Neįtikėtina mintis: labiausiai apkrautuose greitkeliuose sunkvežimiai galės važiuoti kaip troleibusai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2021-08-01 14:36
Laidai ir stulpai bjauroja vaizdą. Nebent stulpai apšvietimui, tada ok. Geležinkelis jau daug humaniškiau atrodo, nei troleibusu tinklynas virs galvu.
Xdmin 2021-08-01 21:44
Siaip tai labai logiskas sprendimas ekologijos atzvilgiu - jokiu bateriju, isbandytos technoligjos, santykinai pigus irengimas. Sekantis zingsnis dar galetu buti kad furos keliaujancios ta pacia kryptimi susijungtu i kolonas, kaip traukinio vagonai, vairuotojai butu reikalingi tik ivaziuojant ir isvaziojant is magristraliu, o po to uztektu 1 vairuotojo. Sutaupoma ir zmogiskuju istekliu ir energijos, nes zenkliai sumazeja oro pasipriesinimas.
AAA000 2021-08-02 10:06
baterijos bus - tiesiog mazesnes. "pavezamos" elektriniu furu pagrindine problema, kad jom reikia veziotis per dideli svori bateriju pavidale. jei reikia toli nuvaziuot. cia maisyta sistema. iki tokio elektrifikuoto kelio vaziuos ant vdv arba elektrines baterijos. o keliu vaziuos kaip trulikas. kazkokia "trulikfura" siaip ne tik furas galima pritaikyt. miestu keleiviu pervezima irgi. kur sunkesni etapai, ar pvz remontas. trulikas pervaziuotu ant akumuliatoriaus. o vdv aitobusus butu galima ismest is miestu. grynas elektrinis autobusas greiciausiai brangiau kainuoja eksplotacija ir akumu pastovus keitimas. plius akumuliatorine tarsa cheminiu slamstu butu mazesne. galbut net ilgaamzius superconderius eitu naudot placiau tokiam logistikos variante. ideja tikrai gera. ir visumoje atrodo ekologiskesne. trulikai vienas is netarsiausiu trasporto rusiu. taip pat daug pigiau laidus kabint - nei tiest kazkoki integruota begini kelia. avarijas/kliutis kelyje lengviau salint. remontuot - gali atjungt sekcija. su traukiniais taip nesigauna - visa kelia uzdaro. manau ateiti turi. ------ su tais oro pasipriesinimais ir vairuotojais - tai perdedi jau... greiciai cia nebus dideli - cia ne maglev begis. taip pat vairuotojas bus butinas - sudetingtesne sistema, nei traukinys. susikabint kelyje kelias furas isvis nera jokios logikos - tokia iranga kainuos labai daug. o nauda susijungimo niekine arba aiskiai minusine... visos autonomines sistemos labai letos, arba labai sudetingos/brangios... isodint bezdzione kolkas visgi apsimoka labiau as manau tokia sistema labiausiai konkuruos nebent su grynu elektriniu furu sistema. nes cia kitoks energijos pateikimo budas. elektrofuroms reikia elektros kabeliu ir dideles galios elektros stoteliu+toms stotelems papildomos zemes vietos. o cia sutaupo vieta stotelems - ju nereikia tiesiog - jau pastatytam kelyje kraunasi. kabelynas tik kazkiek sudetingesnis - prisideda stulpai. plius islosia papildymo energija laika pries elektrofuras - daro ta judedami. cia reiktu daryt irangios kainu kazkokia detalia analize. sunku pasakyt kas brangiau.
HardAxe 2021-08-02 17:47
neišradinėkit traukinio. Tada gal paprasčiau būtų fūras sutukdyti ant traukinio ir riedėt vagonais kiaurai šalies?
Xdmin 2021-08-02 22:05
Nereikia nieko isradineti, yra jau sukurtos sistemos ir placiai naudojamos - paprasciausias autopilotas su sekimo funkcija. Net i pigius kibiriukus jau tokius deda. Vienintelis skirtumas tai atstumas - vietoje 10 ar 15 metru turetu buti ~1 metras.
AAA000 2021-08-02 22:36
tu ziurek praktiskiau. kur logika tokio pritaikymo? ir kiek tas kainuoja - jau dabar esamose sistemose? sukurta yra daug ko. bet dabartinis lygmuo - kai tiesiog vairuotojas vistiek priziuri sekimo sistemos darba. as pats su tokia vaziavau lexuse. dave isbandyt. nu tai galiu pasakyt - veikt veikia - bet nera tobula sistema. pvz posukius sunkiau isima - kelkrascius kabina. uz liniju pusmetri gana daznai. ypac didesniam greityje. jei mazini atstuma - kaip tu sakai "iki metro" - tiek net neimanoma manau nustatyt sekimui. cia nebent parkavimosi rezime. mazinant - pradeda labai nemaloniai vaziuot - stabdineja-gazuoja-trukcioja. zmogus geriau susitvarko. programai keleivio diskomfortas - nusispjaut. krovinys juk irgi pakuojamas pagal vezimo esama lygmeni. jei prades dazniau duzt - verslas nenaudos. tu manau arba nesi bandes, arba nesi mates veikimo. fabrikuose - savo rizika - gamintojaui placiau naudoja. bet ten greiciai minimalus - darbininkai manau drausti papildomai. manau yra vistiek kazkks operatorius ar centrinis valdymas. su zmogum. viesuose keliuose cia labiau zaisliukai nei isdirbtos iki visisko autonominio naudojimo sistemos. traukinys ant begio - visai kas kita. jie turi pirmuma teisini. ir visai sistemai pofig - kad uzmusa pestiji koki, ar nutrenkia auto sankryzoje... ten nera viesa sistema. tik paslaugos. bet inftrastruktura - uzdaro tipo. cia kur kuria furatrulikus - bus viesa sistema. taigi vertink realiau. o ne fantazuok savo norus traukiniu sistema del to ir kainuoja tiek daug - kaip pats ir atsakei i savo "klausima" netiesiogiai. ten automatizacijoje dirba kruvos zmoniu - specializacijai labai daug ruosia univerai. ir algos geros. o is isores atrodo kad viskas savaime atseit veikia... is tikro ten labai dideliu laipsniu automatizuota - centralizuoto valdymo sistema. su pagalbiniais operatoriais. -------------- aplamai - jei ziuret grynai technologiskai - tokia sistema visiska nesamone. ji labai kebli eksplotacijoje. ir kaina bus didele. bet kai mokestine baze politizuota, akumuliatoriai netobuleja - poreikis yra. dirbtine paklausa nekeicia pasaulio. kazkada zlunga viskas... pvz elektros tiekimas uzsilenks del kazko - o visi kroviniai ant tokios sistemos vazuojasi... tai is bado mirs miestu kumeciai...
Xdmin 2021-08-02 23:28
Kaip viesasis transportas yra geriau uz nuosava tankiai naudojamuose keliuose taip ir situ atveju, viena karta nutiesti elektros linija manau yra pigiau, nei visiems pereiti prie furu su baterijomis, tik uz sita perejima skirtingas moketojas, bet tai atsipirktu su laiku, toks kelias butu apmokestintas, bet tik tiek kad vistiek butu pigiau nei dyzeliu vaziuoti visa laika. O deti baterijas i furas, kad ten krautusi vaziuojant galima, bet nedaryciau. Visgi tokia fura labai brangi gausis, o didziaja dali kilometru vistiek vaziuotu ant laidu, tai kam tos baterijos tada? Kad 50km pavaziuos vietoje dyzelio ant elektros manau per didele prabanga, tiesiog tokia fura bus brangi, adaptacija leta, geriau palikti ateiciai, kai tu bateriju gamyklu bus tiek kad bus galima kist jas belekur, dabar net netobuliems elektromobiliams ju neuztenka.
immortallt 2021-08-05 17:49
Xdmin, vienas didelis trūkumas, kad tokie fūrų traukiniai didina mirtinų avarijų skaičių, kai į tarpus įsiparkuoti automobiliai negalės. Ypač didina mirčių skaičių ten, kur po vieną juostą į vieną pusę.