Elektromobilių kompensacijoms skirti milijonai nedomina nei gyventojų, nei verslo? Ekspertai apie logikos neturinčias taisykles ir ką būtina kuo greičiau keisti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Galonas 2021-02-01 15:34
Gal naujame kvietime atsiras galimybė gaut paramą hibridiniui dyzeliui.
immortallt 2021-02-01 16:18
Kokie 90%, kad neatsiras.
AAA000 2021-02-02 00:28
aiskiai visiskai ne ten parama kisa. bendra suma siaip nedidele. ir ja reikia kist i stovejimo vietu elektrifikavima ir elektros laikina dotavima. o kurt reikia elektrifikuotu automobiliams stovejimo vietu teisine apsauga nuo vdv. kad pvz butu nemokamas stovejimas elektromobiliams. bauda jei atsistoja vdv ir nera palikta nei vienos laisvos vietos prie rozetes. nemokamus ivaziavimus elektromobiliams, kur ribotas eismas. ir panasias teisines apsaugos-reguliavimo sistemas. ir kuo daugiau elektrifikuot tais mazos galios taskais (kai reikia stovet bent pusdieni). ju truksta. sita parama galima butu taikyt selektyviai = pvz kurortams, kurortinems zonoms, poilsio verslui, viezbuciu aikstelems(su privalejimu isileist nemokamai, jei pvz aptverta mokama aisktele), savivaldu aisktelems ir pan. kai bus perteklius, kai bus sureguliuota akumu utilizacija - tada gales remt ir elektromobiliu pirkima. dabar tiesiog ismeta situs pinigus is Lietuvos. nes mes negaminam elektromobiliu. ir net komponentu principe... per anksti tiesiog. infrastruktura bent jau lieka vietiniams... kai ji bus pakankama - susivilios ir elektromobiliais. kokia nauda Lietuvai - jei nusipirks elektromobili ir laikys garaze? arba labai neintensyviai vazines? mes mokesim 4k€ uz kazkieno nenaudojama masina, o jis nusipirks antra masina - vdv. brangesne tais paciais 4k€ kai dabartine situacija... remt neverta ir tu greitos ikrovos stoteliu - nes cia elektromobiliu tranzito remimas - kas irgi minusas labiau Lietuvai, nei nauda... greito ikrovimo aplamai ten remt reiketu nebent kazkokia centralizuota-standartizuotas elektros apskaitos-apmokejimo sistema. kortelini-mobilu koki varianta pvz. neprirista vartojimo sutartimis. nes prikurs nesamoniu verslas eilini syki del pelno ir susiks elektromobilizmo pletra... manau ner net logikos sitam parodomajam imitavime, kuri kazkodel vadina remimu... paspirtukai tik pasiteisino nebent. bet tai irodo, kad Lietuva toliau traukiasi, biurokrateja ir silpsta technologiskai...
Linas000 2021-02-07 19:31
Kai domėjausi, tai: - SEB automatiškai pradiniu įnašu nustatė 4000 € (ne procentais, o pinigais), - Iki paskelbiant apie lengvatą gyventojams, VW eUP už 21k €, po - 24k € (ta pati komplektacija) - Elektros energija pabrango ir vis kalba kad kils (30 ct už DC) - KASKO buvo nuo turto vertės, kuris bent 10k € brangesnis už VDV, ir privaloma lizingo metu mokėti už KASKO, - Matematiškai, kad išsilygintų naudojimo vertė lyginant su VDV to pačio modelio variantu, reikėjo 100k km Manau, kad planuojant paramą, valstybė galėtų paskolinti lėšas, o ne lizingo bendrovės, susitarusios su oligopoliniais pardavėjais. Tokiu būdu paramą tiesiogiai gautų gyventojai, o ne tarpininkai.