Stulbinamus rezultatus pademonstravęs elektrinis MAN autobusas pristatytas ir Lietuvoje: dėl įmantrios baterijos technologijos elektrinio autobuso panaudojimo galimybės atims žadą (Foto)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2021-07-05 08:27
laiminu. Vilniaus kaimo autobusu parkas gali situs pirkt
Benediktas 2021-07-05 13:30
Puiku. Įdomu tik ar žiemą užteks batarkės vienu krovimu, kai reiks ir saloną šildyt. Nebent padarys tarpinį krovimą mazge. Aišku, čia kalbu apie -5C ir < Ištestuos ir pamatys.
bahuriux 2021-07-05 17:49
Na jei aš galiu visą namą (A+) pašildyti iki +23C su ŠS (paprasta oras-oras kondyškė) kai lauke -25C, o max vartojama galia 1,1kW tai ir autobusą bus galima manau be problemų pašildyti iki +10C ir daugiau. Ir tai gana pigu, tik reikės kiek kitokio sprendimo geometriškai ir daugiau oro išpūtimo taškų viduje.
Xdmin 2021-07-05 21:52
Na bet juk namie nelaikai atidarytu langu ir duru. Kiekvieno sustojimo metu praktiskai is naujo visa turi turesi susildyti. As manau kad sildymas deginant skysta kura butu racionalesnis sprendimas.
AAA000 2021-07-05 22:22
siaip akumuliatoriniams autobusams bus neaktualu sildymas. nes akumas kai greit nusidevi nuo dazno krovimo - nusidevejimas sukuria papildoma pertekline siluma. juos is esmes reikia ausint, ir kuo toliau - tuo labiau. o i/per salona atidavines siluma ar tiesiai i lauka - sitas pigiai valdoma. energetinio nepritekliaus problema greiciau bus vasara - silumos istraukimas is salono, kur ji pateks per tas duris ar saulekaita mazuose(plius maksimaliai islengvintuose)-greituose automobiliuose visai kitas silumos poreikio santykis. ---------- aplamai elektrini miesto autobusa pagamint labai lengva. jam nereikia dideliu greiciu, jis didelis ir neveza daug svorio. 90 "tipiniu" keleiviu greiciausiai net 5 tonu nesiekia, o uzpildytas 90 keleiviu jis nebus faktiskai niekada istisai - taip kad vazines nesunkiai. cia ne fura, kur turi istisai vezt arti maks galimybiu svorius ir 90km/h greiciu. elektrine fura pagamint labai sunku. aplamai norit REALIOS ekologijos - pirma vdv autobusu parkus miestuose issinaikinkit. cia racionalu. ir technologiskai naudinga. logiska visuomenes lesas tam skirt. o va uzmiestinius auto palikt su vdv arba ant duju. kol nebus ikrovimo infrastrukturos. tik tada juos verst i elektrinius. kai autobuso marsrute atsiranda pilnas ikrovos tasku paketas. per vezeju kvotas ir marsrutu aukcionus ta galima daryt. ir pan. vo tokiais zingsniais reikia transporta keist ir didint realiai ekologija. pradet nuo stambiausiu tarsos vienetu. o daba lempiniai sprendimai - kazkokius lempinius mokescius kisa su lempiniais skaiciavimais... lempiniu rodikliu pagrindu... ikrovos infrastruktura irgi lempine - dalina matai pagal rajonus ar kazkaip ikrovos taskus... statosi kazkokie viesbuciai tipo ar dar neaisku kas uz paramas... ir cia ekologija? cia trukdymas... ekologijos nulis ar net zala papildoma... nes net nevykusiai parinkta vieta ikrovos stotelei suvaro daugiau vdv i gatve ir papildoma spaudima tarsos i aplinka sukuria... mieste vdv turi kuo labiau stovet, o ev vazinet... padaroma principe atvirksciai - ev pravazumas gatvese padidintas - o vdv sukisami ijungti i kamscius, kad kuo daugiau smirdintu
Talkatif 2021-07-06 16:02
Kaip sekasi Klaipėdos elektriniam autobusui? Prieš porą metų nemažai rašė apie juos.
bahuriux 2021-07-06 16:35
Oro specifinė šiluma yra gana maža 1 kJ/(kg K), nereikia daug energijos pašidyti momentiškai, kad ir keliolika kubų oro per kelis laipsnius, beto ŠS dirba su COP virš 1. Deginti skystą kurą "nefasonas" tokioj TP. Beto kaip AAA000 rašė tai visa akumo-variklio-keitiklio-salono šildymo/šaldymo sitemema turi būti ne tik skysčiu aušinama, bet ir aktyvi su ŠS palei poreikį.