„Lockheed Martin“ kartu su „Boeing“ pristatė legendinio „Black Hawk“ pamainą „Defiant X“: bus greičiausias, manevringiausias ir išgyvenamiausias šturmo sraigtasparnis istorijoje (Video)  ()

Į torpedą panašus sraigtasparnis skrieja greičiau ir toliau nei JAV armijos sraigtasparnis „Black Hawk“.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2021-02-01 „Lockheed Martin“ kartu su „Boeing“ pristatė legendinio „Black Hawk“ pamainą „Defiant X“: bus greičiausias, manevringiausias ir išgyvenamiausias šturmo sraigtasparnis istorijoje (Video)  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Lockheed Martin“ kompanijos padalinys „Sikorsky“ ir „Boeing“ sausio 25 d, pristatė naujojo „Defiant X“ sraigtasparnio koncepciją.

Sraigtasparnio projektas bus pateiktas JAV kariuomenės būsimų tolimojo šturmo orlaivių konkursui (Future Long-Range Assault Aircraft, FLRAA).

Jis sukurtas kaip „greičiausias, manevringiausias ir išgyvenamiausias šturmo sraigtasparnis istorijoje“, - pranešime spaudai teigia „Lockheed Martin“.

Drąsiame pareiškime „Lockheed Martin“ teigia, kad naujasis modelis skraido „dvigubai toliau ir greičiau nei legendinis „Black Hawk“ sraigtasparnis, kurį „Defiant X“ pakeis ateityje.

 

Šiuo metu modelis yra bandomas skaitmeninėje kovinėje aplinkoje ir suteiks galimybę įguloms skristi žemai ir greitai per sudėtingą reljefą ir prireikus greitai nusileisti, teigia bendrovė.

„Lockheed“ paaiškina, kad „Defiant X“ savo vardą gavo dėl galimybės greitai pasiekti misijos vietovę, vadinamą „X“.

„Defiant X“ yra patobulinta sraigtasparnio „SB1-1 Defiant“ versija: tarp pakeitimų yra pakeista išorinė formos linija su aštresniu nosies kūgiu, triračio stiliaus važiuoklė ir išmetimo sistemos pakeitimai.

Orlaivio korpuso pakeitimai buvo atlikti siekiant sumažinti šiluminį pėdsaką ir pagerinti aerodinaminį valdymą, o išmetimo sistemos pakeitimai taip pat buvo atlikti siekiant sumažinti šiluminį pėdsaką.

Tuo tarpu važiuoklės keitimai buvo atlikti siekiant pagerinti stabilumą, tūpimą ir taksi judėjimą kovinėse situacijose.

 

Dvi bendrovės, kuriančios „Defiant X“, pranešė, kad „dizaino patobulinimai“ atsirado po maždaug 1500 valandų algoritmų sistemų veikimo integravimo laboratorijoje ir 26 valandų skrydžio.

„Defiant X“ taip pat bus turės integruotą autonominį skrydžio valdymą, dėl kurių padidės įgulos saugumas ir darbo krūvis sudėtingose operacijose ir pablogėjusiose matomumo aplinkose“, pranešė komanda.

„Lockheed Martin“ teigia, kad tikimasi, jog JAV armija 2022 m. paskelbs FLRAA konkurso kontrakto sudarymą, suteikdama visoms dalyvaujančioms šalims daug laiko patobulinti savo koncepcijas.

„Defiant X“ koncepsijos video:

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(76)
(3)
(73)

Komentarai ()