pigiau. Tik nebūčiau toks tikras dėl el. dalies patikimumo. Ir gaištasi laikas krovimui, jei neturi el. rozetės prie namų naktimis krauti. Po 10 metų auto jau nurašymui, nebent keisti baterijas. Geriau rinkčiausi hibridą.
DarkNRG 2020-12-21 23:23
O kiek per 10 metu benzininis auto ismes slamsto visokio be CO2 - sunkiuju metalu, ir kt. toksisku medziagu nuodijanciu viska aplinkui? Ir nuo kada siuolaikiniai benzininiai auto nenaudoja elektronikos? Ar pagal tave, tauriuosius metalus ir retus elementus benzininio auto elektronikai gamina labaratorijose?..
immortallt 2020-12-22 09:20
Reikia pradėti nuo to, kad bendrai alkoholio tendencija buvo mažėjimas, tiek prieš žalstiečius, tiek greičiausiai po. Tik po draudimų mažėjas SULĖTĖJO. Sulėtėjo, nes tarp jaunimo alkoholio vartojimas išaugo apie 50%. Išaugo būtent tų, kurie greičiausiai gali tapti alkoholikais ir problema. Taršos (automobiliams) įvestas mokestis yra bet ko, bet ne taršos mokestis. Už hibridą buvo atvejų, kai daugiau nei už dyzelį sumokėti mokesčių gali. Ir mokamas tik kartą, o ne kasmet. Toks taršos mokestis net neskatina rinktis taupesnio varianto. Net jei sumokėsi 1k€, kai perki Kadilaką už 200k €, tai tau nieko nereikš. Elektrinė EV dalis, tai pats variklis ar akumuliatorius - laisvai gali tarnauti milijoną kilometrų. Jei kalbi apie valdymą variklio, tai EV valdyti reikia daug mažiau elektronikos nei VDV. Tad ir čia patikimumas išauga. Ypač, kai automobilyje sumažėja vibracijų, tai ir tarnauja kiti komponentai ilgiau. Šiaip ES senai rodo lyderystę ekologijai, dar gerokai iki tol, kol prasidėjo tarp masių mada ar tai tapo pelninga. Kita prizmė yra, ES yra priklausoma nuo energetinių išteklių importo. Tačiau bet kokiu atveju, taršos mažinimas, ypač miestuose, yra labai didelis pliusas gyventojams. Kalbant apie CO2 ir elektrifikaciją, perėjus 100% prie atsinaujinančių išteklių EV CO2 bus 44g/km. Perdirbant senus EV, liks 4g/km. Ir čia skaičiuojant, kad EV tarnauja kažkur 200k km, o realiai tai panašu jie galės tarnauti ir 1 mln. kilometrų, jei rūdys nesuės. Vertinant visą gyvavimo laikotarpį, dyzelis, net ir su pradžioje tvarkingais katalizatoriais, vis tiek išmes visokios egzotikos daugiau, nei benzinas. Benzinas yra ypač švarus.
Paprastas_zmogus 2020-12-22 11:14
Draudimai ir ribojimai neveikia. Pasikeitimas turi būti iš paties žmogaus. O tai, žinoma, yra žymiai sunkiau, negu tiesiog kažką drausti.
vk_ 2020-12-22 13:54
Be reikalo užsipuolė šį direktorių. Jis kalbėjo ne apie visą pasaulį, o konkrečiai apie Japoniją, kurioje elektros energetika dabar yra labai nešvari, išmetimai didžiuliai, daug deginama akmens anglies ir atsinaujinančių energetikos šaltinių plėtrą labai riboja paprasčiausias laisvų plotų nebuvimas.
immortallt 2020-12-22 14:29
Šiek tiek viskas sudėtingiau, Japonijoje yra daug tinkamų plotų vėjo energetikai jūroje, problema taifūnai, kurių dabartinių vėjo jėgainių mentys neatlaikytų. Reikia kurti naują technologiją joms. Saulės energetikai maža vietos Japonijoje, ypač kai labai daug itin aukštų pastatų, ar pastatų stogai išnaudojami kitoms reikmėms, tačiau galėtų irgi prisidėti prie elektros gamybos.
conjurer 2020-12-22 21:30
Na yra ir kitų priežasčių dėl ko tai nesamonė. Jei didini mokesčius mažiau teršiančioms transporto priemonėms, viskas ok, nes norint turėti taršų mažo penio simbolį moki prestižo mokestį. Taip ampmokęstinami turtingesni, ir ne tokie turitingi važinės su pigiom mažo litražo mašinytėm. Kas japonijoje visai populiaru. Bet 100% VDV draudimas yra absurdas. Kodėl negali koks milijonierius turėti 12 cilindrų lambo. Kaip visokie pasiturintys senovinių automobilių entuziastai? Galų gale taksistai, kad ir su prius, bet vis tiek VDV. Jiems gali neužtekti baterijos mieste. Japonija turėjo daug atominių, bet jų sumažino ir padidino šiluminių elektrinių (turbūt dėl fukušimos). Tai tegu pirma pereina prie žalios energetikos su elektros gamyba, tada daugiau prasmės bus iš elektrinių automobilių. Kitaip gaunasi kažkokie hipokritai: milijonieriams elektrinių savininkams galima deginti, o eiliniam piliečiui ne.
AAA000 2020-12-22 21:51
tu panasu nesuvoki, kame tikrasis dyzelgeito skandalas ji sukele politikai, o ne gamintojai. gaintojai tebuvo palaikancioji puse - prisidejusi kaip suokalbininkai turintys naudos. politikai daugumoje yra visiski glusai ir nesigaudo technologijose - jei nera kam kompetetingai patart. o patart kaip taisykle - nera kam - nes nesugeba patarejams normaliai susimoket. bet koks, net eilinis gamintojas ta zino. ir taip susikure situacija, kai politikai ivede buhalterini rodikli, kuri "reikia vykdyt". gamintojams nesvarbu tokie dalykai - jei nesa pelna. o sitas eko rodiklis - mazint "politiskai identifikuotus" ismetalus - sutampa su pelno gavimu ir konkurencines padeties itvirtinimu. nes isstuma silpnesnius gamintojus - kurie mazesni ir leciau gamina. nesugeba "reikiamu" filtracijos sistemu diegt. ar net nenori to daryt - nes jie dirba vartotojams (verslas su garbes suvokimu). - o politinis uzsakymas - beprasmiska technologija. ir gavosi butent toks sudas - kad stambiejo susiseme kruvas pelno del politiku durnumo. nes pradejo tobulint vdv ne pirkeju naudai - o pagal politini uzsakyma visi stabieji ten sulindo i sita suda gamintojai nepramaste - kad politikai yra laikini, senieji papirktieji nueina - ateina naujesni. ir situacija susikure tokia, kad sita politini eko durnizma kelt pasidare technologiskai nebepelninga. nu ir kazkuris stambusis gamintojas nutekino matyt info. kazkas isviesino normaliai ir back - "skandalas". nu koks cia skandalas - kai desimtmecius puikiai veike sita nesamone o kai pasidare nebereikalinga - buvo tiesiog susitarta ir susimoketa atkatai naujiems politikams. va ir viskas, kas ivyko. ekologija cia nei kiek nepageriejo. o durneliai vis dar kliedi apie skandala, nors cia juos isdure ir jie viska apmokejo su kaupu, ir dar troksta toliau moket
Benediktas 2020-12-22 21:58
AAA000, nu bet dabar VW JAV rodiklius tenkina, reiškiasi įmanoma buvo. Netikiu, kad VW nupirko JAV politikus ir dabar jie netikrina ir praleidzia su blogais rodikliais.
AAA000 2020-12-22 22:25
patikek - net labai pakeite. gal nesusiduri as ir negeriu savo noru. ir niekada neperku alkoholio del gerimo paciam. bet pas mane darbas - kur alkoholiku nemazai. ir inteligento tipo ir juodnugariu. visas spektras. tai sitie apribojimai del pirkimo labai juos paveike - labai trukde jiems ten nusipirkt tas savo iprastas dozes. as manau daug verslu apsisvarino nuo tokiu darbuotoju vien del situ verygos issidirbinejimu su tais pardavimo laiku kaitaliojimais del nelegalumo - irgi klysti. nelegalus pardavejai ir stumdymo rinka atsiranda ne iskart. o tik jei draudimai buna labai ilga laika nekeiciami arba labai griezti. kai situacija ekonomiskai isderinta. siuo atveju to nebuvo - nes kaitaliojo ir nezymiai didino apribojimus. nelegali rinka ant to nesiformuoja. o ir iprociai kazkur kazko ieskor - kai nera masiskai nelegalios pasiulos - irgi nesiformuoja. cia visiskai nusisnekejai. as galiu pasakyt kaip buvo - jie pradejo lakstyt dozes darbo metu. pertraukeliu ieskot kaip nulekt "kol dar parduoda" pradejo keitinet savo gerimo iprocius kazkiek. vieni mazint dozes. kiti kitu etu gert (nekantrieji). ir issiryskino tie "uzsilepusieji -gudrieji" alkoholikai. nu kai saikingai geria tipo ir tuo didziuojasi. o dabar jiems viskas isvirto, kad problema tuo didziutis - nes veryga suvarte ju iprocius man asmeniskai net pasikelt itaka imoneje sita situacija labai padejo ir pasikelt alga, nes jie pradejo klaidas daryt vienu zodziu as uz tokius veikejus vadzioje - kur gana subtiliai kazka nuveike visiski alkoholio draudimai aisku kad butu nesamone nes isplistu kitos svaiginimosi rusys. ir net netipinis kruvis medicinai padidetu. islaidos isaugtu moeksciu moketojams. cia viska labai skaiciuot reikia. kas brangiau gydyt pvz - alkoholikus, rukorius ar narkomanus kokius. skaiciuot proporcijas ir surenkamus akcizus. ir t.t. ir pagal tai reikia leist dozuotai prekiaut svaigalais. cia reikia sistemisko poziurio. ne eiliniams buhalteriams cia problemele. net veryga cia manau normalaus ribojimo modelio nesukure - bet jo bandymas buvo pats geriausias is mano matytu ----- bet visa sitai nubraukia ta nesamone su vdv registracijos mokesciu. va cia tai prigrybavo kaimieciai. as manau pralose rinkimus dar didesniems glusams tik del to. tojota tas vadas is esmes yra teisus. kol neisvystyta normaliai vandenilio celiu technologija ir vandenilio balionai - yra nesamone dirbtinai politikai dotuot elektromobilizma. mokesciai turi but sureguliuoti, kad vystymo savikaina butu panasi. abiems perspektyvioms technologijoms. kitaip bus monopolis, nauji "dyzelgeitai" ir technologine aklaviete. jei bezdziones to nesupranta - nu tai cia bezdzioniu problema jas tada masiskai sers politiniais eko bananais - tame tarpe ir tokie kaip as, tik kitoje barikadu puseje
AAA000 2020-12-22 22:30
nieko jie netenkina. parduodamu modeliu gama perskirste, biski sanaudas buvo priversti padidint. ir tiek. JAV rinka aplamai atsilikus technologiskai automobilizme. pirmauja japonai, o paskui europa su kinais. musko toks palaikymas yra is esmes tik atsilikusios rinkos vartotoju desperatiska reakcija jei tu to nesupranti - man taves gaila
Benediktas 2020-12-22 22:39
Nu ok, palaiko savo pramonę. O perskirsčius modelius ir mažesnė tarša tapo. Du dalykus laimėjo. Nesuprantu, kam taip pergyventi dėl tu VDV. Smarvė miestuose.
AAA000 2020-12-22 22:53
netapo svaresni tame ir esme. ir kam rupi ta pramone? be to direktoriaus, jo akcininku ir kazkokiu politiniu-procentiniu parazitu. as nepergyvenu. mane tie vdv aplamai knisa. as elektros varikliu fanas kai dar elektromobiliu isvis beveik nebuvo bet as suprantu technologiniu pavoju monopoliu negeroves daugiau nei visuma. pvz akumuliatorine technika labai problemiska sakykim siaures regionuose - ten visokioje uzpoliareje ir pan. tu man pvz irodyk, kad tai bus efektyviau statyt antarktidoje saules jegaines (kaip puse metu nesviecia net), ar vejo jegaines (kai salygos tokios atsiaurios, kad sutrupa nenuvezus naujos sparnuotes). ir vazinet ten elektrombiliais . ir dabar ateina tokie kaip tu su savo "eko anti-vdv pezalionem" - (nu pvz yra terminas "ploksciazemininkai" -tai tu is tokiu tik "ploksciavdvininkas" kazkoks ). ir visi sitie regionai tampa nerentabilus. nes vdv uzraukiama kaip technologija ir jie nebegauna elementariai pragyvenimo technikos net. vien situacijai palaikyt. o tu dar ten megsti pasvaigt apie marso kazkokius uzkariavimus - kai mes net zemeje jau pozicijas prarandam tau gi elektros variklis panasu ir raketoje reiketu idet, o visas kitas raketu rusis uzdraust
Benediktas 2020-12-22 22:59
Tai del uzpoliares dabar visas pasaulis turi likt ant VDV ir uostyt toliau smarve? Dėl 0,5% populiacijos? Važinės jie sau toliau tais VDV dar ilgai, kur tikrai reikia. O iki to laiko, dar daug ko isras.
AAA000 2020-12-22 23:02
va va - prasideda bezdzioniski skiedalai ir buhalteriniu rodikliu is ruros traukimas ir metymasis sita tipine "ploksciavdvininku" reakcija tu supranti apie ka as cia ? cia gi kaip dainele is multiko - "mes bezdziones - mes dauguma - ir mes kietos" va tokie tavo "argumentai"
Benediktas 2020-12-22 23:11
Tu trauki ekstremumus, o ne visumą. Absoliuti dauguma galės važinėti elektra, elektromobiliai tenkins jų poreikius. Taip VDV puikiai važiuoja, bet jie smirda ir pagaminti brangesni. Pritruks elektros? Kur nera saules yra tam atomines elektrines, hidroelektrines.
conjurer 2020-12-22 23:12
Jei VDV liks tik 0,5% tas smarvė eis iš šiluminių elektrinių, o ne iš transporto. Kaip minėjau, 99% elektromobilių yra daugiau nei OK. 1% tikrai nebus problema. Tada šašlus kepdami vasarą daugiau išskirsime smarvės. Naftos produktai savaime nėra blogai. Tiesiog mes per daug jų naudojam. Beje aš vis dar abejoju kad mazuto deginimas elektrinėse yra švariau nei VDV su benzu. Ypač VDV su papildomu elektriniu varikliu. Kol nebus 100% elektros iš saulės, ar atominės energetikos, tol tiesiog balansuosim, kur mes tuos dūmus, ir degimo daleles norim palikti.
Benediktas 2020-12-22 23:17
Nu ir kas jums geriau smarvė iš užmiečio elektrinių (kurios tu neužuosi) ar smarvė čia pat, po nosimi keliuose?
AAA000 2020-12-22 23:28
arkliai uz elektromobilius ekologiskiau net 100%. jie savaime persidirba ir pasigamina. neekologiski tik priedai - visokie pakinktai, jojimo iranga, vezimai ir pan sudas. jei varyt suoliais ir daznai keist - is esmes palaiko vidutini automobilizmo greiti. ir kodel gi tu ne uz juos, didysis smirdalu ekologe-eksperte?