„Tesla“ norėjo 16 000 JAV dolerių už paprastą 700 JAV dolerių vertės „Model 3“ remontą: garažo meistrai parodė, kaip sveikas protas gali užkirsti kelią nemenkoms remonto sąskaitoms (Video)  (13)

Kiek kainuoja nedidelis „Tesla“ automobilio remontas? Kaip sužinojo vienas „Tesla“ automobilio savininkas, beveik pusę transporto priemonės kainos.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Atsitrenkus į kelias šiukšles kelyje, buvo sugadintas baterijų blokas, tad automobilio savininkas apsilankė „Tesla“ aptarnavimo centre, kur jam buvo įteikta 16 000 JAV dolerių remonto sąmata. Negalėdamas apmokėti šios sąskaitos, vairuotojas kreipėsi pagalbos į neautorizuotą garažą, kuris diagnozavo ir išsprendė problemą už 700 JAV dolerių.

Standartinis „Tesla Model 3“ yra varomas galiniais ratais, su galimybe paversti jį varomu visais ratais. Vartotojams, kurie naudojasi šia galimybe, įmonė įdeda pavaros bloką priekyje, šalia akumuliatoriaus. Aušinimo sistema eina per automobilį ir per movą jungiasi prie akumuliatoriaus.

Šiam „Tesla“ savininkui kelyje kliudžius šiukšles, aušinimo skystis nutekėjo prie akumuliatoriaus bloko movos. Bet ši mova montuojama už akumuliatoriaus bloko, o jos „Tesla“ aptarnavimo centre nenaudojamos, tad servisas galėjo pasiūlyti pakeisti tik visą bateriją. Tai lėmė 16 000 JAV dolerių remonto sąskaita. Deja, savininkui jo draudimas žalos nepadengė, tad jis buvo priverstas pagalbos ieškoti kitur.

Galiausiai „Tesla Model 3“ savininkas rado „Electrified Garage“, kuris diagnozavo problemą ir rado paprastesnį sprendimą. Jie nupjovė movą ir tada įsuko ją atgal į akumuliatorių su 15 JAV dolerių vertės žalvariniu antgaliu, kurį galima rasti bet kurioje techninės įrangos parduotuvėje. Jie sugebėjo pašalinti nuotėkį, o automobilio savininkui teko sumokėti 700 JAV dolerių už darbą.

 

Tikrasis klausimas – ar tai saugu.

„Electrified Garage“ sako, kad, skirtingai nei vidaus degimo varikliai, generuojantys daug šilumos, elektromobiliai dirba gerokai žemesnėje nei 60 °C temperatūroje. Didžioji šilumos dalis randasi iš ličio jonų baterijų, kurias jie ištestavo remonto metu.

„Tesla“ šio atvejo nepakomentavo.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(68)
(5)
(63)

Komentarai (13)