„Tesla Semi“ yra paruoštas gamybai, tačiau yra kliūtis: Elonas Muskas įvardijo pagrindinę priežastį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

phpdev.phpdev 2021-01-31 14:34
Stai ka as galeciau pavadinti chuliganisku vairavimu ...
Linas000 2021-01-31 14:57
Galėtų kompensuoti su vandenilio-elektros generatoriais
AAA000 2021-01-31 18:08
nesamones kazkokias sneka. sunkvezimiu kainos bent 10-15x didesnes nei kazkokio elektromobilio. o baterija butu tik 5x didesne - jei pagal kieki. cia viskas del svorio-efektyvumo santykio sunkvezimyje jis prastesnis apie 2-3 kartus ir pasidaro "brungu" , nes ta pati baterija greiciau nustimpa plius versle bateriju ilgaamziskumui grieztesni reikalavimai, ko nera buitiniams vartotojams. ten vaziuos ir vaziuos tos furos. nestoves nupirktos. negi Muskelis sakys, kad gamina ir taip visiska bateriju suda. jis tiesiog nepasiruoses masiskai akumu keitimo garantija uztikrint. kiekiai tikrai ne problema pagamint. lengvajam furgone sitai apie 1,2-1,3 karto. del to pirmiausia yra gaminamas elektrifikuotu kibiru sektorius, o ne normalus auto. pas kitus gamintojus tas pats vyksta. net is vw furgonai kibiriniai tik. kai rinka uzsipildys kibirais - prades masiskiau gamint ir normalius auto - dzipus ir furgonelius. bet furos tai nezinau,,, tampys dar ilgai guma cia su masine gamyba. o is esmes elektromobilizmo "sviesi ateitis" bus nuspresta cia - elektriniu furu sektoriuje. kai pasirodys masiskai akumuliatorines furos (jei pasirodys aisku ) - va tada ir bus tikrasis elektromobilizmo perversmas.
immortallt 2021-01-31 18:48
Galėtų kompensuoti ir su branduoliniais reaktoriais. Perteklinę energiją tenais garintų į aplinką.
Linas000 2021-02-01 10:10
O tai kodėl ne? Hibridiniai Toyota Prius jau laksto seniai. Ličio baterijos pasi-top-up-intų, kol ramiai slenka trasoje, o neilgi pikiniai momentai iš ličio baterijų high current būtų uždengiami. Manau, kad win-win: nei reikia didelės galios brangių vandenilio konversijos cellių, nei reikia tampyt didelį ličio baterijų svorį (vandenilio energetinis tankis už ličio didesnis)
immortallt 2021-02-01 12:01
Reikia tik... Reikia tik zero-space vacuum energy pump (atsitiktinių žodžių rinkinys)... Tu supranti, kad nėra pigių ličio celių? Nėra pigaus vandenilio ir tuo labiau nėra pigaus ir švaraus vandenilio. Visi spangstantys, kad vandenilį gamins iš elektros, kai jos kaina bus neigiama ar arti nuliui - nutyli, kad elektros reikės daugiau nei visas elektros poreikis esantis dabar. Niekas nestatys tiek vėjo/saulės. Elektrifikavus visą kelių transportą elektros poreikis išaugs 30%, permetus į žalią vandenilį 120%. Taigi, neigiamos ir nulinės kainos dings nesudiegus nė 30% vandenilio į transportą. Tada kaina vėl šoktels vandenilio, o lyginant su elektromobiliais, niekada ir nesusilygins. Diegti hibridines sistemas kainuos brangiau, nes diegi atskiras sistemas, kurias reikia valdyti. Ir čia jau net nekalbant apie infrastruktūrą. Elektromobilio krovimo stotelę, kuri gali per parą aptarnauti 20 elektromobilių kainuoja apie 40k€. Nu dar kabelį blogiausiu atveju reikės atvesti nuo pastotės. Nu tai blogiausiu blogiausiu atveju 140k€ kainuos visa krovimo infrastruktūra. Vandenilio kuro stotelė 20-čiai automobilių kainuoja 1 mln. eurų. Ir čia dar reikia atskirai statyti žalio vandenilio gamyklą, organizuoti transportą. Ir čia yra dugnas.
AAA000 2021-02-01 21:59
vandenilis yra nemokamas. pagaminimas irgi principe nemokamu sanaudu eiles. gali ranka sukt generatoriu ir gamintis ta vandenili kainuoja TIK technologija ji issaugot pakankama praktiskai laiko kieki. kad naudingai suvartot. nu jei paprastai - is esmes - kainuoja tik bakas ir jo uzpildymas-isleidimas... isleidima gal net reiketu ismest is kainavimo o viska ka tu ten surasei savo pezalionese - gali but nemokamas rersursas. jei vystyt civilizacija ne buhalteriu lygiu... cia deja problema tik tokie kaip tu... ---------- man pvz patinka tavo STANDARTINIS BUHALTERINIS bukumas su tom elektromobiliu ikrovimo stotelem uz 40k€ YRA jau infrastruktura - kabelynai. GATAVA. ta tavo "stotele" yra tik koncenrtacijos taskas, orientuotas i VDV technologija ir vartosena. tu nori stoteliu pagal VDV principa - nes nesugebi ismest BUHALTERIZMO is savo galvos tokios stoteles nereikalingos. kam jas isvis gamint net? - jei jos nereikalingos. viskas ko reikia elektromobilizmui aptarnaut - tiesiog iskoncentruot zmonems is smegenu VDV technologijai pritaikytus principus. KAS BEVEIK NEMOKAMA! . elektromobiliams ikraut reikia tiesiog daug rozeciu. "ant kiekvieno stulpo" principe. tokia rozete kaonuoja kazkur 150€ eiles - jei "individuali", su ten visokiom appsaugom ir pan. o jei masiskai stampuot - gal ir 25€ nesiektu pajungimo taskas. o galetum pakraut mazdaug 2-3 elektromobilius parai. poreikio kraut 40 elektromobiliu per para tiesiog nera. jis DIRBTINIS. persa tokie kaip tu. elektra galetu but irgi principe nemokama. butent tiesiogiai tiekiama is globaliu atsinaujincios energetikos tinklu (panasiai kaip gatviu apsvietimas). kurie butu visuomenes, o ne verslo nuosavybe. bet tam vel reikia ismest parazitus is valdymo ir is esmes keist mokesciu politika energetikos srity. gana zenklia biudzeto perskirstymo dali. ir tuos infrastrukturinius kastus galimetu ipaisyt kazkur i apie 40-45% lygu tarp tavo paiminetu 30-120% jie butu vienkartiniai. kad visa automobiluzmo aptarnavimo sistema taptu principe nemokama. isskyrus pacias transporto priemones - elektromobilius. cia vel reiktu pasalint tokius kaip tu is valdymo-skirstymo grandiniu ... labai daug darbo ir problemiska... visuomene tiesiog nenori geriau gyvent - ne tuos renka nors apie elektromobiliu "remima" istisai rekiama. mas medinis ir politinis fonas rekimo jau kurtina furos - siektiek kita kalba. bet ju principe elektriniu kolkas net nera. VARTOJIME. o ir infrastrukturines nastos furu ikrovime nebus. verslas apsirupino pvz autokaru ikrovimu ir kitu elektriniu transportu. pasirupins ir furoms. tu jau kovoji su neegzistuojancia problema. va ta as vadinu BUHALTERISMU kuriuo serga didele visuomenes dalis, is kuriu 95% tiesiog apkvailinti tokiu kompiuterizuotu rekeju-sarsalo keleju. nu kaip tu ir panasiu...
skimas969 2021-02-02 13:04
To aa000. Nusisneki. Pakrovimas buvo ir bus problema. Pažiūrėk kuro koloneliu apkrovimą. O elektros iškrovimas negali būti momentinis, niekas tokių momentiniu apkrovų nesubalansuos, nes linijos neišlaikys, todėl krovimo taškai jau statomi su įmontuota baterija, bet ji momentaliai gali įkrauti 1-2 auto ir poto tik lėtas ikrovimas, o kai jo nėra 2 val krauna baterija. O gal galvoji, kad išvedžioti 200-500kw kabeliukus ne problema, kai juos reikia jungti prie 10-100 kart galingesnių magistralių.... Apsidairyki mieste į transformatorines, kurios neturi tokios galios. Vienetai įmonių turi daugiau kaip 50kw įvadą, o mieste daugelis kontorų iki 5kw. - kur čia ruošiesi krauti? Ką jau kalbėti apie furų greitąjį krovima, kurios momentinė apkrovą sukurs kaip kokio namų kvartalo.... Net vienos greitojo įkrovimo stotelės galia ( du po 150kw) atitinka 2 daugiabučių po 50 būtų įvado galia. O jei viename daugiabutyje gyvenančių gyventojų automobilius norėtum pakrauti tektų įvado galia didinti mažiausiai 2 kartus (ir tai su sąlyga, kad kraus paeiliui ir lėtu ikrovimu- kas neįmanoma)- tai čia ne vien įvadas o ir linijos, transformatorines ir t.t.
immortallt 2021-02-02 13:19
skimas969, atšakos gali turėti didesnę galią kartu sudėjus nei magistralė, nes tiesiog visi vartotojai nevartoja maksimalios galios vienu metu. Prie magistralių tampyti reikės ne 200-500 kW kabeliukus, o bent 2-5 MW, eilės nes reikės įrenginėti po bent 20 stotelių su 250 kW+ galia. Aišku stovės stacionarūs akumuliatoriai, kurie įsikraus į tarpus, ar kai maksimaliai nebus naudojama linija. Tie akumuliatoriai atliks ir kitą vaidmenį - teiks tinklo paslaugas, taps decentralizuotų tinklų širdimi. Aišku reikės naujinti tinklus, juos kai kur teks naujinti bet kokiu atveju, tačiau tinklus ir efektyviau galima išnaudoti. Miegamuosiuose rajonuose elektros vartojimas piką pasiekia du kartus dienoje - ryte, ir vakare. Viso kokias 6h. Likusį laiką vartojimas yra vidutiniškai 3x mažesnis. Ką tai reiškia? Kad 18h dienoje prie daugiabučių tiek lėtu krovimu automobiliai gali krautis, tiek ir jei susiklosto taip, kad yra laisvos galios, gali krautis akumuliatoriai, kurie leistų padidinti galią daugiabučiui piko metu nenaujinant pačių tinklų. Ką noriu pasakyti, nėra viskas taip paprasta ir tiesmuka, nėra vienos taisyklės visoms situacijoms, ir niekas negali šiuo metu pasakyti, tai visgi kiek reikės investuoti, kad elektrifikuoti 100% kelių transporto. Nes vėlgi, kalbame apie krovimą daugiabučių kiemuose, o jei iki tol kol tai taps problema, automobiliai taps savavaldžiai ir viešuose keliuose vairuoti žmogui iš vis bus draudžiama? Tada krovimo stotelių kiemuose nereikės. Įrenginės krovimo stotelių aikšteles šalia pastočių ir pagrindinių elektros tinklų mazgų, kur dar laisvos galios yra. Jei taip gausis, kad automobilių paklausos piko metu bus ir daugiausia laisvos galios - pastatys akumuliatorius prie krovimo stotelių, kad tą piką išnaudoti, ir galbūt perdavimo tinklo atnaujinimo visai nereikės, tik išvystyti tinklą šiek tiek prie magistralių?
Linas000 2021-02-04 23:13
Dviaukštis autobusas, varomas vandeniliu, jau gatvėse. Tesla Truck dar ne. Nesuprantu kodėl tiek pastabų sulaukiau. Šaltinis: https://electrek.co/2021/01/28/egeb-wor ... -scotland/
immortallt 2021-02-04 23:51
Komercinė gamyba pradėta?
Linas000 2021-02-05 10:08
Nekomercinė. 15 gyvų autobusų, kuriuose 60 keleivių vietų. Projektą remia EU (kaip ir eCar įsigyjimus, tame tarpe ir Tesla). Žinutė iš straipsnio: The £8.3 million ($11.37 million) project has been funded by Aberdeen City Council, European Union Fuel Cells and Hydrogen Joint Undertaking, and the Scottish Government with an investment of about £500,000 ($684.4K) per vehicle. The city already owns hydrogen and electric vans, road sweepers, and cars through a car share scheme.
immortallt 2021-02-06 14:53
Nu tai Klaipėdoje mes ir turime lietuviškus autobusus. Nepamenu tik kiek. Ir krovimo stotelę unikalią pasidarė, kad vairuotojui nereiktų laidų kilnoti. Bet tuo ir skiriasi prototipai nuo serijinės gamybos. Plius, autobusas kokį svorį turi tempti, ir kokį fūrą? Autobuso (miesto) koks greitis, ir koks fūros greitis? Kiek pamenu Tesla truck tai prototipai yra, ir net naudojami kažkurioje gamykloje, serijinei leisti neapsimoka, nes tokių maržų išspausti kol kas negali, kaip iš lengvųjų. Ir ne, tai kad fūra brangesnė 6 kartus nekompensuoja maržų skirtumo matyt, nes galbūt fūros marža tėra 5%, o lengvojo 35%. Lengvųjų paklausa yra iš esmės nepatenkinta, todėl ir turime situaciją, kai akumuliatoriai jau kaip ir atpigo iki tiek, kad būtų EV ir VDV kainos apyligės, tačiau rinkoje nesusisivienodino. Todėl ir nėra rinkoje bazinės komplektacijos elektromobilių.
AAA000 2021-02-06 21:10
eilini karta nusisneki. tinklu isbalansavima galima labai nesunkiai suderint per tarifus ir (arba) galios rinbojimus. galima tiest nemokamo vartojimo taskus, kurie per vartojimo pikus tiesiog atjungiami fiziskai. dabar stato dotuojamas ikrovos stoteles, kuris veikia istisai (paramos klaida) - nes lesu numatyta skatinimui. o gali statyt su nemokamos energijos laikotarpiais ir kai moki pilna(ar su antkainiu) kaina - jei per pika imi. neracionaliai naudojama jau paskirti pinigai! ir skatinamas neracionalus vartojio modelis. aplamai elektromobiliu gamintojai sita idiegs i elektromobilius nemokamai - kada imt energija - jei elektros tinklai lankstesni tiekima taikytu. dabar tiesiog netaiko. nes idiotai istatymus apskaitos kurpia. - ir viska kabina ant pasenusios apskaitos tvarkos ir ant pasenusios kabeliu monopolio (nuosavybes kontroles) modeliu. aplamai reikia ne gaidint elektros tinklus (kaip daba su tom optimizacijom) ir pardavinet virtualiems aptarnavimo tarpininkams (cia isvis afera - nes jie kaip tokie nereikalingi), o skatint vartojima. iki tokio lygio - kad pakaktu elektromobilizmo infrastrukturai "galios/prijungimo tasku tankumo" atzvilgiu. zemavolciu liniju aptarnavima aplamai reiketu perduot komunalinems imonems prie savivaldu (ar komerciniams administratoriams - su prievole turet ataestacija tokiems darbams). stiprint situs padalinius kur dabar miestu ir kaimu apsvietimo lemputes sukioja. jei monopolininkas nebesiteikia savo darbo dirbt. vietoj to ispardave monopolio teises ikurdami PAPILDOMUS tarpininkus kurie aplamai nieko nedirbs - tik popiereliu rasinejima ir isdavinejima daugins... cia AFERA, o ne kazkokia ismanioji aptarnavimo, ar konkurencijos, pazanga. ar ka ten kliedi apie sitas "naujoves"...