Istorija kartojasi? Dar vienas krovinius gabenantis laivas užstrigo Sueco kanale (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AJ 2021-05-30 20:36
Ir taip aisku buvo, kad Sueco Kanala pavers laivu kapinem. Nes kazkas nori blokuoti ir kelti naftos kainas.
AAA000 2021-05-30 23:09
ten babkes tokias generuoja tas kanalas - kad visi Egipto dykaduoniai gali geriau gyvent uz statistini lietuvi subegs ir su metalo pjukliukais tas geldas supjaustys siaip knisa dubliuojancius kanalus - tiesiog nebaigti darbai dar. Panamoj irgi knisa. cia tiesiog desimtmeciu infrastrukturiniai projektai. per diena nepasidaro. net turkai nori prasiknist dubliuojanti kanala i Juodaja jura del keliu valstybeliu tranzito. nemokami logistiniai pinigai. nieks nesvaigs, net ir teroristai, kad pajamas prarast. cia ne konservu logikai - kur ivano prie vamzdzio neprileidinejo lietuviai kaip tauta irgi yra sukure nebloga logistini versla - pvz su devetais auto. bet konservuoti debilai valdzioje baigia suzlugdyt... ir nemazai tokiu dalyku yra, kur griauna valstybe pajamas prarandam. tame tarpe ir gerove atsilieka. paziurekit kaip vokieciai gina savo pramonini konglomerata...visi istatymai jam palaikyt, net svetimas valstybes dotuoja, ES rinkos iseivius trumpina - nes APSIMOKA. kvailiu pas mus per daug - balsuoja nesuprasi uz ka... o tas Sueco kanalas - tiesiog gamtinis-teritorinis privalumas. net vietinius gyventojus galima pakeist - o logistine nauda vistiek liks tiesiog bus arba gudrus - ir nauda ims , arba bus kazkokie debilai - nepanaudos. sukurt is oro tokius logistinius privalumus - siaip dar sunkiau...
conjurer 2021-05-30 23:36
Ar mes tiek daug tos pramonės turim? Dauguma pažįstamų dirba paslaugų sferoje. Galiu skaičiuoti rankos pirštais kiek gyvai žinau žmonių kurie dirba su gamyba, fabrike. Berods 2.
AAA000 2021-05-30 23:44
nu tai tu tiesiog nesuvoki. gamybiniai centrai is esmes tera gal tik kokie 5. pirmauja kinieciu. po to amerikieciai su savo stringanciu. po to vokieciai. tada japonai su koreja. tada UK su savo Indija ir "draugu sajunga". visi kiti net saliu masteliu is esmes aptarnauja tik situs centrus. Lenkai bando toki daryt, bet jie is esmes tik kopijuotojai-atstovybe o mes esam gamybos periferija - didziasalis... mum kiekviena smulkmena svarbu. kaip saliai. musu salies strategija turi but remt bet ka - kas tik duoda nors kazkiek pridetines vertes, virsijancios geroves generavimo vidurki. mum geriau reiketu koncentruotis i geresnius atidroztu auto perdirbimo rodiklius, nei pasaulinis vidurkis. vietoj to uzrauke visa sriti... ir prikure kazkokiu fiktyviu popieriu israsinetoju utilizacijai...o realiai procesas nevyksta - mes vokieciams uzdirbam pinigus uz dyka ir kaupiasi lauzas dar labiau - nes dotuot niekas vokiskos utilizacijos sistemos nenori. visi apeidines. sleps kazkur slamsta. virsim kaip salis tiesiog kazkokiais kapinynais su israsytom "pazymom" daba...
conjurer 2021-05-31 00:27
Sueco kanalas nėra savaime gamtinis, tai yra žmogaus sukurta infrastruktūra. AE tarša labiau komplikuota, ir ji nėra koncentruojama, nes daugiausiai taršos būna jėgainės statyboje, bei kuro išgavime ir logistikoje. Na tik nelaimės atveju tarša tampa vietine, ir didele, bet tokių buvo tik 3. O lietuva jau senai eina į paslaugų sferą, nes gamybos nebūtume taip greit spėja pakelti, kaip pakėlėm žmonių išsilavinimą, bei specializavimąsi. O tas autolaužas, jei gerai pamenu, keliauja į rytus, kur būna nudrožiamas iki galo. Arba į autosavartynus, kur seni automobiliai panaudojami kaip donorai. Rimtai nesidomu automobilių naujienomis, ar kažkas tame pasikeitė? Ar tau tiesiog nepatinka lengvatos mažiau taršiems?
AAA000 2021-05-31 13:55
nu tai aisku kad kanala iskase. rusai ir belomor kanala kase, nors ten niekam jo nereikejo be ju paciu savaime gamtinis - as turiu minty, kad nereikia per visa Afrika knist. uztenka minimaliu pastangu jo veiklos palaikymui. jei neidomu tai neidomu. jei pas mus yra sakykim neriboti vandens istekliai - mum patiems, tai tu vistiek siulai pirkt vandeni is Afrikos... o argumentai tavo tokie - mazdaug Afrikoj vandens trukumas, vadinas labai konkurencingas paskirstymas, vadinas vezam is ten... va tokia tavo logika...tu nematai visumos. matai buhalterini rodikli, kuri tau diorbtinai kazkas pakiso. o toliau toliau neneidomu niekas... del auto lauzu - viskas ten labai elementariai paprasta. kad vystyt normalu perdirbima - aukstesnio nei pasaulinis lygis, ir but pirmume - reikia papildomu salygu. viena is ju - generuot pakankama srauta. o seni auto lauzai nera neadekvaciai tarsi kazkokia preke. plius automobilis yra butinoji preke - nes kol neisrado kokios teleportacijos - jos poreikis bus nekintamai ir nuobodziai pastovus. o mes turim sansa isissavint ir but lyderiais perdirbime - kol turejom lauzu apyvarta. koks tau skirtumas kaip jie ten issiskaido ir kur nuseda kazkokie vienetiniai atvejai. svarbu kad mes is to uzdirbam ir nepridarom kazkokiu papildomu siuksliu. plius mes taip net igaunam tiesiogine itaka gamintojams - tiems patiems vokieciams. galim kelt salygas kaip reikia gamint - nes mum sakykim kazkokios problemos perdirbt. it pan. vietoj to pasirinkta kovot su paciu automobiliu valdymu, ribojamos naturalios laisves iki absurdo ir tapom is salies kazka galejusios uzdirbt ir vystyt technologijas i eilini didziasali - kur tik perka ir ismeta. siuksles dar labiau daba kaupiasi - butent autolauzu. nes vietiniai dabar nebemato tame naudos. stengtis jas tvarkys ismaniau. va ir viskas. uzkasem savo mini sueco kanala. ir kupranugariais jodinejam... nes vokieciu gamybininkai is ES to pasieke, primete diktata vietoj partnerystes o daba uzvers isvis atidroztais akumais... o perdirbimo pajegumu juk neisvystem, padarem butaforija... cia isivaizduok kad sueco kanale uztvanka pasistare konservai, sioaurina kanala ir greiti riboja, laivu dydi mazina - kad jiem patogiau butu mokescius rinkt... tai su devetais auto padare jau iki tokio laipsnio, kad visi aplink Afrika jau beveik plaukioja...isskyrus keliais jachtas ir visokius imortalus ant kibiro... ------- prie ko cia paslaugos? ar paslaugu rinka? as kalbu apie visa rinka. rinka yra ir gamyba, ir paslaugos, ir teritoriniai isisavinimai ir kt.. tu cia matai privaluma kazkoki - kad pas mus telike tik paslaugos? as cia matau invalida be dvieju koju ir be puse galvos, kuris temoka tik greit dirbt rankomis ir kurriam jau likusia galvos dali nupjaudineja... va kokia pas mus rinka...
kestutisz 2021-05-31 14:27
OT aišku, bet visi tie "taršos įstatymai" yra dėl vienos priežasties - kad negalėtų bet kas pigiai važinėti, reikia kvotą išlaikyti, autobusų parkų lesyklėlės išlaikyti t.t. ir pan. Tik negali dabar ten taip paprastai pagal spalvą, lytį ar pan - lieka apribojimas tik pinigais :)
sub 2021-05-31 14:54
Nzn ką čia svaigsta batareika, jam visur konservatoriai vaidenasi. Visų pirma naudotų auto versle buvo ir yra chaosas, apgaudinėjami klientai, atsukamos ridos, išimamos detalės, jokių garantijų ir pan. Kas juos labiausiai sutvarkė, tai carvertical, nes keikvienas prieš pirkdamas naudotą auto pradėjo tikrinti pardavėjo duomenų patikimumą ir taip atsisijojo tie visi melagiai. Kestutisz ir tu nusišneki. Taršos įstatymai netrukdo pigiai važinėtis, jie tam kad keliuose nebūtų taršių automobilių. Pilni skelbimai naudotų automobilių, kuriems nėra taršos mokesčio, arba jis mažas - 50 € nėra dideli pinigai, bet gal tamstos prioritetai automobiliui - galingas variklis, galu varomas, daug kW ir t.t. Be auto dar yra dviračiai, el. transporto priemonės, tad gali važinėt beveik už dyką.