Geriau regeneracija ar važiavimas laisva eiga? „Volkswagen ID. 4“ nustebins elektromobilių mėgėjus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Paramotoras 2021-01-11 15:56
Ioniq seniai tomi turi
Evil Goku 2021-01-11 16:56
Jei vietoj dviejų pasirinkimų (riedėjimas/švelnus stabdymas) atsirastu trys pasirinkimai (riedėjimas/švelnus stabdymas/pilna regeneracija) tai papildomos opcijos atsiradimas turėtų erzinti vairuotojus? O tai negali tiesiog nepilnai atleisti pedalo ir imituoti riedėjimo elektromobiliuose kurie valdomi vienu pedalu? Aišku yra racijos, laisvame riedėjime elektromobilyje, ne sVDV laisvai riedant eikvojama energija variklio sukimuisi palaikyti, tiesiog keistokai išdėstyti VW pasirinkimo argumentai.
AAA000 2021-01-11 17:23
as biski nesupratau - taigi ka cia raso ir yra tipinis elektromobilio rezimas. du pedalai. vienas pedalas gazo. kitas stabdzio. jokio skirtumo - regeneracinis ar mechaninis, ar hybridinis rezimas. svarbu kad stabdo, kai paspaudi. jei nei vieno nespaudi - EV rieda tuscia eiga. cia visur taip. kiek stabdzio pedalas stabdys ant regeneracijos, o kiek stabdys ant kaladeliu - ten atskirai susiderina. kazkur opcijose. panasiai kaip koks sviesu ryskumas. isvis net ne pedalu. paprastai pasirenki vienakart-porakart gyvenime. kai instrukcija paskaitineji . ir uzmirsti kad taip galima. vistiek ten programiskai kas nors priburta buna. ta prasme pedalai du. gali valdyt viena koja - pakaitom spaudinet. gali abiem. valdyt abiem kojom tiesiog neiprasta po vdv. norit pasakyt kad buvo kazkokiu elektromobiliu kur taip nesugeba? tipo EV kazkokiu yra tik su vienu kojos pedalu isvis? nu tai cia visiskas gaidys tada - dvi funkcijas ant vieno pedalo sukist... yra glusu kur tokius net perka? cia straipsnis loliskas arba susiderint kazkas kazko nemoka... ------- man atrodo tu neskiri kas yra laisvo riedejimo ir stabdymo rezimai. EV neturi sankabos ir ten neina riedet tik ant palaidu ratu. kas nera laisvo riedejimo rezimas. ten yra principe visiskai nevaldomo riedejimo rezimas. o su laisvu riedejimu butent riedi ant variklio. sukasi viskas - bet nei stabdoma nei gazuojama. tik trintis guoliuose. nuspaudus sankaba galima riedet dar greiciau nei "laisvu rezimu". bet ta mazai kas naudoja net ir su VDV. bet sita palaido riedejimo funkcija manau galima irgi butu idet i EV va cia jau butu kazkokia naujove. cia galbut sitai WV ir realizavo kazkokia iskreipta forma... bet straipsnis tai kazkokia nesamone...
immortallt 2021-01-11 17:35
Beveik visuose elektromobiliuose elektros variklio stabdymą galima pasirinkti: visai nestabdo (kol nelieti stabdžio), lengvai stabdo, arba stabdo maksimaliai. Dar būna atskirai e-pedal įsijungi. Kai stabdo maksimaliai/ su e-pedal, jei užsimiršęs atleidi, jausmas kaip kirstum per stabdžius ir automobilis sustos vietoje, jei nėra nuolydžio/įkalnės.
Ar_as? 2021-01-11 18:02
Šitas labai stipriai ant Ioniq užmestas. Iš pradžių atrodo tragedija - negali prognozuoti, kur nustoti akseleruoti, nuolat "pasimauni" ant to stabdymo, bet prasuki 100 km mieste ir atrodo viskas normaliai - taip ir turi būti, išmoksti važiuot ne iki galo atleisdamas akseleratorių, t.y. neįjungdamas pilnos regeneracijos.
bahuriux 2021-01-11 18:41
Visas algoritmas aiškiai parašytas AAA000 kas tau nepatiko? 1. važiuoji (su įjungta pavara). 2. atleidi gazą = stabdai varikliu.
kestutisz 2021-01-11 22:19
Spėju, kad abu būdai tai skonio reikalas. Įdomiau* galbūt ilgose nuokalnėse, kur laisva pavara riedėjimas nėra pati geriausia mintis, o stabdyti kaladėmis irgi šiaip sau. Kas būna kai išvis net regeneracijos režimu akumuliatoriai jau pripildyti, o nuokalnė vis dar tęsiasi? Jau elektrinė riedlentė nervinasi kai su pilnai pakrauta nori saugiai nuvažiuoti nuokalne - energijos nebėra kur dėti, akumuliatoriai perkrovos nemėgsta *aišku čia šiaip išsikalinėjimas, artimiausių tokių žinau nebent kur Tatruose )
immortallt 2021-01-12 01:03
Nu tai kam kas patogiau, kaip įpranti. Nėra taip, kad jei važiuoji su epedal, tai vos vos spaudžiant gazą būtinai naudoja elektrą, gali generatorius net realiai veikti. Tiesiog žaidi balansavimo žaidimą. Su epedal smagu, kad kojos nereikia kilnoti, aktualiau kamšttyje stovint. Man asmeniškai labiausiai patinka arba ant 1 regeneracijos, ar 2 regeneracijos padalos, priklausant nuo elektromobilio, kai atleidus švelniai lėtina.
Marius.brn 2021-01-12 01:44
Labiau keista važinėti be regeneracijos sakyčiau. Kas yra važiavimas ant tolimų atstumų, tai manau gerai ir be regeneracijos, nes tie užstabdymai kartais sunervina. Bet po miestą vieno-pedalo funkcija yra genialus dalykas. O kas dėl pilno akumuliatoriaus, tai tiesiog tam ir yra stabdžių kaladėlės mašinoje, kai nėra kur dėti energijos. Pvz leaf regeneracija silpsta virš 80% SOC. Bet skirtumo viename pedale nesijaučia, tiesiog kol negali pilnai naudoti regeneracijos, tol dirba paprasti stabdžiai. Kol baterija nuosekliai tuštėja nuo 100% iki 80% taip ir regeneracijos stabdymo galingumas auga nuo 0 iki 43kW (kiek žinau leaf turi apriboję regeneracinį stabdymą iki 43kW, kitos gamintojai pagal save).
Evil 2021-01-12 12:22
Viena blogybė, kad šitaip važinėjant nenaudojami stabžiai ratuose ir su laiku ten viskas apkerpėja ir visai nustoja dirbt. Kai prireiks tam vienam ekstremaliam stabdymui gerai spirt per stabdį yra didelis šansas nesustoti.
Marius.brn 2021-01-12 16:17
Taip, karts nuo karto vien dėl šito reikia išjungti regeneraciją. Lėtas devėjimasis yra ir gerai ir blogai. Pvz mūsų mašina jau važiuoja beveik treti metai, apytikriai 75000km, ir gruodį kasmetiniame servise dar nereikėjo keisti kaladėlių, tik stabdžių skystį. O ir keliai/kalnai neprideda savo NO.
bahuriux 2021-01-12 19:04
Musk'as turbūt nebereikalo žvalgėsi į ultracapus, normaliai juos laikant įkrautus 20-50% pagreitėjimas ir regeneracija galėtu vykti ir iki šimtų ar tūkstančio+ kW, tik trumpam žinoma, bet nepriklausomai nuo baterijos įkrovimo lygio. O ilguose ir stačiuose nuoklnėse kai energijos nebėra kur dėti saugiau būtu regeneracijos energiją iššvaistyti šilumos pavidalu per kažkokią žvėriškos galios varžą, o jei yra poreikis pašildyti saloną papildoami gal dar baterijas ar panašiai jei reikia, tieisog jei ne vasara suakumuliuoti šilumą aušinimo sistemoj iki saugaus lygio. Stabdyti su stabdžiais ilgoj ir stačioj nuokalnėj betkokiai mašinai yra labai pavojinga galima perkaitinti stadžius ir kaldėles, susilanksto ar įtrūksta stabdžių diskai, perkaitę gali net nestabdyti tada kai to ištikro rekės ypač jei suportuose užvirs stabdžių skystis. Regeneracija, arba stabdymas varikliu yra gėris kalnuotuose vėtoviese.
Xdmin 2021-01-12 19:08
Manau nesunku sita isspresti. Automobili uzvesti gali tik nuspaudus stabdi. Taip ir pramankstini stabdi kasdien.
vazzy 2021-01-12 20:05
mėnesį laiko važinejau su hibridu miestuoje ir autobanuose (vokietija) tai man nepatiko regeneracija, tiesiog erzino, nori dariedeti iki šviesaforo ir kaip kas kažkas stabdžius spaustų. jeigu būtų galima aš rinkčiausi VW sprendimą.
Kyborg 2021-01-12 20:18
Ir kuo tai padės stabdžių sistemai, kad tu stovinčiam automobilyje pedalą paminkysi? Stabdžių diskai nusivalys?
bahuriux 2021-01-12 20:28
Bent prasimankštins suportai, kad visai neužkirmytu. O pradėjus važiuoti rūdys nusivalys nuo diskų, nes kaladėlės bus prispaustos, o kad jos atsitrauktu į savo normalią idle padėtį turės prasisukti kelis apsisukimus lengvai prispaustos prie diskų. Bet rankinį kai užtrauki tai vistiek pramankština bent galinius suportus.
Marius.brn 2021-01-13 10:18
Manau skonio/pripratimo reikalas. Beabejo išlipus iš VDV yra keista, bet vairuoju darbe "seną gerą" mechaninę VDV ir kitą namie EV ir neturiu jokių problemų, ir asmeniškai po vietą niekados neišjungiu vieno pedalo funkcijos. Bet kaip ir sakiau, cruisinant tarpmiestiniais keliais tada būna situacijų kur išjungiu vieną pedalą, nes tikrai nereikia.
Evil 2021-01-15 09:07
dabar dažniausiai arba atskiras mažytis suportas, arba stebulėj mažiukas būgninis