Kuriamas elektrinis „Triumph TE-1“ bus ne tik greitas, bet ir įspūdingai pažangus motociklas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Staska 2021-03-26 08:35
Reiskia, praktiskai, normaliai vaziuojant, gales nuvaziuoti maksimum 100 km
radioaktyvas 2021-03-26 10:11
Skamba neblogai tik, kad pažangiems daiktams nereiktų lenciūgo. Variklį galima inmontuoti į rato vidurį. Pagalbinės sistemas jei aušinimo reikia ar pan tai į galinį ratą apglėbsenčias šake, o toliau skonio reikalas. Keleta pavarų sutaupant koki kilovata galima nusivaryti bobutės dviratį nusižiūrėjimui su keliom pavarom stebulėje. Neatrodo jis kažkaip šūstrai tik, kad iš benzo tapo e.
HardAxe 2021-03-26 10:18
negalima. Rato dalies kuri juda amortizatoriuje svorį reikia kuo labiau mažinti, gauni geresnį stabilumą. netgi toks mažas pakeitimas kaip aukštielnikos šakės turi įtakos vairavimui: https://comoto.imgix.net/blog_content_i ... iagram.jpg Ir dar vienas dalykas pačio rato svoris - kiek energijos reikia ratui įsukti/stabdyti. Jeigu atrodo nieko vertas/nerimtas reikalas, tai pažiūrėk į šitas skautų medinių mašinėlių varžybas: https://api.army.mil/e2/c/images/2015/0 ... /size1.jpg riedėdama nuo kalno mašinėlė ant trijų ratų (neįsukdama ketvirto) laimi per ~vieną korpusą.
radioaktyvas 2021-03-26 11:11
Supratau čia rodomos priekinės šakės ir keičiasi svorio centras. Aš čia šneku apie galines šakes ir tuo pačiu nužemėtų svorio centras. Variklis rato centre nereikalauja valkiojimo į šonus, o tik permesti svorį ant savo ašies kas sumažina svorio pojūtį. Realiai galinės šakės vilktūsi žemiau arba lygiai rato centru. Galinė dalis taptų sunkesnė su žemesniu svorio centru reikalaujant mažiau jėgos permetant svorio. Aišku kaip motociklui iškyla problema susidūrius su nekontroliuojama situcija kai galinė ir sunkesnė dalis gali būti sunkiau kontroliuojama dėl inercijos. Panašiai kaip su galiniais varančiaisiais automobilio ratais.
HardAxe 2021-03-26 13:57
na sunkesnį ratą sunkiau įsukti/stabdyti (jei kalbam apie sukamą jo dalį). plius ta dalis kuri kabo prieš amortizatorių turi būti kuo lengvesnė, ypač offroad motocikle. Ten grandinės nuostoliai nusispjaut, uždavus gazo ratas kasasi per žvyrą ir prarandama daug daugiau. Kažkokiam hadtail kruizeriui gal ir tiktų. Bet tada padangos ar trinkelių keitimas taptų kosminiu reikalu, visgi moto variklis nebus toks mažas/lengvas kaip norėtųsi. Jie čia giriasi 10kg, bet su tvirtinimo/aušinimo/reduktoriaus agregatais bus daugiau. Dar kentės komfortas, nes sunkus ratas lengviau makaluos lengvą motociklą (čia aktualu ilgom kelionėm). Įsivaizduok (extreem) 100kg ratą ir 5kg motociklą. Šokinėsi per duobes kaip karuselėse. O dabar 5kg ratą ir 100kg motociklą? Bus daug malonesnis važiavimas. Jei kalbėti apie britvas, tai jų varikliai bus didesni. Vietoj grandinių būna ir diržinė pavara, kardanas. Diržinė galbūt būtų privalumas, nesu tokios turėjęs, bet jas giria kaip malonias ir tylesnes.
AAA000 2021-03-26 19:54
nifiga tu nieko nesupranti masinose ir varikliuose. variklio svori nebutina sukt. besisukanti dalis gali but labai lengva - tiesiog atvirkstini varikli reikia naudot - apvijas asyje - o rotoriu ratlankyje. del iscentriniu jegu - artint arciau rato centro varikli. principe elektriniai varikliai galima padaryt net lengvesni nei dabar zvaigzdes su grandine sveria - tik reikia rinktis asinchroninius aukstadaznius. del sakiu ir pakabu - vel pievas sneki. tiesiog didesniems ratams stambesniu pakabu reikes. svoris svarbu kad butu kuo labiau atramu centre. o tavo teiginiai teisingi nebent skridimo atveju. na dar gal kazkiek - kai vieno rato masina dviracio-triracio atveju jie jau visiska nesamone. aplamai koncentruotis reiketi i elektromobilizmo vystyma. istobulins, kai taps visuotinis. cia kolkas labai primityvus variantai. net pats ratas gali pakist. kaip pvz ismaste ta be centro. elektros varikliai nereikalauja rato su asim. elektros variklis gali but linijinis arba segmentinis. su vdv toki aplamai NEIMANOMA sukonstruot.
Evil Goku 2021-03-27 12:37