„Volkswagen“ pristatė naujausią ID.6 elektromobilį - kuo ID.6 X skiriasi nuo ID.6 Crozz ir iškart pranešta liūdna žinia europiečiams

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2021-04-21 09:07
Prieš 10 metų visi juokėsi, kad kartingai, ar troleibusas elektromobiliai. Dabar dauguma didžiųjų, ir net egzotinių automobilių gamintojai arba jau turi bent vieną elektromobilį, arba tuoj turės, ir per dar 10-metį planuoja didžiąją dalį asortimento ir pardavimų, kad sudarys elektromobiliai. Tada dar dauguma netikėjo, kaip ir prieš 15 metų netikėjo, kad atsinaujinantys gali būti pigiau nei rinkos kaina.
HardAxe 2021-04-21 09:57
tuo metu elektromobiliai ir buvo kartingai. Tik lėtesni. Aš ir pats Tesla nepatikėjau labai labai ilgą laiką.
immortallt 2021-04-21 10:58
O vat pasirodo nestovi technologijos vietoje Svarbu tendencijas užsibrėžti tinkamai ir lengviau prognozuoti. Dabar liko pasiūlai pasivyti paklausą, kad kainos konverguotųsi, ir VW nuo Dieselgate skandalo iki pilno elektromobilių asortimento pereis per mažiau nei 10 metų, dar žiū ir pardavimai elektrinių sudarys daugiau nei pusę.
kestutisz 2021-04-21 11:31
Na, Tesla aš ir šiandien labai abejoju, nors net kažkiek akcijų pasižaidimui turiu :) EV - taip, su tokiu ekonacių entuziazmu kurį laiką tikrai eis, bet kad pavyks išlaikyti gan didelę rinką abejoju. Greičiausiai vistiek skaitysim tik istorijoje kaip apie Tucker markę kuri irgi buvo labai kaip pažangi - o važinėsim (kol biurokratai "didesnio gėrio" vardan galutinai neatims laisvo judėjimo) pigiausia VW, GM, Fiat, Tata produkcija :)
kukulis4 2021-04-21 12:38
O tai kuo tamsta noretu vazinet? Brangiausia MB produkcija, ar kuo?
immortallt 2021-04-21 13:04
Na Tesla siekė tapti akumuliatorių sistemų gamintoju, matydama, kad nėra automobilių gamintojų susidomėjimu, ir esant dideliam skepsiui tiek iš auto gamintojų, tiek iš vartotojų, pradėjo savo gaminti. Prieš 6 metus VW kratė Dieselgate skandalas irtada teigė, kad elektromobiliais "netiki". Dabar kaip matome, baigia išleisti pilną gamą, visai neblogų elektromobilių. Ne tokių smagių, inovatyvių, bet vis tiek stipriai pažengę nuo 6 metus atgal. Tesla kėlė tikslą, kad žmonės važinėtų elektromobiliais, Musk'as nekėlė tikslo, kad dauguma važinėtų su Tesla. Jam svarbu buvo pokytis rinkoje, ne uždirbti. Uždarbis ėjo savaime. P.S. Teslų pagamina jau po 0,5 mln. vienetų. BMW pagamina 2,5 mln. vienetų, tokiais augimo tempais, Tesla gali prilygti gamyba BMW po kokių 5 metų. Tiesa VW pagamina 10 mln.+ vienetų, tad VW perėjimas prie elektromobilių itin svarbus elektrifikacijai transporto.
kestutisz 2021-04-21 13:38
Žinoma :) Na, bent jau perkant "premium" Teslą visgi už tokią kainą pagalvočiau ar tikrai neišeitų kažkas mažiau riboto - nepririšto ant laido :)
HardAxe 2021-04-21 13:55
Iki teslos EV buvo ultralengvi siauraračiai automobiliai iki 100 įsibėgintys tik į pakalnę ir pan. Atėjo kažkoks Muskas su auto transportu nesusijęs ir pažadėjo kažkokį kosminių specifikacijų premium elektromobilį, su masine gamyba. Va tuo nepatikėjau. Jeigu kalbam ar tesla verta pinigų, ar ji išsilaikys kaip geras gamintojas ir t.t. tai čia jau normalios ekonomikos ir gamybos dėsniai. Tas man tiek pat aktualu, kiek didėjančios BMW grotelės. Bet sukonstruoti nuo nulio normalią premium segmento mašiną yra kažkas nuostabaus. Su tuo negali nesutikti. Nekalbu, kad ji geriausias automobilis rinkoje, bet savo darbą atlieka puikiai.
Paramotoras 2021-04-21 14:14
Nuo kada tesla premium. Jie tik taiko i tokia vieta sirgaliu pagalba bet nei kokybe nei kuo nirs kitu ten nera.
immortallt 2021-04-21 14:29
O kas yra premium? Atstumai tarp skardų? Galia? Saugumas? Eksploatacijos pigumas? Erdvė viduje? Jei patikimumas, BMW atkrenta. Jei galia/greitis, na ką atkrenta ne tik dauguma BMW, Mercedes, Porsche, bet ir Jaguar, Ferrari ir t.t. Premium nėra kažkoks visiems vienodas segmentas. Bet šiaip taip, Tesla yra premium, vien dėl savo pagreičio/galios, saugumo sistemų, erdvės. Labiausiai prajuokino, man rodos ir čia buvo įmetę, kai Aukščiausia pavara (ar tai penkta pavara) buvo JAV, Detroite, pasiėmė 3 ikonines Muscle cars visų laikų, ir sustojo prie sankryžos Tesla 100P. Na ir ką, dragą pralaimėtų. Kiekvieno iš tų automobilių kaina kartais didesnė nei tos Tesla. Komforto įranga Tesla geresnė. Nuvažiuojamas atstumas "vienu baku" Tesla didesnis. Tie automobiliai kad premium, niekas nesiginčija, bet tau nepatinka Tesla, todėl Tesla anot tavęs ne premium.
kukulis4 2021-04-21 16:25
Tai kodel tada tamsta nevazineja ar tai nauju MB, ar Tesla, ar bent jau Tuaregu ar Q8? Atsakyma numanau
HDi 2021-04-22 08:49
Premiumui priskiriama ir surinkimo kokybė ir vidaus medžiagų kokybė ir surinkimas ko manyčiau teslai labiausiai ir trūksta kad vadinti tikru premiumu o ne pritempinėt. Visokie WRX STI ir Lancer Evolution savo laiku buvo tikrai greiti automobiliai, bet premium niekad nesivadino.
kestutisz 2021-04-22 10:13
Nes man visų pirma automobilis tik transporto priemonė, pagrindas Maslovo piramidėje - nuvažiuoti į darbą, mišką ar "iki hobio". Kažkaip būtų nefengshui (nors įmanoma) leisti tam daugiau nei pačiom pramogom :). Kol kas tą puikiai ir praktiškai lygiai taip pat gerai (ir gal net geriau nes nereikia saugoti, o ir ekonomija ne taip baisiai pasikeitė per keliolika metų) atlieka ir mano belenkokio senumo kibiras, ir žmonos ~naujas "metų automobilis" (netyčia gavos, netaikėm į tą juokingą titulą pakelti ūpą biudžetinių auto pirkėjams - irgi imtas buvo tik todėl, kad man realiai krapštytis pačiam nesinori, kad būtų aišku pas ką kreiptis jei kas) :) Na gal gal, Tesla, su autopilotais ir pan., kai mane palikęs kažkur miške galės nuvažiuoti į artimiausią kaimą pasikrauti irgi sudomins, bet ir tai vargu ar pirksių jį naują. Nebent tikrai galės važinėti pats tai bus sunku laukti antrinės rinkos - na bet tam tikrai turės ir vaikus išvežioti, ir nuvažiuot pats prisiparkuoti/pasikrauti (ar piktybiškai sukti ratus senamiestyje) ir parvežti patį į baro namo :)