Kai tikrai norisi išsiskirti gatvėje – patys keisčiausi visų laikų limuzinai: nuo legendinio ilgiausio pasaulyje ir net su sraigtasparnių nusileidimo aikštele „American Dream“ iki limuzino-šarvuočio (Foto, Video)  ()

Kai paprastas limuzinas atrodo jau per daug nuobodžiai ir norisi išsiskirti gatvėje, pasirodo šios keisčiausios ratuotos (ir ne tik) transporto priemonės.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nors kai kurie iš jų atrodo kaip absurdiškos parodijos, kai kurie tikrai nustebins savo fantazija ir ekscentriškumu. Pristatome 8 keisčiausius visų laikų limuzinus.

1. Limuzinas-lėktuvas

Puikus įdomių limuzinų pavyzdys yra šis fantastiškas konvertuotas komercinis lėktuvas „Lear jet“.

Pastatytas Dano Hariso iš Bendo, Oregone, limuzinas neseniai buvo pateiktas pardavimui aukcione. Meiliai pramintas „Learmousine“ šios transporto priemonės yra 12,8 metro ilgio ir 2,43 metro pločio.

Limuzinui surinkti prireikė maždaug 40 000 valandų darbo. Jį varo 8,1 l „Chevrolet Vortec V-8“, 400 AG sunkvežimių variklis. Senos reaktyvinių variklių nacelės taip pat nėra tik kosmetinės. Jose yra galingi garsiakalbiai, kurie gali būti naudojami grojant autentiškus reaktyvinių variklių garso efektus.

2. „Michelin Citreon Centipede"

Vienas iš išskirtinių pasaulio limuzinų (nors neskirtų pramogoms) yra „Michelin Citreon“ šimtakojis. Turėdamas iš viso dešimt ratų, šis keistuolis, visais skaičiavimais, galėjo pasiekti maksimalų 177 km/val. greitį.

Jis dar taip pat žinomas kaip „Citreon Poids Lourd Rapide“ (PLR). Ši nestandartinė transporto priemonė buvo sukurta 1972 m., siekiant išbandyti „Michelin“ komercinių transporto priemonių padangas.

 

Įdomu tai, kad išbandytos ne išorinės padangos, o jos viduje esančios didesnės sunkvežimių padangos, kurios buvo išbandytos naudojant specialias bandymo priemones.

Šis limuzinas yra „Citreon DS“ priekio ir „DS Safari“ galinės dalies hibridas. Visas transporto priemonės ilgis siekia apie 7 metrus. Keturi jo ratai naudojami vairavimui, likę veikia kaip varantieji ratai.

3. Ilgiausias pasaulio limuzinas „The American Dream“

Tai gali būti ilgiausias kada nors pastatytas limuzinas. 1990-aisiais iš 1976 m. „Cadillac Eldorado“ jį sukonstravo Holivudo automobilių pritaikytojas Jay Ohrbergas.

Šis „limuzinas“, pramintas „Amerikos svajone“, buvo 100 pėdų ilgio (30,5 metrų). Masyvus limuzinas turėjo šarnyrinį centrą, kuriam veikti reikėjo antro vairuotojo, taip pat du variklius ir 26 ratus. Limuzino gale net buvo įrengta straigtasparnių nusileidimo aikštelė.

Netrukus po jo pastatymo Gineso rekordų knyga limuziną oficialiai pripažino ilgiausiu pasaulyje.

 

Maždaug 2000-aisiais, limuzinas buvo paliktas likimo valiai automobilių stovėjimo aikštelėje, per tą laiką jo kėbulas buvo pažeistas, o jo vidus buvo išardytas. Tačiau nuo to laiko jį išgelbėjo „Autoseum“ Mineoloje, Niujorke, kurie stengiasi atkurti transporto priemonės buvusią šlovę.

4. Brunėjaus sultono „Rolls-Royce“

Kaip sakoma „Pinigai nenuperka skonio“ ir vertinant šį itin ekstravagantišką limuziną, šis posakis yra stipresnis nei bet kada. Šis „Rolls-Royce“ limuzinas su aukso aptaisais ir mediniu priekiniu buferiu nėra panašus į nieką kitą.

Šis limuzinas, padengtas 24 karatų auksu, buvo pagamintas iš „Rolls Royce Silver Spur II“ ir buvo naudojamas Brunėjaus sultono vestuvių dienai. Remiantis kai kuriais skaičiavimais, automobilis iš viso kainavo 14 milijonų dolerių.

Brunėjaus sultonas garsėja savo įspūdinga ir itin brangia automobilių kolekcija, kurią sudaro maždaug 7000 automobilių, iš kurių 5000 yra vienetiniai.

Tęsinys kitame puslapyje:

Pasidalinkite su draugais
(30)
(0)
(30)

Komentarai ()